بازدید 1447
شریعتی:

قیام‌وال‌استریت‌به‌‎آتشی‌مهارنشدنی‌تبدیل‌خواهد‌شد

کد خبر: ۲۰۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۷ 17 November 2011
نماینده مردم مشهد در مجلس سرکوب قیام وال‌استریت را شاهد حاضری از اختناق شدید در آمریکا دانست و تأکید کرد:قیام وال استریت در آینده به شعله‌های مهارنشدنی آتشی تبدیل خواهد شد که دامن کاخ سفید و حاکمان یک درصدی آمریکا را هم خواهد گرفت.

عفت شریعتی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ،با اشاره به سرکوب قیام وال‌استریت توسط نیروهای امنیتی آمریکا ،به فارس گفت:امروز قیام وال استریت زلزله‌ای عظیم در آمریکا و اروپا بوجود آورده است، به نحوی که محکم‌ترین بناهای ادعا شده غرب را هم به ورطه نابودی برده است.

وی در ادامه افزود: آمریکایی‌ها که همواره مدعی حقوق بشر بوده‌اند، با سرکوب قیام وال استریت، میزان درست بودن ادعاهای خود را منصه ظهور گذاشتند.

نماینده مردم مشهد در مجلس تصریح کرد:‌ ضرب و شتم قشر ۹۹درصدی مردم آمریکا که در قالب قیام وال‌استریت علیه سران یک درصدی این کشور به پا خاسته‌اند، واقعاً تأسف‌بار است.

شریعتی در تشریح ارتباط بین هجمه رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی و سرکوب مخالفان داخلی در آمریکا گفت: سران کاخ سفید که در ۳۲سال اخیر به واسطه تمام فتنه‌ها و توطئه‌هایی که بپا کردند، نتوانستند وحشت خود از انقلاب اسلامی را از بین ببرند، لذا توطئه‌ها و ادعاها علیه جمهوری اسلامی را مطرح می‌کنند تا سرپوشی بر وحشت خود از انقلاب اسلامی فراهم و در سایه آن بتوانند قیام وال‌استریت را هم سرکوب کنند.

وی همچنین خاطرنشان کرد:البته پس از اینکه سیاست‌ آمریکایی‌ها در تونس، لیبی، مصر و یمن با شکست موجه شد، آنها در جریان قیام ملت بحرین با کمک رژیم سعودی تلاش کردند که این قیام را اختلاف بین شیعه و سنی اعلام کنند، اما باز هم آمریکا و ایادی منطقه‌ای‌ استکبار شکست خورد، لذا طبیعی بود که پس از شکست سیاست‌های آمریکا در بحرین، سراغ قلب تحولات منطقه یعنی انقلاب اسلامی آمده و به این انقلاب اتهام‌زنی کنند.

نماینده مردم مشهد درمجلس استعفای برلوسکونی نخست‌‌وزیر ایتالیا را شکست دیگری برای سیاست‌های اروپایی آمریکا دانست و تأکید کرد: حضور میلیون‌ها نفر در خیابان‌های کشورهای ایتالیا، انگلیس، آلمان و اسپانیا بیانگر بیداری ملت‌های اروپایی است.

شریعتی ادامه داد:سرکوب قیام وال استریت در آمریکا شاهد حاضری از اختناق شدید در این کشور است، قیامی که سرکوب آن نشان داد که ادعای حقوق حقوق بشر، ادعایی پوچ است.

وی با ذکر این نکته که قیام وال‌استریت امروز به مراحل سرنوشت‌ساز خود نزدیک می‌شود،اظهار داشت: قیام وال استریت با بازداشت و سرکوب خاموش نمی‌شود و در آینده این قیام به شعله‌های مهارنشدنی آتشی تبدیل خواهد شد که دامن کاخ سفید و حاکمان یک درصدی آمریکا را هم خواهد گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی