بازدید 8280
۲

افشای جنايات قاچاقچيان توسط دختر فراری

کد خبر: ۲۱۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۰ - ۰۲:۴۷ 08 January 2012
سحر دختر معتادي که به دليل اعتياد با يکي از باندهاي موادمخدر همکاري مي کرد وقتي وحشيگري هاي اعضاي اين باند براي رسيدن به منافع شخصي خود را ديد تاب نياورد و با مراجعه به يکي از کلانتري هاي شهر اصفهان از جنايت هاي اين باند پرده برداشت.

حدود دوسال پيش دختر جواني با نام سحر با دست و پاي لرزان و در حالي که اشک از گونه هايش سرازير مي شد در يکي از کلانتري هاي شهر اصفهان حاضر شد و از راز جنايت هاي هولناک يک باند قاچاق موادمخدر پرده برداشت که بلافاصله ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان دست به کار شدند و با همکاري وي اعضاي اصلي اين باند را در کوتاه ترين زمان دستگير کردند و تحويل مراجع قضايي دادند.اما ماجرا از اين قرار بود که سحر دختر دبيرستاني موفق در درس و مدرسه به دليل رفت و آمد با دوستان ناباب و مشکلاتي که در خانواده داشت با موادمخدر آشنا مي شود و با تشويق و ترغيب گروه دوستان مصرف ترياک را به صورت تفنني آغاز مي کند.

فرار از خانه

اما مصرف تفنني تبديل به اعتياد مي شود و با شدت گرفتن مصرف مواد و درگيري پدر و مادرش در خانه، سحر ازمنزل فرار مي کند و با يکي از دوستان نابابش به يکي از شهرهاي شرقي کشور مي رود.او که در آن شهر کسي را نداشت و غريب بود هم احتياج شديدي به مواد مصرفي داشت با خانواده اي آشنا مي شود که در کار توزيع موادمخدر فعاليت مي کنند به پيشنهاد آنها و اصرار دوستش به همکاري با اين خانواده مشغول مي شود و توسط آنها مواد مصرفي خود را تامين مي کند تا اين که در اثر عوارض ناشي از اعتياد ديگر از زيبايي او هم چيزي نمي ماند و به پيشنهاد اعضاي باند شروع به قاچاق موادمخدر مي کند.

سحر هروئين ها را به بسته هاي چند گرمي تقسيم مي کرد و در چند لايه پلاستيک مي پيچيد و آنها را به شيوه هاي مختلف وارد بدن خود و با وسايل نقليه عمومي به شهر اصفهان منتقل مي کرد.در يکي از سفرها دختري همراه سحر بود که او نيز سرنوشتي شبيه به سحر داشت.

در يکي از اين سفرها يکي از بسته هاي هروئين در ميان راه در شکم آن دختر باز و او دچار مسموميت مي شود و به کما مي رود. اعضاي باند که متوجه اين اتفاق مي شوند از ترس گرفتارشدن به دست پليس به جاي انتقال آن دختر به بيمارستان او را در بيابان هاي ميان راه در خرابه اي مي کشند، شکم او را پاره مي کنند و مقدار نزديک به ۵۰۰گرم هروئين بلعيده شده را از شکم آن دختر خارج مي کنند.

سحر با ديدن اين صحنه وحشتناک متحول مي شود و پس از اتمام ماموريت آخر خود به پليس مراجعه مي کند و با همکاري او اين باند جنايتکار منهدم مي شود، ولي سحر با وجود تخفيف هايي که قاضي پرونده براي همکاريش با پليس به او داد بايد بهترين سال هاي عمر خود را در زندان سپري کند.

منبع: خراسان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بابا خودش اومده همکاری کرده باز با وجود تخفیف باید سالها در زندان باشد و یه تخفیف خوب بدین شاید باعث بشه تعداد بیشتری از منحرفین تشویق به همکاری بشن
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی