بازدید 1682

تصویب 246 میلیون دلار طرح سرمایه گذاری خارجی

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی از تصویب 246 میلیون دلار طرح سرمایه گذاری خارجی در جلسه هیات سرمایه گذاری خبر داد.
کد خبر: ۲۱۵۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۱ 31 December 2011
به گزارش روز شنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان سرمایه گذاری و كمك های اقتصادی وفنی ایران،' بهروز علیشیری' در حاشیه یكصد و پنجاه و پنجمین جلسه هیات سرمایه گذاری خارجی، گفت: در این جلسه 246 میلیون دلار پروژه سرمایه گذاری خارجی مورد تصویب قرار گرفت.

وی در ادامه افزود : از جمله طرح های مصوب در این جلسه، سرمایه گذاری خارجی در تولید نخ آكرلیك با عملیات رنگرزی، احداث فروشگاه های زنجیره ای در سطح كشور، تولید كاشی دیواری و كاشی سرامیك، انواع قطعات پیش ساخته بتونی، تولید پارچه پرده ای و افزایش سرمایه گذاری به منظور راه اندازی خط جدید تولید كاغذ تیشو از خمیر كاغذ بوده است.

لازم به ذكر است در این جلسه مصوبات دیگر در خصوص افزایش سرمایه گذاری شركت های موجود ، انتقال اصل و سود سرمایه و تسهیلات مالی خارجی نیز به تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی رسید.

بر اساس این گزارش پیش بینی می شود اجرای طرح های مذكور باعث افزایش اشتغال زایی، بهبود كیفیت محصولات داخلی، انتقال تكنولوژی و افزایش صادارات غیر نفتی به كشور گردد.

هیات سرمایه گذاری خارجی مركب از معاون معاونت راهبردی رییس جمهور ،معاون ارزی بانك مركزی ،معاون وزارت امور خارجه ،رییس اتاق بازرگانی و دبیر كل اتاق تعاون و به ریاست معاون وزیرامور اقتصادی و دارایی و رییس كل سازمان سرمایه گذاری است .
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی