بازدید 52331

تصاویر جمجمه‌ای متعلق به یک بیگانه فضایی!

طول این بدن 50 سانتیمتر بوده و دارای یک سر مثلثی شکل و حفره های چشم بسیار بزرگ است. همچنین نرمه سر این مومیایی بسیار بازتر از آن چیزی است که بتوان گفت متعلق به یک کودک است، درحالی که ویژگی نرمه سر تنها در کودکان کمتر از یک سال دیده می شود
کد خبر: ۲۰۴۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۱ 19 November 2011
یک محقق اهل پرو با اعلام خبر شگفت انگیزی نشان داد که موفق به کشف یک اسکلت مومیایی شده که به گفته پزشکان متعلق به یک غیر انسان است و شاید یک بیگانه فضایی باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در یک موزه خصوصی انسانی شناسی واقع در منطقه «آنداهویایلیلاس» در استان «کوئیسپیکانکی» در پرو، یک دانشمند علم انسان شناسی به نام «رناتو ریکولم داویلا» از کشف یک موجود مومیایی خبر داد که از ویژگیهای انسانی برخوردار نیست.

این محقق توضیح داد که طول این بدن 50 سانتیمتر بوده و دارای یک سر مثلثی شکل و حفره های چشم بسیار بزرگ است.

همچنین نرمه سر این مومیایی بسیار بازتر از آن چیزی است که بتوان گفت متعلق به یک کودک است، درحالی که ویژگی نرمه سر تنها در کودکان کمتر از یک سال دیده می شود. از سویی دیگر، این مومیایی دو دندان آسیای بسیار بزرگ دارد که تنها افراد بزرگسال می توانند مشابه آن را داشته باشند.

وی در یک مصاحبه رادیو تلویزیونی اظهار داشت: «این مومیایی ظاهر انسانی ندارد چراکه سر آن مثلثی شکل بوده و نسبت به بدنش بسیار بزرگتر است. در ابتدا فکر می کردم که یک کودک را پیدا کرده ام اما پزشکان اسپانیایی و روسی که برای بررسی آن آمده اند تائید کردند که این موجود واقعاً یک غیر انسان است.»

وی افزود: «هرچند بررسی‌های این پزشکان سطحی بود اما آشکار است که این ویژگیها با هیچ گروه نژادی در دنیا سازگار نیست.»

براساس گزارش دیلی میل، باقیمانده های کره چشم راست به این دانشمندان کمک خواهد کرد که ژنتیک DNA این موجود را شناسایی و تعیین کنند که آیا این مومیایی متعلق به یک انسان است یا خیر.

توضیح دیگری که می‌توان برای این کشف عجیب ارائه کرد این است که این جمجمه به عنوان بخشی از یک آیین قبیله ای، بدشکل شده باشد.

درحقیقت قبیله ای در کوه‌های آند پرو که 9 هزار سال قبل می زیسته است از روش تغییر شکل استخوان پس سری مثلثی کشیده شده استفاده می کرده اند.

این قبیله برای دست یافتن به این قالب جمجمه، سر نوزاد که را بسیار نرم است در یک پارچه کتانی سفت می بستند. در مواردی که فشردگی جمجمه بالا بود سر در میان دو تکه چوب قرار می گرفت. این کتان یک ماه پس از تولد به سر نوزاد بسته می شد و برای شکل گرفتن جمجمه حداقل شش ماه باقی می ماند.

به گفته محققان، نتایج نهایی آزمایش‌های DNA این مومیایی تعیین می کند که آیا ما در دنیا تنها هستیم و یا بیگانگان فضایی از هزاران سال پیش در زمین تردد داشته اند.

این خبر در شرایطی اعلام شد که هفته گذشته کاخ سفید سرانجام در پاسخ اعتراض 5 هزار آمریکایی که از دولت این کشور خواستند تا واقعیت را درباره وجود یوفوها اعلام کند، اظهار داشت که بیگانگان وجود ندارند.

به گفته کاخ سفید، دولت آمریکا تاکنون هیچ سندی دال بر اینکه خارج از سیاره ما حیات وجود دارد و یا اینکه یک حضور فرازمینی با ما تماس گرفته و یا با نژاد بشر ملاقات کرده باشد نیافته است. همچنین هیچ اطلاعات قابل قبولی به عنوان شاهد و یا دلیلی برای وجود آنها در دست ندارد و در واقع بیگانگان تاکنون خود را از آگاهی بشر پنهان کرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۵۲
این یا همون تغییر شکل دادنش یا ناقص الخلقه بوده...
همین الان هم کلی آدم با ظاهر عجیب و غریب داریم...
پاسخ ها
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
بیچاره ها چقد خیالاتی هستن بگردید دنبال موجود فضلئی پیداش میکنید!شما هنوز روی زمین تمام موجوداتو پیدا نکردین!به قدرت خدا در خلق موجودات اعتقاد نداشتن همین خیالات خام هستش
اگه پای بیگانگان از هزاران سال پیش به زمین رسیده باشه که تا الان باید زمین را تصرف میکردن مگه اینکه از اینجا خوششون نمیومده رفتن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۹
فیلم زیاد نگاه کردی.کی گفته اگه فضایی ها وجود داشته باشن فرتی میان و زمین رو تصرف میکنن؟؟مگه خر به سرشون لگد زده پا شن بیان زمین(با این فرض که اون بالا خرم هست:-)
به این موضوع اشاره نشده که ممکن است شکل غیر عادی اسکلت فوق در نتیجه وجود یک نوع آبنرمالیتی باشد. احتمال غیر زمینی بودن این موجود صفر است.
دیوانه هستند رسما
خوب مگه این همه ادم مورد دار ژنتیکی نیست الان که مشکل در ظاهر و قد و قامت دارند
قدیم هم بوده خوب ... حالا این مال یه خانواده خاص بوده مومیایی شده !
رسما دیوانه هستند این غربی ها ...
مشخصه که تنها از روی ظاهر نمیشه گفت این موجود یک غیر انسان هست. ما هر از چند گاهی می بینیم کودکانی با ویژگیهای خاص بدنی به دنیا می ایند که این هم می تونه مثل یکی از این موارد باشه
جالبه
قبیله ی باستانی دندانهای نیش کودک را چه جوری بزرگ کرده اند؟؟؟
واقعا پزشکان پرویی تا به حال نام این ناهنجاری جمجمه که نام علمی آن تریگونوسفالی است را تا بحال نشنیده اند؟
با سلام احتمالا جمجمه یک انسان کوتوله است
کدام ناهنجاری چشمهایش به این بزرگی است
ما خودمان هم یک روزی بیگانه بودیم روی زمین بعدها یگانه شدیم.
داستان اینا را من در ناشیونال جيوغرافيك این همان قبیله ای که در موردش توضیح داده اینا جمجمه خودشان را تغیر میدادن به خاطر خرافاتی که قبلا داشتن و این موجود موجود انسانی هست و از هیچ جا یا بیگانه ای در کار نیست
ما یک فامیل دوست داشتنی و محجوبی که از
سادات اصفهان بود داشتیم که فوق العاده با
صفا و با مرام بودند و هرگز حرف یا عبارت خارج
از نزاکتی از آن مرحوم کسی نشنید اما اگر از
کسی خیلی ناراحت میشدند فقط میگفتند :
( کله باد کرده ) . احتمالا این جمجمه نیز چیز
خارق العاده ای نیست ( کله باد کرده ) است
خرافات است اید مشخصه انسانه بیگانه چی چیه؟
اگه كساني كه اين مورد را بررسي كردن حداقلش كمي از علم اختلالات ژنتيكي را مي دونستند به فضايي بودن اين انسان ابنرمال حتي كوچكترين اشاره اي را هم نمي كردن.
بیگانه های فضایی وجود دارند شک نکنید
این خبر ارزش بحث کردن نداره، سازمان های با نفوذی هستند که در صورت درستی ادعای غیر انسان بودن این موجود، آن را خیلی راحت لا پوشانی خواهند کرد.
فضایی بودن یا نبودنش را خودشون معلوم میکنن. عزیزان نظردهنده شما نگران نباشید! خارجی ها هم ذی شعور هستند!!
با دانش تایید شده تکامل و بر اساس شواهدعلمی؛ جایی برای چنین افسانه پردازی ها باقی نمی ماند.
کاش تنها نبودیم....کاش غیر از انسان بیرحم هوشمند. موجودات هوشمند بهتری هم بود
با برداشتن و آزمایش نمونه ژن میشه به این پی برد. در ضمن بیگانه ها مثل ما بیولوژیک ندارن.اسکلتی مثل ما ندارن و ساختار زندگی و تغذیشون فرق میکنه.در پرو جمجمه بچه ها رو طبق یه آیین سنتی مذهبی با تخته و پارچه میبستن تا تغییر شکل بده
من از این همه اظهار نظرهای تخصصی کاربران لذت میبرم واقعا...
یعنی حتی یک هزارم درصد هم احتمال صحت این موضوع رو نمیدید و بدون داشتن اطلاعات تخصصی و بدون تحقیق به صراحت و به این سادگی رد میکنید..
در خبر مطرح شده که تعدادی متخصص بر روی این موضوع نظر داده اند...
واقعا از این همه تخصص و ادعای بالای ایرانی ها در عجب هستم
خيلي زمينيها با خودشان كم مشكل داشتند حالا فضا را بگرديد و اهالي آنجا را پيدا كنيد تا از اين به بعد اونها از اون بالا هي سنگ بندازن سر زمينيها ما هم كه هر چه سنگ بندازيم اون بالا كه نميرسه تازه ميفته سر خودمون
به نظر میرسد این نیز ادامه القائات در مورد فضاییها است که در واقع برنامه کشورهای استکباری برای رسیدن به مقاصدشان میباشد . وگرنه این نیز یکی از بندگان بی شمار الهی بوده است .
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی