بازدید 15790

محاکمه مظنونان به آزار استاد دانشگاه در سعادت آباد

کد خبر: ۲۱۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۵ 02 January 2012
باز هم وقوع حادثه اي هولناک نام منطقه سعادت آباد تهران را بر سر زبان ها انداخت. اين بار در تاريخ سوم آبان ماه دو مرد افغان زن جواني را که در حال عبور از يک پل عابر پياده بود با تهديد چاقو مورد آزار و اذيت قرار دادند و اموالش را سرقت کردند.

اين حادثه وقتي به پليس گزارش شد که خانواده زني به نام سيما بعد از ساعتي بي خبري از او، بدن نيمه جانش را در نزديکي خانه اش در کوي فراز، واقع در سعادت آباد پيدا کردند. آثار متعدد ضرب و جرح روي بدن زن جوان به خوبي مشهود بود و نشان مي داد حادثه تلخي برايش رخ داده است.

ساعتي پس از اين حادثه وقتي سيما شرايط بهتري پيدا کرد گفت در حالي که از روي پل عابر پياده نزديک خانه اش عبور مي کرد دو مرد افغان با تهديد چاقو او را مورد آزار و اذيت قرار داده و سپس به ساختماني نيمه کاره در آن حوالي گريخته اند. به اين ترتيب مأموران پليس پايتخت تحقيقات خود را در اين باره آغاز کردند. زماني که مأموران به ساختماني که دو متهم در آن جا پناه گرفته بودند رفتند با ۳۰ مرد افغان روبه رو شدند و معلوم شد آن جا مدتي است به محلي براي اقامت افغاني ها تبديل شده است.

در همين حال قرباني اين حادثه دو متهم را در بين ساکنان ساختمان نيمه کاره جست وجو کرد اما نتوانست آن ها را شناسايي کند. شواهد نشان مي داد ۴ نفر از اين افراد دو متهم را فراري داده اند. به همين دليل ۴ نفر به عنوان متهم بازداشت شدند و پرونده اتهامي آن ها به شعبه ۱۱۵۶ مجتمع قضايي بعثت ارسال شد.

در جلسه محاکمه که به رياست قاضي محمدرضا گيوکي برگزار شد شاکي که استاد دانشگاه است در حالي که اشک مي ريخت بار ديگر آن چه را رخ داده بود شرح داد. او گفت: ساعت حدود ۶ عصر بود که از خانه ام بيرون رفتم. در نزديکي خانه ام يک پل عابر پياده وجود دارد. من چند قدم روي پل رفتم اما چون دو نفر را ديدم که از آن سوي پل وارد شدند، ترسيدم و برگشتم اما آن ها خود را به من رساندند و با تهديد چاقو من را به پايين پل بردند. من جيغ مي کشيدم و کمک مي خواستم اما چون آن جا محل خلوتي است هيچ کس صدايم را نمي شنيد. آن ها من را مورد ضرب و شتم و آزار و اذيت قرار دادند و بعد از حدود نيم ساعت در حالي که گردنبند و پول هايم را دزديده بودند من را که هوشياري کامل نداشتم رها و به ساختمان نيمه کاره فرار کردند.

به دنبال اين اظهارات قاضي روز گذشته از چهار متهم خواست درباره اين حادثه توضيح دهند اما متهمان اعلام کردند در اين ماجرا نقشي نداشتند و از مخفيگاه دو متهم اصلي نيز اطلاعي ندارند. در چنين شرايطي قاضي به افسران پليس آگاهي دستور داد دو متهم اصلي را شناسايي و دستگير کنند.

منبع: خراسان
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۰
چرااینافغانی های های غیرمجاز راازایران اخراج نمی کنند
چرا در تیتر این خبر نیاوردید که این جنایت از سوی افاغنه بوده،ونیروی انتظامی باید به ساختمان های نیمه کاره ای که محل مناسبی برای جرم و جنایت است توجه ویژه ای کند.به خصوص که در این ساختمان ها اتباع غیرمجاز زیادی آن هم از نوع افغانی اش زندگی می کنند.
واقعا" چرا افغانی ها ی فاقد مجوز را از کشور خارج نمی کنیم؟
تاکی باید شرم حضور افغانی ها را با جنایتی که بر ناموس این مملکت می رود ، شاهد باشیم . افزایش بیکاری جوانان ، ناامنی اجتماعی و روانی از کمترین تبعات حضور افغانی ها در ایران است . مضار حضور افغانی ها در ایران بیش از منافع آن است . کمی بیندیشیم .
اعدام فقط
فقط اعدام ميتونه جلوي اينكارها رو بگيره
وقتي شهرداري كارگر افغاني داره و... همين مي شه مملكت بي صاحب
چه پل عابر خلوتی که ساعت 6 عصر به مدت نیم ساعت یک نفر هم از آن عبور نکرده است.
خدايش تجاوز و قتل و غارت و ازار واذيت تو كشور، توسط يك سري ارازل و اوباش كم بود ،حالا روزي نيست اخبار اين چنيني از برادران افغاني (مهمانان دوست داشتني )نشنويم .واقعا گناه زن و بچه مردم چيست كه نبايد احساس امنيت كنند ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی