بازدید 17726

دختر 8 ساله، قربانی عشق خونين برادر

کد خبر: ۲۱۱۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۳۱ 18 December 2011
پسر نوجواني كه خواهرش را با انگيزه سرقت طلا و جواهرات او به قتل رسانده بود به تحمل حبس محكوم شد. اين پسر 17ساله كه «مهرداد» نام دارد هفته گذشته در شعبه اول دادگاه كيفري استان البرز محاكمه شد و از ارتكاب اين قتل ابراز پشيماني كرد.

شامگاه 29خرداد سال گذشته مردي كه از منطقه‌اي خلوت و كم‌تردد در زيبادشت كرج عبور مي‌كرد، چشمش به پيكر دختر خردسالي افتاد كه نقش بر زمين شده بود. او با نزديك شدن به دخترك متوجه شد او جان باخته است، به همين دليل ماموران پليس را از واقعه مطلع كرد. كارآگاهان وقتي در محل حادثه حضور يافتند، مشاهده كردند اين دختر از ناحيه سر به شدت دچار خونريزي شده است. شواهد نشان مي‌داد او با جسمي سخت زخمي شده و مرگ وي حادثه نيست، بلكه دخترك را به قتل رسانده‌اند.

جنازه اين كودك در حالي به پزشكي قانوني منتقل شد كه هيچ‌مدرك شناسايي همراه او نبود و كارآگاهان نتوانسته بودند هويت قرباني را فاش كنند. يك روز بعد مردي ميانسال درحالي‌كه به شدت نگران و پريشان بود به پليس آگاهي كرج رفت و از ناپديد شدن دختر هشت ساله‌اش به نام «سوسن» خبر داد. او گفت: «سوسن ديروز براي بازي به كوچه رفته بود، اما بعد از مدتي ناپديد شد. ما تمام اين مدت را دنبال او گشتيم و به همه بيمارستان‌ها هم سر زديم، اما اثري از دخترم پيدا نشد. هيچ‌كدام از اهالي محل هم دخترم را نديده‌اند و نمي‌دانند چه بلايي سر او آمده است.»

اين مرد سپس مشخصات دختربچه را به ماموران ارايه داد و مشخص شد اين كودك همان فردي است كه جنازه‌اش در زيبادشت پيدا شده است. پدر سوسن بعد از حضور در پزشكي قانوني هويت مقتول را شناسايي كرد. درحالي‌كه نخستين گره از اين پرونده گشوده شده بود، كارآگاهان تلاش كردند راز اين جنايت را فاش كنند.

گفته‌هاي والدين مقتول فاش كرد النگوها و گوشواره دخترك به سرقت رفته است، به همين سبب احتمال قتل او توسط سارق يا سارقان قوت گرفت ولي هنگامي كه ماموران براي پرسيدن چند سوال معمولي برادر 17ساله سوسن را مخاطب قرار دادند مهرداد ناگهان به گريه افتاد و گفت او خواهرش را كشته است.

پس از ثبت اعترافات اين نوجوان و تكميل تحقيقات مقدماتي والدين قاتل و مقتول نسبت به پسر خود اعلام گذشت كردند. به اين ترتيب مهرداد پنجشنبه هفته گذشته به دليل جنبه عمومي جرم در شعبه اول دادگاه كيفري استان البرز پاي ميز محاكمه رفت. در اين جلسه نماينده دادستان كيفرخواست صادره را خواند و سپس مهرداد در جايگاه ايستاد تا از خودش دفاع كند. او كه به شدت گريه مي‌كرد، بارها تكرار كرد از جرمي كه انجام داده، پشيمان است و به شدت عذاب وجدان دارد.

متهم درباره انگيزه‌اش از قتل خواهرش گفت: «مدتي قبل از آن ماجرا در خيابان با دختري دوست شدم و به شدت به وي علاقه پيدا كردم. ما هرازگاهي همديگر را در پارك يا خيابان مي‌ديديم، اما من خيلي دلم برايش تنگ مي‌شد و مي‌خواستم كاري كنم كه هميشه با هم در ارتباط باشيم براي همين تصميم گرفتم براي او يك سيم‌كارت بخرم. براي اين كار پولي نداشتم و به سرم زد طلاهاي خواهرم را بدزدم و با آن موبايل بخرم. پدر و مادرم هميشه به خواهرم خيلي محبت مي‌كردند و او را بيشتر از من دوست داشتند براي همين هم اين فكر به ذهنم رسيد.»

مهرداد در ادامه اعترافاتش گفت: «روز حادثه فهميدم سوسن براي بازي با بچه‌هاي دايي‌ام به خانه آنها رفته است. براي همين راهي آنجا شدم و ديدم خواهرم به تنهايي در كوچه مشغول بازي است. او را به بهانه گردش به محل خلوتي كشاندم و بعد سعي كردم النگوهايش را دربياورم، اما سوسن شروع به سروصدا و گريه كرد. من آن لحظه خيلي ترسیده بودم، يك لحظه كنترل خودم را از دست دادم و براي اينكه او را آرام كنم با سنگي كه روي زمين افتاده بود ضربه محكمي به سرش زدم. بعد از آن خواهرم زمين خورد و ديگر نفس نكشيد. من سريع گوشواره و النگوهايش را برداشتم و النگوها را به قيمت 80‌هزار و 500 تومان فروختم و گوشواره را هم دور انداختم. بعد براي اينكه خانواده‌ام پول را نبينند و به من شك نكنند آن را در تنه يك درخت مخفي كردم تا سر فرصت موبايل بخرم، اما قبل از اين كار دستگير شدم.»

پسر نوجوان در پايان اظهاراتش بار ديگر از قتل خواهرش ابراز پشيماني كرد و گفت: «من از پدر و مادرم مي‌خواهم من را ببخشند.»بنا بر اين گزارش، بعد از پايان جلسه دادگاه هيات قضات وارد شور شدند و متهم را به دليل جنبه عمومي جرم به تحمل حبس محكوم كردند.

منبع: شرق
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۷۳
واااای خداااا
پاسخ ها
نا شناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
ممکنه سر خودمون هم بیاد. تا حالا دروغ گفتی؟ اگر نگفتی جزو معصومینی و اگر گفتی تو هم سر حق رو بریدی !
ناگهان كنترل خود را از دست دادم...اين شده جمله همه جنايتكاران...خاك بر سرش كنن بخاطره يه دختر ... بخاطره هشتاد هزار تومان خواهرنازنينشو كشت عجب آدمايه بيشعوري پيدا ميشن حالا بگو اون دختر ... بياد واست كاري كنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
چرا بايد اين پسر جرات نكند خواسته خود را به پدر و مادرش بگويد. اين فطرته هر پسر نوجواني است و نه قصه يك دختر. اما هيچ كس به اين نوجوانان بيگناه ياد نمي دهد چگونه درست تصميم بگيرند و راه درست را پيدا كنند.
خاك بر سرت بدبخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
پس گل بر سر شما با این طرز حرف زدنت
چرا بچه ها فکر می کنن والدینشان تبعیض قائلند.واقعا این پسر چطوری دلش آمد دست روی خواهر کوچکترش بلند کنه .خداوند به والدین این دختر صبر بده .خیلی ناراحت کننده بود...
وای وای وای وای
خاك بر سرش.اينكه در 17-17-17 سالگي به خاطر خريدن موبايل براي يك هوس ،خواهر خواهر خواهر ....خواهرش را ميكشد بزرگتر بشه چه ها خواهد كرد.در حبس بماند در سن يادگيري هم كه هست ا خم و چم راه رو خيلي خوب ياد ميگيره.
منكه جگرم آتش گرفت خدا به داد خانواده اش برسه .الهي العفو
طرف 17 سالش بوده پس احمق نبوده اما خوب اگر بگی تبلیغ فرهنگ بیگانه ها و غیر اسلامی سبب گسترش روابط خلاف شرع شده و باعث شده جوان ها به دوست شدن با دختر نامحرم رو بیارن کلی آدم مدافع حقوق بشر روشن فکر پیدا میشن منفی میدن خوب واقعیت اینه که کشش جنسی اونقدر قوی هست که اگر درست کنترل نشه خواهر که هیچ پدر و مادر رو هم آدم به راحتی خواهد کشت تازه این پسر تو سن ازدواج هم نبوده که بگیم نتونسته ازدواج کنه فشار اومده بهش!!! کلا به نظرم کم شدن سن فهمیدن مسایل جنسی و کم شدن سن بلوغ مشکلات بزرگتری هم به وجود خواهد آورد حالا منتظر باشین کجاشو دیدین
پاسخ ها
ساده دل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
بيخيال عمو!!! تا حالا چند تا پسر رو سراغ داري كه به خاطر دوستي با يه دختر خواهرشو كشته باشه !‌ اين طرف ديوونه بوده ،‌ چرا الكي به مسائل شرعي مي كشينشون .
سارا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
منم با نظر ساده دل موافقم.نميشه يك نفرو به همه تعميم داد.و اينكه اين پسر واقعن روانيه اگرم اين اتفاق نمي افتاد و اين پسر بزرگتر ميشد معلوم نيست چي كار ميكرد و چي ميشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
چرا نميگي مسايل و مشكلات موجود باعث اين فجايع مي شود؟ تا يه چيزي مي شنويد ربطش ميدي به فرهنگ بيگانه.اگه اينجوري بود كه در همان فرهنگ بيگانه مي بايست هيچ خواهر كو چكي زنده نمانده باشد و همه برادران ، خواهر هاي خودشونو كشته باشند، چرا عادت كرديد صورت مساله را پاك كنيد و تا يه چيزي مي شود ربطش بدهيد به بيگانگان؟؟
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
من با حرفت موافقم متاسفانه بیبندباری ها سبب ین ها شده .
امار تجاوز را ببینیددددددد
وای خدای بزرگ
خيلي ناراحت كننده است واقعا دوران نوجواني حساسترين دوران يك انسان است همه والدين بايد خيلي مواظب باشنددر ثاني خطاب به اون پسر وهمه جوونها كه بيشتر از 99.9 درصد اين گونه عشقها آني وزود گذرند وشكست خورده هستند پس خودمان را پايبند آنها نكنيم
اینم تیتر خبر بود زدی تابناک
کدوم عشق؟؟؟؟؟؟ حماقت و رزالت بهترین واژست
پاسخ ها
استاد ادبيات
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
منظورت رذالت بود ديگه ، نه!!!
این جنایات نتیجه یک بحران اجتماعی است تا ایرادات شخصی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
بحراني كه هر روز و هر روز شواهدي از آن را مي بينيم. نگرانم براي همه بچه هاي اين سرزمين
قاسم
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
ببین الکی شلوغش نکن. ما هم تو همین سرزمین وتوی همین بحرانا زندگی کردیم از فضا که نیومدیم اینجا. ادم 17 ساله اندازه یه نره خره بچه 2 ساله نیست که بگیم بحرانه. این یارو خودشو وخونوادش مشکل داشتن. میفهمی؟
عشق !!!!
کلمه مقدس عشق رو قاطی این متن خبر های زرد نکنین
وقاحت داره
واقعا خاک بر سر این پسر.تو همه چی شورشو در اوردیم،حتی تو انگیزه قتل.
پاسخ ها
غضنفر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
چه جالب و شگفت انگيزه... براي اين يكي هيچكس منفي نزده. البته تا الان!!!!
واااای ویلا
پناه بر خدا از گناه و ضلالت و گمراهي
آینده این ... کثیف بعد از گذراندن یک دوره ... در زندان چه خواهد شد. کاش حداقل او را معرفی می کردین تا ما از چند کیلومتری او هم رد نشیم.
پاسخ ها
رامین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
این طور نگو
حتما تغییر می کنه
از خدا بخواهيم ما را آني و كمتر از آني به حال خود وانگذارد. بنده پارسال توفيق اين را داشتم كه به خاطر اينكه عصباني شده بودم 48 ساعت در خدمت ... كرج باشم البته تبريه شدم. اين پسر را در خودرو حامل زندانيان ديدم. در ماشين كه بودم متوجه شدم هركدام از بازداشتيها كه به او ميرسند به او سيلي ميزنند. وقتي معترض به اين جريان شدم يكي از بازذاشتيها گفت : ميدوني چكار كرده؟ اگر بدوني تو هم ميزنيش. گفتم نه گفت خواهرش رو به خاطر طلاهاش كشته. اينو كه گفت انگار آب سردي ريختن روم. تا دادگاه بهش زل زده بودم و نگاش ميكردم. اصلا بهش نمي‌اومد. يه قيافه مظلومي داشت كه اگر بيرون ميديديش دلت همينجوري براش ميسوخت چه برسه به تو اون وضعيتي كه بهبش پابند و دستبند زده بودند. خلاصه خيلي برام سنگين بود. از اون موقع تا امروز كه اين خبرو خوندم بعضي وقتها دلم ميخواست از وضعيت اون و پدر و مادرش بدونم .بيچاره پدر و مادر! خيلي خيلي سنگينه اين غم. دو تا بچه واقعا بچه! رو تو اين دور و زمونه از دست دادند. فكر ميكنيد الان اين پسر تو زندون وضع خوشي داره؟ جداي از عذاب وجدان فكر ميكنيد زندونيها باهاش برخورد مناسبي دارند؟من يه نظر دارم بچه ها رو تو دوران دبستان و راهنمايي به جاي بعضي درسهاي ... و بيخود با نحوه كنترل بر اعصاب در زمان خشم آشنا كنند. حتي شده اونها رو به دادگاه ببرند و يا فيلماشو براشون پخش كنند تا قبل از اعمال هر جرمي قبلش عاقبت اون كار رو تجسم كنند. به خدا خيلي موثره. ما فقط خبر و ميخونيم و بعد از اون زندگي مون رو از سر ميگيريم. ولي به نظر شما پدر و مادر اين بچه و حتي خود اين پسره همون آدم هاي قبلي ميشن؟ كمي فكر كنيم و بعد سعي كنيم عصباني نشيم هيچوقت عصباني نشيم
بيچاره مادر...
اشك انسان جاري ميشه. حادثه خيلي تلخه.
خدایا عاقبت همه ی ما رو ختم به خیر کن.

اینم میخوایتم بگم که بخشش پدر و مادرها تو اینگونه موارد واقعا اشتباه ولی ظاهرا گریزی از این کار برای دل رئوف مادر نیست!!!!!!!!!!!!!
خدای من اخه مگه میشد ادم خواهر کوچولوشو بکشد چطوری دلشون میاد
خدا الهی به این یارو مرگ بده ... ، بی ... میرفتی کار میکردی
به كجا چنين شتابان
واقعا به كجا داريم ميريم !
اين يك فاجعه است
خدا به داد پدرو مادراین دختر برسه دیگه آدم نمی دونه چی بگه یکی مثل من آرزوی داشتن خواهر داره یکی مثل این ابلیس خواهرشو می کشه
پناه بر خدا
خدایا ما را یک لحظه به خود وا نگذار
خاك بر سر اين ژسر احمق كنن كه بخاطر يه دختر ولگرد عزيزترين عضو خونوادشو از بين ميبره تا دل يه دختر ولگردو شاد كنه اينم با چه قيمتي واقعا روزگار غريبيست
خدوندا تو شاهد باش که قانعی وطامعی بر بندگانت جه میکند
حیفم میاد حتی بهت بگم . . بمیر
فقط ....... بمير
واااااااای خداصبربده به پدرومادرش.خودش برای ابدبدبخت وبیچاره کرد
خدا رحم کنه واقعا برای من غیر قابل باور هست بیچاره خانوادش
این قتل نه بخاطر طلا نه به خاطر پول صورت گرفته صرفاً بخاطر کمبود محبت و عقده های درونی اون فرد بوده
چه حادثه تلخی
پدر و مادرش دو نفر رو از دست دادن
حالی هم نمیتونن پسرشون رو قصاص کنن و هم نمیتونن هیچ کار دیگه ای انجام بدن
یه خانواده مرد نه یه دختر هشت ساله
عجب ... کثیفی !! کاش به جای اینکه اصرار کنه " منو ببخشید " میگفت :تروخدا منو اعدامم کنید و منو نبخشید. حالا که اینو نگفته پس یک حیوانه و یا یک انسان بیمار.پدر و مادرش هم مقصرند که نتونستند مریضی بچشونو تشخیص بدهند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
این نکته خیلی مهم بود . چطور حاضره بازم زندگی کنه ؟
بانو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
خیلی بی معرفت بوده
چشم چرانی و هوس ...
گویند کریم است و گنه می بخشد/ گیرم که ببخشد زخجالت چه کنم...
خدایا گناهان بندگانت را بپوشان و بیامرز و همه را هدایت کن
اين پسره كار وحشتناكي كرده و هيچ شكي نيست .ولي يه اشتباه بزرگي كه ايرانيها مرتكب ميشن كه جون بچه هاشونو با آويزوون كردن انواع و اقسام طلا و جواهرات به خطر ميندازن.نه تنها تو اين مورد بلكه خيلي بچه هاي ديگه هم به خاطر طلاهاشون كشته شدن يا بهشون آسيب رسيده.هر كدوم از ما اگه يك كمي پول تو كيفمون زياد باشه ميترسيم كه بدزدن ولي دست يه بچه مثلن 2 ساله كلي طلا و جواهر آويزوون ميكنن .آخه مگه دوست داريد بچه هاتونو به كشتن بديد كه اينجوري ميفستينشون تو كوچه؟
از این اتفاق تلخ تلخ درس بگیریم
خیلی بده
اصلا نباید قضاوت کنیم این اتفاق واقعا وحشتناکه
مطمئنم اون پسر هم حال وروز خیلی بدی داره.
راستش دلم به حال این مادر بدبخت خیلی میسوزه.
این بخاطر این بوده که خواسته های اون پسر برآورده نشده و مجبور بوده از خواهرش بخواد و....در ضمن اگه اون پسر باعث قتل خواهرش نمشد یکی دیگه این کارو میکرد ... اگه عجل آدم بیاد دیگه کاریش نمشه کرد...
بدبخت بهش میگفتی شاید النگو ها رو بهت میداد بدبخت .......
واقعا خیلی زشته بای مقدار پول ادم خواهر خودش را بکشه
توروخدا به کجا داریم میرویم چرا مملکت ما اینجوری شده
به خاطر 80 هزار تومن!!!!!!!!
به خاطر یه سیم کارت و موبایل !!!!!!!
جگرم آتيش گرفت. چطور دلش اومد خواهر كوچكترش را بكشد. چقدر بي رحمانه
واقعا خاک بر سرت. بخاطر 80 هزار تومن.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من که میگم اگه پدر و مادرشم بخشیدنش !!!! از نظر جنبه عمومی قتل سریعا یه قانونی وضع بشه این موجود پلید و فتنه رو هزاران بار اعدامش کنند یا اصلا منفجرش کنند تا هیچ اثری ازش نمونه به خدا !!!! حیف هوا نیست این موجود خبیث تنفس کنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
یه دفعه می گفتی پدر و مادرشم برای عبرت عمومی در جهت تصحیح روال تربیتی سایرین اعدام کنن!
خاک بر سرش کنن.خواهرش رو که از خونش بوده برای خریدن یه موبایل که با یه دختر صحبت کنه کشته،فردا بیاد بیرون چه کارها که نمیکنه؟این جور افراد برای جامعه خطرناک و مضر هستند.
خريت نه تنها علف خوردن است
اين پسره رواني رو بايد تبعيدش كنن به يك نقطه اي از كره خاكي ، جايي كه فقط با حيوونا سر و كار داشته باشه . جنبه ارتباط با آدم رو نداره حتي يك خواهر كوچك معصوم ...
خیلی نامردی
بلهم اضل كه گفته شده همينه كه انسان مي تونه از حيوان هم پست تر بشود
يارب از ابر هدايت برسان باراني
همش تقصیر این دخترهای ولگرده که تا یه پسر نیگاشون میکنه باش دوست می شن و....
میدونم حالا منفی بارون میشم اما عقیده ام اینه که همه اتیشا از گور اینا بلند میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
اولن پسره هم ولگرد بوده.ثانيا خوب دوست شده كه شده چرا ميره آدم ميكشه.حتمن يه روز ميخواست با يكي ازدواج كنه يه شهرو منفجر ميكرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
در تعیین مصداق دچار اشتباه شدی رفیق! کرم از درخته
از این اتفاقات در کشورهای دیگر سالی باندازه یک روز کشور ما می افتد
پاسخ ها
احسان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
... همه جای دنیا از این اتفاقا می افته
شما از چند تا کشور هر روز خبر میکیری، ایران هنوز از سالم ترین نقاط جهانه!
اخه چرا بی رحم - سنگدل چطوری دلت اومد
فاجعه ای دردناک که ازنظرهمه محکوم است والبته حاصل تربیت پدرومادری است که پسرقاتلشان رانیزمی بخشند چنین بخششی دورزدن قانون واخلاق اجتماعی وحتی شرعی است چون نوعی پذیرش قتل ومشارکت وهمدستی دراین فاجعه است لذاقانون باعتبارحمایت ازاحادجامعه نباید به این چنین بخششی اعتنانماید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
سفسطه نکن داداش!
برای هر کار خیری یک راه عاقلانه وجود دارد چرا گمراهی و تاریکی
بهتر نبود با پدر خود صحبت می کرد
وای من.آخه چطوری؟؟؟؟؟؟
امیدوارم برا کس دیگه ای اتفاق نیفته
خیلی دردناکه ، عاشق شدن های زود هنگام خیلی تو کشور ما رواج پیدا کرده و به موجب همین عاشق شدن ها جرم ها و جنایت های زیاد اتفاق افتاده ، کاش بعد از این همه سال که اخباری شبیه به این رو خوندیم ازش به راحتی گذشتیم ، یه فکری برای آموزش صحیح به نوجوان ها مون می کردیم و شرایط رو برای رشد صحیح عقلی شون فراهم می کردم . که ناخواسته دست به هر کاری نزنن که بعدش حرف از عذاب وجدان و پشیمانی باشه .
واقعا بعد از خوندن این خبر تنم لرزید، من احتمال90 درصد میدم اون دختری که این پسر17 ساله عاشقش بوده موبایل داشته و الکی میگفته ندارم تا پسره براش بخره آخه الان دخترای کارت شارژِی زیاد شدن که اخاذی میکنن این دوره زمونه هیچکس نیست موبایل ارزون نداشته باشه سیم کارت شده زیر5هزار تومن موبایل ساده هم زیر20تومن گیر میاد
خدایا ما را یک لحظه به خود وا نگذار
نميدونم چي بگم
واقعا حیقه که به همچین فردی بگیم انسان...از صد تا ...
حالا بخشيدنش ولي چطوري ميتونه تو خونه اي كه همه جاش ياد و خاطره ي خواهرشه زندگي كنه!!!
کاش پدر ها و مادرها و حتی بچه ها تلاش کنند تا اول از همه رفیق هم باشند بعد یه خانواده رو تشکیل بدهند.
همیشه پای یک زن در میان است!
vaghean muteasefam kheyli narahar shodam az tamae pesar ha mikhaham ke gole in dokhtararo nakhorid
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست