بازدید 7075
۴
متهم جرايم خود را در سوئد انجام داده است

محكوميت به اتهام اذيت و ‌آزار دختر بچه 4ساله

بعد از بازگشت از محل كار به خانه دوستم رفته و دخترم را با دوچرخه‌اي كه هميشه با‌ آن در سطح شهر تردد مي‌كنم به پارك بردم. اما متوجه وجود ترسي عجيب و به هم ريختگي خاصي در دخترم شدم ...
کد خبر: ۲۱۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۲ 13 December 2011
دادگاهي در سوئد يك ايراني 61 ساله را به اتهام اذيت و‌آزار دختربچه‌اي 4 ساله به 8 ماه حبس محكوم كرد.

اين مرد به نام «ي. د» كه در ماه مي سال 2000به خاطر ارتكاب سوءاستفاده جنسي از دختري زير 18 سال در يكي از شهرهاي جنوبي سوئد مجرم شناخته شده و در دادگاه به 100 ساعت خدمت به جامعه محكوم شده بود 5 سال بعد به جرم يك سوءاستفاده جنسي مشابه دومرتبه دستگير و با توجه به سابقه قبلي خود اين بار به زندگي تحت نظارت پليس در بيرون از زندان محكوم شد.

اما اين تنبيهات تنها 4 سال وي را از ارتكاب جرمي مشابه بازداشت و 4 ژوئيه سال 2009 يكي از دوستان وي به پليس مالمو مراجعه كرده و از« ي. د» به اتهام سوءاستفاده از دخترش شكايت كرد: من و«‌ي. د» از سال‌ها پيش با هم دوست هستيم و من به وي اطمينان داشتم. براي همين امروز وقتي مي‌خواستم به سر كار بروم دختر 4 ساله‌ام كاترينا را نزد وي گذاشته و به محل كار رفتم. بعد از بازگشت از محل كار به خانه دوستم رفته و دخترم را با دوچرخه‌اي كه هميشه با‌ آن در سطح شهر تردد مي‌كنم به پارك بردم. اما متوجه وجود ترسي عجيب و به هم ريختگي خاصي در دخترم شدم. وقتي او به من گفت چه اتفاقي برايش افتاده است خونم به جوش آمد. كاترينا گفت دوستم در غياب من او را مورد آزار و اذيت جنسي قرار داده است. بلافاصله به خانه«ي. د»رفته و از وي در اين مورد توضيح خواستم اما او با تكذيب مسئله مرا متوهم خواند و من هم او را تهديد كردم كه از دستش به پليس شكايت مي‌كنم.

فرار متهم از زيرزمين كلوب

ماموران بلافاصله كاترينا را به پزشكي قانوني منتقل كردند و بدن وي را مورد بررسي قرار دادند. آنها تاييد كردند تجاوزي به اين دختر بچه صورت نگرفته است اما وي تاحدودي مورد آزار و اذيت جنسي قرار گرفته است.

كارآگاهان به سرعت به محل زندگي متهم واقع در زيرزمين يك كلوب رفته تا او را به اتهام اذيت و آزار جنسي بازداشت كنند كه متوجه فرار وي شدند.

تحقيقات پليسي نشان داد متهم كه به سبب مشكلات مالي در اين زيرزمين سكونت دارد. مأموران تعقيب وي را ادامه داد اما سرنخ‌هايي به دست آورد كه حاكي از فرار وي از خاك سوئد داشت.

با اين حال اين پرونده باز مانده و سرانجام روز 22 سپتامبرسال جاري ميلادي يعني 26 ماه بعد ماموران با خبر شدند متهم دوباره به سوئد بازگشته است. ماموران بلافاصله وي را دستگير كرده و مورد بازجويي قرار دادند. متهم هر چند تجاوز به قرباني را رد كرد ولي با اعتراف به اذيت و آزار ناقص وي گفت: وقتي دوستم دختربچه‌اش را پيش من سپرد يكمرتبه وسوسه شده و او را مورد اذيت و آزار قرار دادم.

متهم با قرار مجرميت روانه دادگاه شده و به 8 ماه حبس محكوم شد.

منبع: تهران امروز
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
واقعا لازم بود ایرانی بودن این فرد را ذکر کنید؟
این هم از ایرانی های مقیم خارج.
حالا هی جار بزنیم ما با فرهنگ و اصیل و مهمان نواز و غیر...هستیم.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
وب گردی