بازدید 13114
هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال/

شکست پرسپولیس و تساوی ملوان با سایپا

هفته پانزدهم ليگ برتر فوتبال با انجام ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و تراكتورسازي آغاز شد كه نماينده‌ تبريز با تك گل اكبرپور در دقيقه 50 سرخپوشان پايتخت را شكست داد. تیم فوتبال تراکتورسازی با برتری برابر پرسپولیس به جایگاه دوم جدول راه یافت. در بازی دیگر تیم فوتبال، ملوان انزلی برابر سایپا به نتیجه تساوی رضایت داد.
کد خبر: ۲۰۷۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰ 02 December 2011
سرویس ورزشی ـ پانزدهمین هفته از مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با برتری تراکتورسازی تبریز مقابل پرسپولیس تهران و راهیبای این تیم به سکوی دوم جدول رده بندی آغاز شد.

در حالي كه تيم پرسپوليس در دقايق آغازین، تا اندازه‌اي توپ و ميدان را در اختيار گرفته بود، تراكتورسازي رفته رفته به شرايط بازي مسلط شد و بيشتر كار را در زمين سرخپوشان دنبال كرد؛ با وجود این، دو تيم تا ميانه نيمه نخست، قادر به ايجاد فرصت گل جدي نبودند.

به گزارش «تابناک»، در دقيقه 25 سانتر خطرناك ارسالي روي دروازه تيم پرسپوليس از جناح راست با ضربه سر اكبرپور، مي‌توانست گل نخست بازي را رقم بزند، اما ضربه او در ميانه راه به عليزاده برخورد كرد و راهي به دروازه نیافت.

در دقيقه 28 صادقي براي سپيدپوشان گلزني كرد، اما كمك داور به درستي با بالا بردن پرچم خود به نشانه آفسايد، اين گل را مردود دانست. قلعه نويي كه در دقايق آغازین بازي اعتراض شديدي به داور بازي داشت، در اين صحنه تنها به تكان دادن سر بسنده كرد و واكنش خاصي نشان نداد.

از دقيقه سی به بعد پرسپوليس اندكي از لاك دفاعي بیرون شد و به زمين تراكتورسازي آمد، اما يكي دو فرصت نصفه نيمه‌اي كه نصيب اين تيم شد، با بي دقتي از دست رفت.

در دقيقه 35 پرسپوليس صاحب يك فرصت خوب گلزني شد، اما اين موقعيت به دليل اعلام آفسايد ره به جايي نبرد. در ادامه دو تيم حملات نصفه و نيمه‌اي را انجام دادند، ولی در رسيدن به دروازه يكديگر ناكام بودند.

علي كريمي در نيمه نخست باز هم تنها مهره اتكاي تيم ميزبان بود و در سوي مقابل هم بيشتر حمله‌هاي تيم ميهمان را سياوش اكبرپور طراحي مي‌كرد.

در آغاز نيمه دوم، پرسپوليس بازي را هجومي آغاز كرد و در حالي كه مي‌توانست در دقيقه 47 به گل برسد، با بي دقتي غلامرضا رضايي در زدن ضربه پایانی، اين فرصت را از دست داد.

غلامرضا رضايي، يك دقيقه بعد باز هم فرصت مناسبي به دست آورد، اما با بیرون رفتن دروازه‌بان تراكتور، مجبور شد توپ را به زاويه ببرد و همین، باعث از دست رفتن فرصت شد.

حملات دو تيم در نيمه دوم، نويد يك بازي پرهيجان را مي‌داد. تراكتور روي ضدحمله مي‌توانست بر خلاف جريان بازي به گل برسد، اما مدافعان پرسپوليس، هشياري به خرج دادند.

در دقيقه پنجاه، نخستين گل بازي به ثمر رسيد. حاج صفي پس از عبور از دو بازيكن پرسپوليس، توپ را به اكبورپور داد و مهاجم پيشين استقلال پس از نفوذ به محوطه جريمه با ضربه‌اي زميني، دروازه حقيقي را باز كرد.

پرسپوليس پس از دريافت گل، با انگيزه رسيدن به گل تساوي تلاش كرد تا توپ و ميدان را در اختيار بگيرد، اما شاگردان استيلي برخلاف دقايق نخستين نيمه دوم، نتوانستند فرصت جدي گلزني بیافرینند.

علي كريمي در دقيقه 61 با يك حركت انفرادي به دفاع تراكتورسازي زد، اما ضربه‌اش در آخرين مرحله به مدافعان اين تيم برخورد كرد و راهي به دروازه پيدا نكرد.
در دقيقه 65 يك فرصت عالي گلزني ديگر به دست آورد، اما تعلل مهاجم تيم ميهمان باعث هدر رفتن اين فرصت تك به تك شد.

دو دقيقه بعد، كاظميان روي كار خوب تيمي سرخپوشان صاحب موقعيت شد، اما باز هم پرچم كمك داور اين فرصت را از او گرفت.

در دقيقه 71 خطاي فشنگچي روي‌ هافبك تراكتور اعلام شد، كريمي در اين صحنه شديدا به كمك داور بابت اعلام خطا اعتراض كرد كه داور به اين اعتراض واكنشي نشان نداد.

حملات جسته و گريخته پرسپوليس در ادامه براي رسيدن به گل تساوي كم اثر نشان مي‌داد. كريمي كه وظيفه توپ پخش كني را در اين ديدار داشت، تلاش كرده بود تا رضايي و كاظميان را صاحب توپ كند؛ كاري كه سرانجام سودي به حال شاگردان استيلي نداشت.

در دقيقه 81 كريمي روي كار خوب تيمي يك فرصت گلزني عالي ايجاد كرد، اما ضربه چيپ رضايي را مدافعان از روي خط برگرداندند. در ادامه شوت سنگين عليرضا محمد هم راهي به دروازه پيدا نكرد.

در دقيقه 85 بازي فلاويو بازيكن خارجي تراكتورسازي فرصت خوب گلزني به دست آورد، ولی شوت زاويه بسته او را حقيقي مهار كرد.

پرسپوليس با باخت برابر نماينده تبريز پنجمين شكست فصلش را تجربه كرد تا عدد پنج مقابل همه شاخص‌هاي اين تيم نقش ببندد؛ پنج پيروزي، پنج تساوي و اکنون پنج شكست.

تراکتورسازی با این پیروزی ۲۷ امتیازی و هم امتیاز صبای قم و نفت تهران شد و به دلیل تفاضل گل بهتر در جایگاه دوم قرار گرفت. پرسپولیس نیز با این شکست با بیست امتیاز در رده ششم باقی ماند.

بازیکنان پرسپولیس:

علیرضا حقیقی، علیرضا محمد، رضا نورمحمدی، امیر حسین فشنگچی (65 مهرداد اولادی)، ممدوتال، مازیار زارع، محمد نوری، غلامرضا رضایی، جواد کاظمیان (78 محمد منصوری)، حسین بادامکی و علی کریمی
سرمربی: حمید استیلی

بازیکنان تراکتورسازی:

محسن فروزان، محسن حسینی( ۸۴ ـ مصطفی اکرامی)، امیر حسین صادقی، مرتضی اسدی، احسان حاج صفی، فرزاد آشوبی، لوپز، توزی، سیاوش اکبرپور، علی علیزاده(۶۱ ـ احمد آل نعمه) و محمد ابراهیمی(۸۹ ـ آرفی)

سرمربی: امیر قلعه نویی
سایپا و ملوان امتیازها را تقسیم کردند
 تیم فوتبال ملوان انزلی برابر سایپا به نتیجه تساوی رضایت داد.
 
 دیدار دو تیم ملوان و سایپا از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی در حضور نزدیک به دو هزار بیننده آغاز شد و با نتیجه یک بر یک مساوی به پایان رسید.

سید امین منوچهری در دقیقه ۳۸ برای سایپا گلزنی کرد و جلال رافخایی در دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی گل ملوان را به ثمر رساند.

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ملی‌پوش سایپا در دقیقه ۷۳ تعویض شد و با ناراحتی به رختکن رفت و روی نیمکت نشست.

هواداران ملوان که از این تساوی خانگی ناراضی بودند، علیه بازیکنان تیمشان شعار سر دادند.
شاهین حاج بابایی، داور مسابقه به ابراهیم صادقی، مجید غلام‌نژاد، اسحاق سبحانی از سایپا و محمد نزهتی و مهدی دغاغله از ملوان کارت زرد نشان داد.
با این تساوی، سایپا پانزده امتیازی و ملوان چهارده امتیازی شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷۷
استیلی بای بای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
متاسفانه پوستش بدجوري كلفت شده ! از رو برو نيست كه نيست!!!
یاشاسین تراختور
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
منم میگم یاشاسین تراختور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۱
من چهار محالی هستم ولی مردم آذربايجان رو خیلی دوست دارم
یاشاسین آذربايجان
تیراختوووووووووووووووووووور حمله اله.........
چقدر تراکتور منو یاد بحرین انداخت.
پاسخ ها
reza
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
kasi ke mibaze ziiad harf mizane tiraxtur yashaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
آقای استیلی با سلام و احترام. من فکر می کنم که هوادار "واقعی" تیم هستم. امیدوارم که مرا "تماشاگرنما" نخوانی. امیدوارم که از دست من و خیل عظیم کسانی که با من هم عقیده هستند ناراحت نشوی. من با دیدن این باختهای شما که به عادت برای همه مبدل شده، ناراحتی معده گرفتم. پسر 7 ساله من در حین تماشای بازی شما می پرسید که چرا پرسپولیس اصرار به ارسال توپهای بلند روی دروازه تراکتور دارد در حالی که در یک مورد هم موفق نبوده؟؟؟ شما به جز حرص و جوش خوردن و دست تاسف در میان موها افشاندن کنار زمین چه کار موثری را برای تغییر جریان مسابقه انجام دادید؟ با رفتن شما از پرسپولیس، هم شما و خانواده تان از استرس خلاص می شوید. هم اینکه ما هم اینقدر زجر نمی کشیم و هم اینکه محبوبیت دوران بازیگری تان را بیش از این، از دست نخواهید داد. میان انگیزه، استقامت و تلاش برای گرفتن نتیجه و خودخواهی تفاوت ظریفی هست. کمتر کسی هست که اصرار شما برای ماندن در این تیم را به پایمردی و استقامت تفسیر کند. شما استعداد سرمربیگری را ندارید و شاید در مقام بازیکن و یا حتی تمرین دهنده انسان لایق و موفقی باشید اما کارنامه شما در این مقام، به هیچ عنوان کارنامه موفق و حتی متوسطی هم نیست. برای موفقیت شما در مراحل زندگی دعا می کنم.
با احترام، یک معلم که یک هوادار 40 ساله پرسپولیس است
akh akh jome hafte ayande che mikone in piroozi ba ss
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
از استقلال عزیز تمنا میکنیم به خاطر حفظ آبروی پیروزی کم گل بزنن.
زنده باد استقلالیهای تراکتور،امیر خان،سیاوش،صادقی ...مگه استقلالیها کلا به داد تیمهای لیگ برتری برسن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
منظورت چيه ؟ اينا با استقلال هم همين كار رو كردند . بي انصافيه كه تراكتور را استقلالي بدانيم.
پرسپولیسیها دیگر تجمل شکست های پیاپی
را ندارند.
yashasiiiiiiiiin tiiiiiiiiiiiiiraaaaaaaaakhtuuuuuuuuuuuuur
درود بر تراکتور
یاشاسین تراخنور. یاشاسین آزربایجان
یاشاسین تراخنور. یاشاسین آزربایجان
اگه یه عده درفکر نابودی پرسپولیس بودند به آرزوی خودشون رسیدن دیگه با یک تیم دسته دومی فرقی نداره
یاشاسین تیراختووووووووووووور
یاشاسین آذربایجان
حالا بعنوان خبر نگار
مي مردي عوض صحبت از شكست از پيروزي حرف ميزدي
عوض نوشتن شكست پرسپوليس
ميزدي پيروزي تراختور ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

يه روز ميام اونجا با همتون دعوا ميكنم
استیلی جون مادرت برو، تو خیلی مربی عالی هستی اما نه برای پرسپولیس
این ها کی میخوان بفهمند استیلی به درد پرسپولیس نمیخوره...جمع کنید این بساط...
من در ورزشگاه بودم. پرسپولیس بد بازی کرد اما تراکتور هم شانسی برد. مهمتر از همه شیوه سوت زدن داور بود که اعصاب هوادار و بازیکن پرسپولیس را به هم ریخت. انصافا در دو بازی سپاهان و تراکتور با پرسپولیس، داوران برای تیم های مهمان سنگ تمام گذاشتند. تمام خطاهای 50 درصد را به ضرر پرسپولیس و به سود حریفان گرفتند. در حالی که پرسپولیس میزبان بازی بود!
این برد تراکتور را به داوران بازی تبریک می گویم. البته داوری همیشه با تیم های آقای قلعه نویی مهربان است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
فکر کنم نه تنها در ورزشگاه نبودی بلکه اصلابازی رو هم ندیدی یا اینکه احتمالا یه بازی دیگه رو دیدی . اشتباهات محرز داوری همش به نفع پرسپولیس بود .. میگی نه این هفته حتما 90 رو ببین
دو دو دو دو دود تراختورررررررر
استیلی دمت گرم.جلوی استقلال هم همین جوری بازی کن!
بعد از زدن گل اکبر پور پراهن خود را بالا زد که در زیر آن پیراهنی با نام علی اضغر نقش بسته بود
گرچه ارادت به به خاندان اهل بیت کار شایسته ای است اما زدن گل چه ربطی به حضرت علی اصغر دارد نمدانم مسئولین فرهنگی ورزشی هر باشگاه نباید برای مقاصد خود از ائمه وامام حسین وعلی اصغر مایه بگذارند هر شخصیت ملی ومذهبی وآئینی شان ومنزلتی دارد که باید بجا وبموقع استفاده شود بهتر بود در روز مسابقه چند نوجوان را در مراسم به صف می کردیم تا نوحه علی اصغر خوانده شود نه آنکه گل زدن خودرا مدیون علی اصغر بدانیم چه این کار جفای به اوست گرچه در حرکت این بازیکن ارادت دیده می شود اما باید فرهنگ ارادت واکاوی وبازسازی شود انگار تیم مقابل دشمن علی اصغر است که ماتوانسته ایم براو پیروز شویم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
در ادامه صحبت ایشون باید عرض کنم که بسیار دیده شده که مربیان ما در توجیه باختشون میگن خدا نخواست یا وقتی میبرن میگن خدا خواست، واقعآ برای خدا فرقی میکنه که استقلال ببره یا تراکتور یا پرسپولیس؟ هر کسی نتیجه زحمت و تلاشش رو می گیره
استیلی به درد نمیخوره
استیلی بد
یاشاسین قلعه نویی
شکست استقلال وپرسپولیس آنهم در تهران در برابرهواداران یک حادثه تاریخی در فوتبال ایران است تراختوری ها مبارکتون باشه برای کلیه تیمهای شهرستانی در سراسر ایران آرزوی موفقیت می کنم
پاسخ ها
hamed
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۲
خیلی ممنون از لطف شما این پیام شما واقعاً نشان از فهم وشعور بسیار بالایتان دارد.
به امید موفقیت شما یک هوادار و شهروند تبریزی
بازم سپاس
یاشاسین تراختور
استیلی بی خاصیت
من یه استقلالیم...بابا ماهم خسته شدیم از بس که پرسپولیس داره میبازه اه ه ه ...یه فکری به حاله خودشون کنن...یا درست بشن یا ما با یه تیمه دیگه کری بخونیم
اقای استیلی واقعا متاسفم که پرسپولیس بیش از14کرنرزدو90درصدانهابه یک شیوه بود شماچه تاکتیکی برای کرنرهاداشتید
یاشاسن تراختور یاشاسن آزربایجان
آخه واسه چی به "یاشاسین آذربایجان" و "یاشاسین تیراختور" منفی میدین؟
یاشاسین تراختور
ارتش سرخ تبريز همينه همينه
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج