بازدید 20756
عضو فراکسیون خط امام مجلس:

با این همه درآمد نفتی، اقتصاد به این حال و روز افتاده است

با روندی که رئیس جمهور در پیش گرفته بود،‌اگر توصیه بزرگان نبود،‌وی افزایش نرخ سود بانکی را امضا نمی کرد. تذکراتی که این بار به وی دادند، وی را مجبور به تمکین کرد وگرنه اصلا برایش اهمیت ندارد. من گاهی به رفتار برخی افراد در دولت مشکوکم.
کد خبر: ۲۲۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۳ 06 February 2012
سرویس مجلس- آقای احمدی نژاد بنا داشت هیاتی عمل کند  به همین دلیل از روز اول کارشناسان را کنار گذاشت و خانه نشین کرد. سازمان برنامه و بودجه را منحل کرد.

حجت الاسلام قدرت الله علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس مجلس تابناک ضمن بیان این مطلب خاطر نشان کرد:آقای احمدی نژاد باید متوجه باشد که نمی توان با رفتار هیئتی کشورداری کرد. برای اداره کشور باید از کارشناسان استفاده کرد. کارشناسان باید بنشینند و کار کارشناسی انجام دهند.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس هشتم در ادامه خاطر نشان کرد: اگر درآمدی که کشور در این چند ساله داشت، عاقلانه و از روی تدبیر هزینه می شد بیش از 60 درصد مشکلات کشور حل شده بود. ولی چون دولت برنامه ای نداشت و به خصوص در زمینه اقتصاد نیز برنامه ای نداشته است شاهدیم با این همه درآمد نفتی، شرایط اقتصاد کشور به این حال و روز افتاده است مقصر دولت است، مقصر شخص آقای احمدی نژاد است.

این نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارها و برنامه های آقای احمدی نژاد متزلزل است، گفت: این سوالات مطرح است که در سالیان اخیر چند رئیس بانک عوض شده؟‌چند وزیر اقتصاد عوض شده است؟ و جالب این است که وی اهمیتی نمی دهد که بقیه چه به او می‌گویند.

علیخانی در تشریح مسایلی که در اقتصاد پیش آمد گفت: با روندی که رئیس جمهور در پیش گرفته بود،‌اگر توصیه بزرگان نبود،‌وی افزایش نرخ سود بانکی را امضا نمی کرد. تذکراتی که این بار به وی دادند، وی را مجبور به تمکین کرد وگرنه اصلا برایش اهمیت ندارد. من گاهی به رفتار برخی افراد در دولت مشکوکم. معلوم نیست اینها چه می کنند. روند خوبی از عملکرد اینها وجود ندارد.


این عضو فراکسیون اصلاح طلبان مجلس با بیان اینکه مشکلات بسیار زیاد است و مقصر دولت و رئیس دولت است، گفت: باید برای اداره کشور برنامه ریزی کرد. روزی می گفتیم که این دولت مشکل دارد اما اصولگرایان با ما دعوا می کردند. اما امروز به این موضوع پی برده اند. مشکل دولت به این سادگی ها حل شدنی نیست. نمی گوییم دولت حرف ما را گوش بدهد اما حداقل حرف دلسوزان انقلاب و نظام را بشنود. حداقل به فکر اصل نظام باشد. برای احمدی نژاد، مشایی مهم است نه هیچ چیز دیگری.

تازه ترین اخبار مجلس شورای اسلامی را در صفحه سرویس مجلس «تابناک» بخوانید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۷۶
احسنت
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
واقعا اینهایی که نمره منفی میدهند چی فکر میکنند؟؟؟ واقعا اینها دردها و مشکلات جامعه را نمیبینند؟؟
وا خوب گوشتش زیر دندون پسر مشایی.یه چی میگین ها
خدا پدرت رابيامرزد يك حرف حساب زدي برای احمدی نژاد، مشایی مهم است نه هیچ چیز دیگری
گناه مجلس اگر بيشتر نباشد كمتر از دولت نيست
من موندم اون 60 درصد رو از کجاش درآورده!!!!!!!11
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
حتماً کارشناسی کرده!
تابي جون اين عكس شيخ قدرت نيست
تابي جون دقت كن
بابا زنده باد اگه 10تا نماینده مثل ایشان داشتیم و یا این حداقل حداکثر بودند اونوقت رییس جمهور باید پاسخگو میشد-امار الکی میدند-تورم -گرانی -بیکاری-عدم امنیت شغلی-کاهش سطح رفاه-هرکدومش بابا یه دولت رو میدونه عزل کنه
کاش ما هم مثل زاپن بودیم وکشورمون فقط خاک مرده داشت . می بینید ما کجاییم اونا کجان .با خاک مرده هاشون چه کشوری را دارند اداره می کنند ...می گویند ایران از 102 عنصر شناخته شده 100 تاشو داره که اگه مال هر کشوری بود مردماش شبا تو پر قو می خوابیدن...
به نظر میرسد نمایندگان مجلس این دم آخری برای انتخابات بعدی برنامه ریزی میکنند و نه مشکلات مردم و مملکت.
چرا در این شش سال چیزی گفته نشده و حالا یک ماه مانده به انتخابات یادشون افتاده که دولت مشکل داره!
مجلس عرضه یک سئوال ساده از دولت رو نداره و به نظر من تقصیر مجلس به مراتب بیشتر از دولت است چرا که فضای امن اشتباه کاریهای دولت و تخریبهای انجام شده توسط مجلس ایجاد شده است
عزیز جان خودت هم تو صف هیئت دکتر سینه می زدی حالا این بنده خدا شده لولو مجلس خودش این تدبیر رو بزرگ کرد حالا خودش نمی دونه چکار باید بکنه
درستش اینه که به آقای علیخانی بگیم که اگر آقای موسوی، مرد راستگوی شما رأی می آوردند مملکت گل و بلبل بود؟
کمی من هم منقدم نقد منصفانه نه غرض ورزانه. در جامعه اعتدال حکمفرما کنیم.
افرین بالاخره یک حرف حساب شنیدیم مردم واقعا در مذیقه هستند
این آقایونی که الان زبونشون باز شده قبلا کجا بودند شما ها که این قدر خودتونو مدعی حمایت مردم میدونید چرا قبلا جلوی این مسائل رو نگرفتید؟؟؟ شما ها خودتون حامیان اصلی کارهای آقای رئیس جمهور هستید حالا که نزدیک انتخابات شده این حرفها رو میزنید ؟؟ ما اصلا نفهمیدیم در این 8 سال مجلس داریم یا نه ؟؟؟ایشون هرکاری خواست کردو شما فقط در صندلی های مجلس جا خوش کرده بودید شما هم مقصران بزرگ اقتصاد الان هستید
اين حرفا بسيار عاليه، ولي كو گوش شنوا؟ خدا به دادمان برسد، فكر كنم امار بيكاري به 50 درصد هم برسه
مقصر وزرا بودند یا رئیس جمهور؟ آیا نوبت تعویض آقای احمدی نژاد نیست؟
با این همه در آمد نفتی ؟؟؟؟؟؟/
آخه پسر سه هزار میلیارد تومن وقتی میره جیب چند نفر خاص
تو بگو اگه در آمد نفت سر به فلک بکشه وضع ما از این بدتر خواهد شد بهتر نخواهد شد
خود کرده را تدبیر نیست.
هنوز اول داستان است. مشکلات بد تری در پیش است.
بعد از ٧ سال يکم زووده!
دشمن چه میتوانست بکند که دوست نکرد؟
شما دقت ندارید مساله اینه که تو کشورهای دیگه از ما نیازمند تر هست مثل کشور دوست و همسایه سومالی و بقیه ده کوره های آفریقا دولت داده به اونا پولارو مردم خودمون شکر خدا همه چی دارن!
وقتی مجلس اجازه برداشت نمیده همین میشه، تازه آخرش غر هم میزنن!!!
هنوز هم فکر میکنید ارزش نفت از فکر بیشتر است . فقط به یک سوال جواب دهید مرحوم استیو جابز مدیر اَپِل چند چاه نفت میارزید؟ ما در عصر دانش به سر میبریم چیزی که ارزش آنرا نمیدانیم.
تو سال اول اگه 2تا گوش مالي حسابي ميدادن به اينجا نمي رسيديم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی