بازدید 68055

سکه 650هزار، دلار 1600 تومان

کد خبر: ۲۲۲۴۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۸ 27 January 2012
اعلام نرخ ۱۲۲۶ تومانی ارز تک نرخی در روز گذشته توسط رئیس کل بانک مرکزی سبب سقوط نرخ ارز در بازار و توقف معاملات در صرافی‌ها شد،در عین حال قیمت سکه بهار آزادی نیز در پی اعلام نرخ جدید ارز به روند کاهشی خود را ادامه داد و به ۶۵۰ هزار تومان تنزل پیدا کرد.

به گزارش فارس با اعلام قیمت ۱۲۲۶ تومان برای ارز تک نرخی قیمت‌های حبابی ارز و سکه در بازار بار دیگر دچار تکانه‌‌های شدید شد، به گونه‌ای که دلار که علی رغم افت ۳۰۰ تومانی و رسیدن به ۱۹۰۰ تومان در برابر کاهش بیشتر مقاومت می کرد، به ۱۶۰۰ تومان سقوط کرد.
این گزارش حاکی است، صرافی‌های میدان فردوسی روز گذشته از خرید و فروش دلار خودداری کرده و با نصب اعلامیه‌ای خرید و فروش نداریم، از هر گونه معامله خودداری می‌کردند.
 در عین حال برخی نیز قیمت ۱۵۵۰ تومان را به عنوان قیمت خرید و ۱۶۰۰ تومان به عنوان قیمت فروش اعلام کرده اما به بهانه‌های مختلف از معامله سرباز می‌زدند.

 بر اساس این گزارش قیمت سکه بهار آزادی نیز دیروز با اعلام ارز تک نرخی به ۶۵۰ هزار تومان کاهش پیدا کرد و به نظر می‌رسد با اجرای سیاست های جدید دولت قیمت ارز و سکه در بازار در معاملات فردا_ شنبه- با کاهش بیشتری همراه باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۲
گفتم دست از کار میکشن!
اینهمه سود مفت کردن حالا زورشون میاد کمی ضرر کنن
به قیمت های اجناس که در این مدت بی رویه افزوده شد چه کسی نظارت می کند ؟؟ ایا می توانند قیمت اجناسی که موشکی بالا رفت پایین بیاورند بعید است خصوصا در لوازم ساختمانی و ...........
سکه 800 دلار 1700 همین الان چک کردم
این صداقت در عرصه خبردهی هم خوب عاملی هست. شما که وقتی گرون شد،قیمت دادی الان که ارزون شده و قیمت دادی، بیشتر احتمال داره که مردم حرفت را باور کنند تا اون سایت هایی که موقع بالا رفتن قیمت، قیمت ها را (صادقانه) ننوشتند و الان هم اگر قیمت ارزونی را بنویسند، مردم شک دارند که راست هست یا نه .....
خیلی خوبه اینجوری کاهش پیدا کنه می تونیم دو سه تا زن بگیریم
آخرین قیمت سکه 715 و دلار 1700 بود. خبرگزاری فارس بدش نمیاد با دروغ قیمت رو پایین بیاره
فردا شب، سکه 615، حالا ببینید.
این قیمت از قیمت جهانی هم که کمتره، نکنه این قیمت هم حبابی باشه!!!!
اگر نرخ دلار1226 تومان در نظر گرفته شود و اگر هر اونس طلا حدود 1700 دلار است و قيمت هر سکه هم 4/1 قيمت هر اونس طلا است و به علاوه با در نظر گرفتن نرخ سود سپرده بانکي 21٪، پس قيمت پيش فروش 6 ماهه سکه ها نبايد از 470 هزار تومان بيشتر باشد. چرا بانک مرکزي آن را 600 هزار تومان اعلام کرده است؟ خسارات وارده را به خريداران چه کسي جبران مي کند؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
حق ضرب سکه رو حساب نمی کنین؟؟؟
فردا با اعلام قیمت جدید پیش فروش سکه شاهد افزایش قیمت سکه خواهیم بود. بانک مرکزی قیمت 627 هزار تومان را برای تحویل 4 ماهه اعلام کرده چگونه فروش نقدی 650 هزار تومان می شود؟
این وسط یه مشت مردم بیچاره بازیچه دست دلالان شده اند و ضرر زیادی کرده اند و گرنه به نظر من سکه 300 هزار تومان هم ارزش ندارد
پس با این حساب کسانی که سکه 6 ماهه! و با قیمت 600 تومان ثبت نام کردن میرن پولشون رو پس بگیرن.
از بانک مرکزی خواهش میکنیم راهکاری برای مقابله با صرافی هایی که دلارها را انبار کرده و اعلامیه میزنند ارز برای خرید و فروش نداریم اتخاذ کند چرا که در صورت ادامه این وضعیت و عدم مقاله با این سودجویان ممکن است به شرایط قبل بازگردیم، آخه کسی که ارز نیاز داره از کجا باید تهیه کنه؟!
دولت برای ارز چندین بار نرخ تعیین کرده ولی جواب معکوس گرفته بود علت اصلی کاهش قیمتها فقط افرایش سود سپرده هاست یکی ار مشکلات اصلی ما این است که مردم معمولی خیلی بیشتر از شما مفسران و گزارشگران میفهمند
اینا همش حرفه ! اگر راست میگی برا من با این 1600 بخرین !!! کی میفروشه ؟سکه هم قول میدم دوباره برگرده سرجاش .اگر غیر این بود قیمت پیش فروش سکه این نبود .
اونوقت روز تعطیل کی خرید و فروش ارز انجام میداد و قیمت اومد پایین؟
انشاالله
هنوز خیلی فاصله تا قیمت واقعی است اگر بطزارن پائین بیاد
خداکنه بشه 7000تومن
ازبس که مامردم ناشکروطمعکاریم
وارد کنندگان با دلار دولتی اجناس خود را وارد کرده اند اما با چند درصد افزایش قیمت کاذب دلار قیمتهای خود را چند برابر کرده اند مشکل اغلب مردم دلار و سکه نیست دولت بگوید برای بازگشت قیمتها چه کرده است
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی