بازدید 19587

يک خبر بد براي مشمولان طرح خروج از تهران

کد خبر: ۲۰۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۹ 20 November 2011
روزنامه خراسان نوشت:

در حالي که دولت در ابتداي سال جاري با تصويب مصوبه اي، تسهيلات ويژه اي را براي کارمندان علاقمند به خروج از تهران در نظر گرفت و مقرر شد استخدام (رسمي يا پيماني) اين کارمندان تسهيل شود، شنيده شده طي هفته هاي اخير اين مصوبه به دليل رعايت نکردن مفاد قانون مديريت خدمات کشوري متوقف شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
هزار وعده خوبان يكي وفا نكند. بنده از كساني هستم كه به دنبال طرح زيانبار و شكست‌خورده خروج از تهران به بندرعباس آمدم. اما به هيچ يك از وعده‌هاي داده‌شده وفا نشد.
کارمندی هستم که بااین وعده ها 6ماه ازتهران خارج شده ،نه تنها حقوق ومزایایی به مااضافه نشده ووامی به ماپرداخت نگردیده بلکه اوضاع بدتر هم شده است
پاسخ ها
صفری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
توکلت به خدا باشه
فدای سرت تابناک
ما هم نمیریم
هرجاي ايران كه بگن ميرم فقط به شرط اينكه خونه اي بهم بدندكه مال خودم باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
شما قیمتت خیلی پایینه هم وطن!
اینقدر ناامید نباش که بخواهی برای داشتن یک منزل به هر جایی که گفتند مهاجرت کنی
مراد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
امر دیگه ای نیست ، قربان؟
بنده کارشناس بازرسی یکی از وزارتخانها هستم . هفته ای نیست که چندین شاکی که به عدم تعهدات اعلام شده معترض و پشیمان هستند به این دفتر مراجعه نکنند . و البته متاسفانه ما هیچ کاری برای انان نمیتوانیم انجام دهیم . برای مثال وقتی از عدم پرداخت وام گله میکنند مشخص می شود اداره شهرستان کار خودش را انجام داده و ایشان را به بانک معرفی کرده اما بانکها به هردلیلی همکاری نمی کنند واقعیت این است که کارمند را حتی از سازمان خودش هم معلق میکنند .
به نام خدا
با سلام ، به جای این کارها ، قولی که اول انقلاب به مردم داده بودند عملی کنند ،
یعنی رسیدگی بدون قید و شرط به روستاها و احیای کشاورزی و دادن امکانات خیلی سریع به روستاها و شهرهای کوچک و جلوگیری از مهاجرتهای بدون برنامه ریزی شده اهالی روستاها و شهرهای کوچک ، به شهرهای بزرگعلی الخصوص ، تهران .
با توجه به مسائل بالا ، دیگر لازم نیست
کارمندان را بخواهند به
جاهای دیگر بفرستند ، یعنی از ریشه
باید درست کنند .
مهاجرین ، بدون کار ، مسکن ، و برنامه
ریزی ، اینجا می آیند . ناچارند یا دزدی
کنند یا به فساد روی آورند و یاجنایت .
به قول حضرت علی (ع) ، فقر از در تو
بیاید ، ایمان از پنجره فرار می کند.
با احترام
16 ماه پيش با كلي انگيزه از تهران خارج شدم اما تا حالا هيچ مزايايي به من ندادن
بنده از کسانی هستم که الان حدود 10ماه است که دنبال رفتن به شهر خودم هستم . ولی آنقدر من را دواندن و اذیت کردند که دیگرنمی خواهم به شهرستان بروم . اول مبدا به من گفت که جایگاه پستی تو باید پر شود و بعد بروی و بعد گفتند که باید تمام وامهایی که گرفتی تسویه شود که در توان من نبود اگر من می توانستم تسویه کنم که اصلا" وام نمی گرفتم و من کارمند هستم در هر جای ایران می توانند از حقوق من کم کنند و بسیار مشکلات دیگر که مبدا برای من درست کرد . ولی جایی که می خواستم بروم که آنقدر مشکلان زیاد و بزرگ بود که اصلا مشکلات تهران در مقابل آن هیچ بوده است . مثلا" حقوق من در شهرستان تقریبا" نصف می شد که طبق مصوبه دولت باید حدود ده درصد بیشتر شود و اصلا" هیچ وامی به ما پرداخت نمی شود و مهمتر از همه تقریبا" 90 درصد از مکانهایی که خواستیم به آنجا برویم اشتیاقی به جذب ما نداشتند و باز هم طبق همان مصوبه دولت مقصد حق جواب منفی دادن را ندارد که البته به راحتی می گویند نه مصوبه هم برای ما مهم نیست چون دولت تعهدی که به برای جذب نیروهای جدید داد مثل انتقال پرداخت ردیف بودجه به ما برای نیروهای جدید ، عمل نکرد پس ما هم شما جذب نمی کنیم و هزاران مورد دیگر .من واقعا"تقاضا دارم یا طرحی را مصوب نکنند یا اگر می کنند کاملا" تمام جوانب آن را بررسی کنند
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی # جلفا # ورزقان
وب گردی