بازدید 8124
متهمان افغان پاي ميز محاكمه مي‌روند

قتل زن معتاد توسط دو مرد متجاوز

کد خبر: ۲۱۶۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۷ 03 January 2012
قضات دادگاه كيفري استان البرز به زودي دو مرد افغان را كه بعد از تعرض به زني معتاد او را به قتل رساندند، محاكمه خواهند كرد. اين دو مرد از‌سال گذشته در بازداشت به سرمی‌برند و به جرايم‌شان اعتراف كرده‌اند.
   
ماموران كلانتري محمدشهر كرج روز 29 خرداد‌سال گذشته خبري دريافت كردند كه از كشف جنازه يك زن در باغي در محدوده استحفاظي‌شان حكايت داشت. ماموران وقتي به محل حادثه رفتند با مشاهده جسد به اين نتيجه رسيدند كه وي به قتل رسيده است به همين دليل كارشناسان بررسي صحنه جرم و كارآگاهان جنايي در باغ حاضر شدند و تحقيقات تخصصي‌شان را آغاز كردند. آنها فهميدند مقتول قبل از مرگ مورد آزار جنسي قرار گرفته است و سپس قاتل يا قاتلان با جسمي سخت چند ضربه به سر او وارد كرده‌اند اما فشار بر عناصر حياتي گردن و خفگي علت اصلي مرگ اين زن 33ساله است. كارآگاهان كه از طريق مدارك شناسايي مقتول به هويت او به نام نرگس پي برده بودند براي اطلاع از اينكه اين زن چگونه و با چه انگيزه‌اي كشته شده است به بررسي زندگي خصوصي او پرداختند.
   
آنها فهميدند نرگس زن معتادي است كه همراه با دختر نوجوان و شوهر صيغه‌اي خودش كه مردي 24‌ساله به نام شاهرخ است زندگي مي‌كرد. شاهرخ هنگامي كه تحت بازجويي قرار گرفت با ابراز بي‌اطلاعي از نحوه قتل همسرش گفت: «نرگس ديشب براي خريد از خانه بيرون رفت اما هر چه منتظرش ماندم برنگشت. در حالي‌كه نگران شده بودم چند بار با تلفن همراه او تماس گرفتم ولي همسرم به تلفن جواب نداد.»
   
افسران جنايي كه پي برده بودند شاهرخ نيز به مصرف مواد مخدر اعتياد دارد به همین دلیل براي اطلاع از صحت يا سقم گفته‌هاي وي فهرست مكالمات تلفني مقتول را مورد بررسي قرار دادند و به اين نتيجه رسيدند كه اين زن و شوهر نيمه‌شب‌ قبل از كشف جسد دو بار تلفني با هم صحبت كرده‌اند و ادعاي مرد جوان مبني بر ناموفق بودن تماس‌هايش صحت ندارد.
   
نفر بعدي كه مورد تحقيق قرار گرفت دختر نوجوان مقتول بود. او به كارآگاهان گفت: «آن شب حدود ساعت 12 مادرم همراه شاهرخ از خانه بيرون رفتند و يك ساعت بعد شاهرخ به تنهايي به خانه برگشت و وقتي از او درباره مادرم پرسيدم گفت او صبح برمي‌گردد.»
   
دروغگويي‌هاي شاهرخ و همچنين اظهارات دخترخوانده او سبب شد ماموران به اين مرد مظنون شوند و بار ديگر از وي بازجويي كنند. مرد جوان اين بار گفت: «من جوشكار هستم و مسافركشي هم مي‌كنم اما چون هم خودم و هم زنم به مصرف كراك معتاد بوديم، درآمدم كفاف نمي‌داد و نرگس قبول كرده بود با مردان ثروتمند رابطه برقرار كند و از آنها پول بگيرد. آن شب هم او را براي برقراري رابطه با يك مرد بردم اما بعد از آن نمي‌دانم چه اتفاقي افتاد و او چگونه كشته شد.»
   
كارآگاهان در گام بعدي گوشي تلفن همراه مقتول را كه به سرقت رفته بود رديابي كردند و فهميدند اين خط توسط مردي افغان استفاده مي‌شود. اين مرد بعد از دستگيري گفت گوشي را از يكي از هم‌وطنانش خريده است.
   
به اين ترتيب متهم 30‌ساله كه حيدر نام دارد بازداشت شد. او در بازجويي‌هاي تخصصي به قتل اقرار كرد و گفت: «آن شب من و دوستم كه با هم در يك ساختمان نيمه‌كاره كار مي‌كرديم زني را در حال عبور از مقابل ساختمان ديديم و او را به زور داخل خانه كشانديم و به او تعرض كرديم بعد هم درگيري پيش آمد و او را كشتيم. ما جسد را زير مصالح ساختماني پنهان كرديم و روز بعد در فرصتي مناسب آن را به يك باغ برديم و در آنجا رها كرديم.»
   
ماموران در ادامه با راهنمايي اين مرد، متهم دوم را نيز كه جواني 20‌ساله است بازداشت كردند و او هم جرمش را گردن گرفت. بعد از آن صحنه قتل بازسازي شد و بازپرس جنايي با اتمام تحقيقات مقدماتي براي دو متهم قرار مجرميت صادر كرد.
   
بنابر اين گزارش اكنون با صدور كيفرخواست عليه متهمان پرونده به دادگاه كيفري استان البرز ارجاع داده شده است و مردان افغان به زودي پاي ميز محاكمه مي‌روند.

منبع: شرق
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی