بازدید 46742

شيوه جديد دريافت پناهندگي اروپا

برخي از هم‌ميهنان به دلايل واهي، با سفر به اين کشورها و مراجعه به اماکن مربوطه با نشان دادن موادي از قانون مجازات اسلامي درباره مرتد و حکم اعدامشان به مقامات اروپايي، خود را در زمره کساني معرفي مي‌کنند که چندي پيش از دين اسلام خارج و مرتد شده‌اند و با ادعاي اينکه هم‌اکنون جانشان در خطر است، موفق به دريافت پناهندگي مي‌شوند.
کد خبر: ۲۱۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۸۷ - ۱۳:۵۷ 11 October 2008
به گزارش خبرنگار «تابناک»، پس از تأييد و تصويب دوباره قانون مجازات اسلامي ـ که پس از مهلت اجراي آزمايشي صورت گرفته است ـ برخي از مواد اين قانون، از جمله احکام مربوط به ارتداد و مرتدين، دستاويزي براي گرفتن پناهندگي در کشورهاي اروپايي شده است.

بنا بر اين گزارش، با سخت‌تر شدن شرايط دادن پناهندگي در کشورهاي اروپايي، برخي از هم‌ميهنان به دلايل واهي، با سفر به اين کشورها و مراجعه به اماکن مربوطه با نشان دادن موادي از قانون مجازات اسلامي درباره مرتد و حکم اعدامشان به مقامات اروپايي، خود را در زمره کساني معرفي مي‌کنند که چندي پيش از دين اسلام خارج و مرتد شده‌اند و با ادعاي اينکه هم‌اکنون جانشان در خطر است، موفق به دريافت پناهندگي مي‌شوند.

به نوشته يکي از سايت‌هاي فارسي زبان خارج از کشور، اين روند در کشور سوئيس آغاز شده و روند رو به رشدي دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۰
چون خود اینجانب در سفری به یکی از این کشورها از نزدیک این مورد را مشاهده کردم ذکر مواردی را لازم می دانم.
اولا اینکه بیشتر این هموطنان پس از گرفتن ویزای دائم به راحتی به داخل کشور رفت و آمد میکنند و با ارزی که از کشورهای اقامت خود می آورند در ایران خرید و فروش ملک و امثالهم می کنند!! گویا سردمداران اروپائی فقط جهت بد جلوه دادن قانونهای مجازات اسلامی به این بندگان رند خدا اجازه اقامت دائم می دهند. و رفت و
آمد بعدی ایشان به کشوری که جانشان به اصطلاح در آن در خطر بوده را کنترل نمینمایند.
دوم اینکه چرا باید جوان ایرانی برای گرفتن ویزای یک کشور غریب دین خود را انکار کند، مشکل کجاست؟ تربیت خانوادگی غلط ، تربیت اجتماعی غلط ؟؟
به لحاظ قانونی و شرعی کسی که اسلام دین اول او باشد و از آن برگردد، مرتد و محکوم به مرگ است. بنابراین برخی افراد از وجود چنین قانونی استفاده میکنند و پناهندگی میگیرند.
نمی دانم چرا میگویید به دلایل واهی، زیرا این حکم (اعدام مرتدین) نص صریح شرع است و تبصره بردار هم نیست.
ﻣﻦ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﺩﺍﺭﻩ ﻣﻬﺎﺟﺮﺕ ﯾﻚ ﺍﺯ ﻛﺸﻮﺭﻫﺎﯼ ﺍﺭﻭﭘﺎﯾﯽ ﻛﺎﺭ ﻣﯿﻜﻨﻢ. ﻛﺎﺭ ﻣﺎ ﺭﺳﯿﺪﮔﯽ ﺑﻪ ﺗﻘﺎﺿﺎﻫﺎﯼ ﭘﻨﺎﻫﻨﺪﮔﯽ ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ. ﻣﺘﺎﺳﻔﺎﻧﻪ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺍﯾﺮﺍﻧﯿﺎﻧﯽ ﻛﻪ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻛﺸﻮﺭ ﺗﻘﺎﺿﺎﯼ ﭘﻨﺎﻫﻨﺪﮔﯽ ﻣﯿﻜﻨﻨﺪ ﺍﺩﻋﺎﯼ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﺩﯾﻦ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻛﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺟﺎﯼ ﺗﺎﺳﻒ ﺩﺍﺭﺩ
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی