بازدید 2565

گازگرفتگی 14 نفر در مسجد

مسئول ستاد عملیات بحران اورژانس کشور گفت: گازگرفتگی در یک مسجد در تربت جام ۱۴ نفر را راهی بیمارستان کرد همچنین در حادثه واژگونی یک اتوبوس در نزدیکی اسدآباد همدان نیز یک نفر فوت شد و ۱۷ نفر مصدوم شدند
کد خبر: ۲۰۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۳ 06 December 2011
مجتبی خالدی افزود: در یک حادثه گازگرفتگی که ساعت ۲۲ و ۲۸ دقیقه دیشب به اورژانس گزارش شد به علت گازگرفتگی و مسمومیت با گاز مونوکسید کربن ۱۴ نفر در مسجد امام جعفر صادق(ع) تربت جام دچار گازگرفتگی شدند که اولین آمبولانس اورژانس ۶ دقیقه بعد از گزارش در محل حادثه حاضر شد.

وی گفت: از مجموع ۱۴ فردی که در این حادثه دچار گازگرفتگی شدند ۵ نفر به وسیله اورژانس و ۹ نفر با وسیله شخصی به بیمارستان سجادیه این شهر منتقل شدند و خوشبختانه این حادثه هیچ مورد فوتی نداشت و همگی نجات یافتند.

این مقام مسئول در اورژانس کشور ادامه داد: حادثه مهم دیگری که طی ۲۴ ساعت گذشته به اورژانس کشور گزارش شد، سانحه واژگونی یک دستگاه اتوبوس در مسیر همدان به اسدآباد بود که به علت انحراف به چپ رخ داد.

وی گفت: این حادثه ساعت ۲ و ۱۶ دقیقه بامداد امروز توسط پلیس به اورژانس کشور اطلاع داده شد و ۵ دقیقه بعد اولین آمبولانس اورژانس در محل حاضر بود.

خالدی افزود: در این حادثه یک نفر قبل از رسیدن اورژانس در محل فوت کرده بود اما ۱۵نفر مصدوم این حادثه توسط آمبولانس های اورژانس به بیمارستانهای امیرالمومنین،‌حضرت قائم و بعثت اسدآباد منتقل شدند، ۲ نفر از مجروحان این حادثه نیز توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستان منتقل شد.

منبع: فارس
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی