بازدید 12456

نظر احمدی نژاد درباره شیوع برخی بيماري‌ها

واقعيتي وجود دارد كه بسياري آن را يا به دليل تعارف يا ترس مطرح نمي‌كنند. اصل شبكه‌ي دارويي دنيا در دست گروه معدودي است و در اين زمينه نقلي وجود دارد كه پشت اين موضوع صهيونيست‌ها هستند. وي ادامه داد: ما هم اين موضوع را قبول داريم، آنها به ملت‌ها فشار مي‌آورند، چه بسا كه بسياري از اوقات بيماري را ترويج مي‌كنند تا بتوانند داروهاي خود را بفروشند.
کد خبر: ۲۲۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۱ 29 January 2012
رييس جمهور شيوع برخي بيماري‌ها در جهان را اقدامي در جهت جنگ بيولوژيك خواند.

به گزارش ايسنا محمود احمدي‌نژاد در مراسم رونمايي از دو قلم داروي نوتركيب و چهار نوع ماده‌ي اوليه‌ي دارويي ساخت محققان كشور با گرامي‌داشت دهه‌ي فجر و تبريك ميلاد پيامبر (ص) اظهار كرد: بيش از 140 داروي نوتركيب براي بيماري‌هاي صعب العلاج در دنيا توليد مي‌شود كه ما تاكنون 12 مورد را مي‌توانيم توليد كنيم. بنابراين براي رسيدن به 140 مورد هنوز فاصله بسيار است، گرچه براي توليد اين 12 مورد نيز اقدامات بسيار بزرگي صورت گرفته است.

وي ادامه داد: شتاب ما در اين راستا بالا است و اميدواريم كه هر چه زودتر بتوانيم به يكي از صادر كنندگان دارو تبديل شويم.

رئيس قوه مجريه ياد آورشد: واقعيتي وجود دارد كه بسياري آن را يا به دليل تعارف يا ترس مطرح نمي‌كنند. اصل شبكه‌ي دارويي دنيا در دست گروه معدودي است و در اين زمينه نقلي وجود دارد كه پشت اين موضوع صهيونيست‌ها هستند. وي ادامه داد: ما هم اين موضوع را قبول داريم، آنها به ملت‌ها فشار مي‌آورند، چه بسا كه بسياري از اوقات بيماري را ترويج مي‌كنند تا بتوانند داروهاي خود را بفروشند.

احمدي‌نژاد با طرح اين سوال كه چگونه است كه در مراكز بي‌بند و باري دنيا بيماري‌هايي مانند ايدز زياد نيست يا بسيار اندك است و اين بيماري در جاهايي رواج مي‌يابد كه بيشتر مراعات مي‌كنند؟ تصريح كرد: اين موضوع طبيعي نيست، معلوم است كه اين موارد با برنامه‌ريزي دقيقي انجام مي‌شود و در حقيقت وجود جنگ بيولوژيك است. اگر ما پيشرفت كنيم و به صدر دنيا برسيم، نه تنها خود را نجات داده‌ايم، بلكه راه را براي نجات دنيا از دست مافياي دارو بازخواهيم كرد.

رئيس دولت دهم با تاكيد بر اين كه ايران بايد يكي از مراكز اصلي دانش و فناوري درمان و دارو شود، گفت: امسال در بودجه پولي براي صندوق نوآوري و شكوفايي به تصويب رسيد و اساسنامه‌ي آن مدت‌هاست كه به مراجع مربوطه ارايه شده ، اما هنوز تاييد نشده است. شايد كارهاي مهمتري باشد! اما به زودي بودجه‌ي خوبي به صندوق حمايت از پژوهشگران داده مي‌شود، پشتيباني‌هاي لازم نيز صورت مي‌گيرد و من از اينجا از همه‌ي دلسوزان و پژوهشگراني كه در اين عرصه گام بر مي دارند، براي حضور دعوت مي‌كنم.

احمدي‌نژاد در پايان خاطر نشان كرد: ايمان دارم كه اراده و همت و عشق پژوهشگران ما برهمه موانع و كاستي‌ها غلبه خواهد كرد.

بر اساس اين گزارش پيش از سخنراني رئيس جمهور مرضيه وحيد دستجردي وزير بهداشت و نسرين سلطانخواه معاون علمي و فناوري رئيس جمهور به سخنراني پرداختند كه به دليل طولاني شدن سخنان آنها هنگامي كه محمود احمدي‌نژاد خواست در جمع محققان و پژوهشگران به ايراد سخن بپردازد، گفت: اكنون ايام شادي است و مي‌توان يك شوخي كرد. بعضي‌ها مي‌گويند كه كار را به دست خانم‌ها ندهيد، زيرا همه‌ي فرصت‌ها را مي گيرند؛ ولي ما خوشحاليم كه خانم‌ها دستجردي و سلطانخواه جدي، منظم و با انگيزه و بسيار خوب حوزه‌ي كاري خو را مديريت مي‌كنند و ما شاهد دستاوردهاي آن هستيم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی