بازدید 5831

ابعاد تکان دهنده بحران اقتصادی در اروپا

يونان هم اكنون با يكي از شديد ترين بحران هاي اقتصادي تاريخ خود روبروست و اين كشور از نظر بسياري از ناظران اقتصادي يك كشور ورشكسته محسوب مي شود.
کد خبر: ۲۰۶۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۵ 28 November 2011
يك نشريه يوناني نوشت كه در اثر بحران اقتصادي جاري در اين كشور بسياري از زنان و دختران يوناني براي كسب در آمد مجبور به تن فروشي شده اند.بحران اقتصادی

به گزارش عصر ايران هفته نامه يوناني " پروتو " با انتشار گزارشي از افزايش آمار روسپيگري در يونان نوشت كه متاسفانه در بسياري از مواد زنان شوهر دار و دختران دانشگاهي براي تامين معاش و خرج زندگي به روسپيگري روي آورده اند.

در اين مطلب با اشاره به اينكه از ميان زناني كه به روسپيگري روي آورده اند بسياري از آنان زنان خانه دار و  متاهل هستند مي نويسد كه به طور متوسط در شهري چون آتن در هر شب بيش از 3 هزار زن كه بيشتر آنها زنان متاهل هستند براي روسپيگري به طور مخفيانه به خانه ديگران مي روند.

يونان هم اكنون با يكي از شديد ترين بحران هاي اقتصادي تاريخ خود روبروست و اين كشور از نظر بسياري از ناظران اقتصادي يك كشور ورشكسته محسوب مي شود.

هفته نامه پروتو به نقل از يك مقام ارشد پليس يونان مي نويسد : ديدن زناني كه براي تامين معاش فرزندان و خانه خود به طور مخفيانه به كار روسپيگري مي پردازند وحشتناك است.

بر اساس قانون جديد يونان روسپيان شوهر دار اگر بر اساس يك جرم مشهود دستگير و محاكمه شوند تنها براي عمل روسپيگري خود با جريمه مالي روبرو مي شوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
وب گردی