بازدید 2516

توقف واردات كالاهاي بي كيفيت چيني

رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گفت: واردات کالاهای بی کیفیت چینی به ایران حتی با وجود داشتن گواهی استاندارد کشور چین متوقف خواهد شد
کد خبر: ۲۱۰۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹ 14 December 2011
به گزارش خبرنگار مهر، نظام الدین برزگری قبل از ظهر در جلسه یادداشت تفاهم همکاری با سازمان بازرسی، کیفیت و قرنطینه چین که در سالن شهید برزگر سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران در کرج برگزار شد، اظهار داشت: از واردات کالاهای بی کیفیتی چینی که حتی دارای گواهی استاندارد از کشور چین هستند جلوگیری و متوقف خواهد شد.

وی ابراز داشت: روابط تجاری کشور چین و ایران در زمان گذشته با توجه به عبور جاده ابریشم از ایران بسیار خوب بوده است به ویژه در شرایط فعلی بر اساس سیاست های نزدیک چین و ایران روابط تجاری نیز در حال توسعه است.

رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با تحسین مواضع کشور چین در حمایت از ایران در مجامع بین المللی اضافه کرد: چین در منطقه آسیا یکی از کشورهایی است که ایران بیشترین مبادله تجاری را با این کشور دارد.

برزگری ادامه داد: امیدوارم با اجرایی شدن این تفاهم نامه همکاری مشترک بین سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران و کشور چین شاهد روابط تجاری بین دو کشور باشیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از شرایط توسعه روابط تجاری بین کشور ایران و چین مبادله کالاهای با کیفیت است، اضافه کرد: بر اساس یادداشت تفاهم نامه بین کشور ایران و چین مقرر شد سازمان استاندارد کشور چین کیفیت کالاهای صادراتی به مقصد ایران را کنترل کند.

رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران با بیان اینکه ذهنیت مردم ایران نسبت به کالای چینی خوب نیست، ابراز داشت: بازار ایران یک بازار 75 میلیون نفری است کشور چین در تلاش باشد که با ارسال کالاهای با کیفیت به کشور ایران ذهنیت مردم را تغییر دهند.

برزگری اظهار داشت: سازمان استاندارد چین کنترل کیفی کالاهای صادراتی به کشور ایران را بسیار جدی بگیرد بدلیل اینکه کشور ایران از واردات کالای بی کیفیت چینی که حتی دارای گواهی استاندارد این کشور هم باشد جلوگیری خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی