بازدید 19886
۶

جاسم کرار بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس!

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال قراردادش را با این تیم فسخ کرد . کرار در لیست بازیکنان مورد نیاز پرسپولیس برای نیم فصل دوم قرار دارد.
کد خبر: ۲۱۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۸ 03 January 2012
سرویس ورزشی تابناک ـ از یک منبع موثق شنیدیم که جاسم کرار  هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال قراردادش را با این تیم فسخ کرد از طرف دیگر تیم پرسپولیس از مشتریان این بازیکن ملی پوش عراقی است.

 اسم کرار که به دلیل اختلاف با مجتبی جباری از تیم استقلال کنار گذاشته شد تا حرف زیدان آسیا در تیم استقلال به کرسی نشسته باشد، از طریق مدیربرنامه هایش در حال مذاکره با تیم هائیست که خواهان به خدمت گرفتن وی می باشند که عمده ترین این تیم ها تیمی نیست جز پرسپولیس.

بر اساس شنیده ها ، کرار در لیست بازیکنان مورد نیاز پرسپولیس برای نیم فصل دوم قرار دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
خلایق هر چه لایق
کرار بازیکن تکنیکی و خوبیست ولی چنانچه پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن اوست باید اورا کاملا توجیه کند و برایش کلاس اخلاق تشکیل دهد ! البته لازم بذکر است چون در استقلال بازیکن سالاریست این بازیکن خوب را در معرض فروش قرار داده اند! و من بعنوان یکی از هواداران پرسپولیس از این بازیکن مستعد خواهانم چنانچه به این باشگاه پیوست ،سعی نماید همراه بازی خوبش معیارهای اخلاقی را نیز رعایت نماید.تا به یکی از بازیکنان محبوب بزرگترین باشگاه ایران و آسیاتبدیل شود که در اینصورت از حمایت هواداران میلیونی پرسپولیس بهره خواهد برد.و ایشان میتواند مکمل خوبی برای کریمی باشد. متشکرم..
خرید اشتباهی است پرسپولیس را به تجن میکشد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست