بازدید 36102
۶

مهمان ویژه خارجی«داود اغلو» در ایران کیست؟

روزنامه ترک «تودی زمان» خبر داده است که در مدت اقامت دو روزه «داود اغلو»، وزیر خارجه ترکیه در ایران، وی یک مهمان خارجی نیز دارد که در ایران از وی پذیرایی خواهد کرد.
کد خبر: ۲۱۷۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۴ 05 January 2012
سرویس بین‌الملل ـ احمد داود اغلو ، وزیر خارجه ترکیه که روز چهارشنبه برای گفت‌وگو به مقامات ایران، وارد این کشور شده، به احتمال زیاد با یکی از رهبران شیعی عراق ـ که وی نیز در ایران است ـ دیدار و گفت‌وگو خواهد داشت.

به گزارش «تابناک»، «داود اغلو» ممکن است که امروز با مقتدا صدر، از رهبران سیاسی شیعی عراق در تهران دیدار و گفت‌وگو کند؛ این دیدار در حالی اننجام خواهد گرفت که صبح چهارشنبه، دو انفجار در شهرک صدر بغداد که حامیان مقتدا صدر در آن هستند، تلفاتی جانی به بار آورده است.
 

داود اغلو و مقتدا صدر در دمشق؛ جولای 2011
 
 
در همین زمینه، «تودی زمان» گزارش داده است، همان گونه که پیش‌بینی می‌شد، یکی از موضوعاتی که در دیدارهای داود اغلو با مقامات ایرانی بحث شده، موضوع عراق و درگیری‌هایی است که به تازگی میان دولت شیعی نوری مالکی و معاون رئیس‌جمهور عراق، طارق الهاشمی پدید آمده است.

طارق هاشمی، معاون رئیس‌جمهور عراق که مورد حمایت ترکیه است، هم اکنون به دلیل اتهام دست داشتن در عملیات تروریستی در عراق از سوی دادگاه محکوم شده و به کردستان عراق گریخته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
ازاین ورا
با سلام
ترک ها با ما روراست نیستند ،مواظب باشید سوء استفاده نکنند هر اقدامی که باید انجام شود را تضمین بگیرید ، آن کشور از مناسبات با ایران اقتدار خودش را رصد ومد نظر دارد و می خواهد خود را تأثیر گذار در منطقه جلوه دهد و هم غرب را داشته باشد وهم یک نیم نگاهی به ما کند ، موضع گیری های دولت مردان آن کشور در قضیه سوریه ولبنان فراموش نشود. از مردم ترکیه هم متشکرم که جریانات را خوب می فهمند وهر وقت لازم باشد واکنش نشان می دهند..
حالا نوبت تركيه است كه از آب گل آلود ماهي بگيره
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی