بازدید 1429

سفر دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر به افغانستان

مصطفی محمد نجار برای شركت در پنجمین اجلاس وزیران ابتكار سه جانبه فردا - یكشنبه - به افغانستان سفر می كند
کد خبر: ۲۰۶۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۱ 26 November 2011
پنجمین اجلاس وزیران سه كشور ابتكار سه جانبه دوشنبه هفتم آذرماه جاری در كابل پایتخت كشور افغانستان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، در این اجلاس 'مصطفی محمدنجار ' در رأس هیاتی عالی‌رتبه از جمهوری اسلامی ایران و وزیران مبارزه با موادمخدر كشورهای افغانستان، پاكستان و معاون دبیركل و مدیر اجرایی دفتر مقابله با موادمخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) شركت خواهند داشت.

این گزارش می افزاید:همچنین هفتمین نشست مقامات ارشد مبارزه با مواد مخدر كشورهای جمهوری اسلامی ایران، پاكستان و افغانستان نیز فردا - یكشنبه - در كابل برگزار خواهد شد.

بنابر این گزارش، در این نشست كارشناسان ارشد سه‌ كشور و نمایندگان دفاتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد (UNODC) از وین، تهران، كابل و اسلام‌آباد، روند همكاری‌های سه‌جانبه به‌ویژه موضوعات عملیاتی و اقدامات مركز برنامه‌ریزی مشترك (JPC) تهران را مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند داد.

براساس این گزارش، ارایه گزارش در مورد سیاست‌ها و راهبردهای كنترل موادمخدر و سهم قاچاق موادمخدر و پیش‌سازها؛ در قالب ابتكار سه‌جانبه، ارایه دیدگاه‌ها در مورد مركز برنامه ریزی مشترك (JPC) و وضعیت عملیات‌ها، ارایه راه حل برای عملیاتی كردن بیشتر افسران رابط دائمی و رابطین كشوری (PLOs and CFPs) و گشت‌ مرزی و عملیات منظم، از اهم موضوعات مورد بحث در هفتمین نشست مقامات ارشد و پنجمین اجلاس ابتكار سه‌جانبه است كه مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

منبع: ایرنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی