بازدید 63759

مبلغ عيدي كارمندان اعلام شد

کد خبر: ۲۰۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۹ 04 November 2011
عيدي كارمندان دولت در بودجه سال آينده 380 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ايسنا براساس آنچه در بخش‌نامه بودجه سال 1391 كل كشور آمده، مبلغ پاداش پايان سال يا عيدي كارمندان و بازنشستگان دولت 380 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

در بخش‌ ضوابط مالي ناظر بر تهيه و تنظيم بودجه سال آينده كل كشور كه به عنوان جزئي بخش‌نامه بودجه توسط معاون برنامه ريزي و نظارت راهبردي رييس جمهور ابلاغ شده، عيدي به ازاي هر نفر كارمند و بازنشسته در بودجه سال 1391 رقمي معادل سه ميليون و 800 هزار ريال منظور شده است. در اين بخش‌نامه تاكيد شده كه مبلغ قطعي پاداش پايان سال به تصويب هيات وزيران خواهد رسيد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۷۴
دیروز تمام خیابونای تهران رو زیرو روکردیم که بتونیم یه پالتوی مناسب و ارزون بخریم خدا شاهده زیر صد و صدو پنجاه تومان هیچی نبود و ما کلا بیخیال شدیم با این وضعیت قیمتها بابامون نمیتونه برای یک نفرمونم لباس شب عید بخره شیرینی و میوه و آجیل پیش کش...نمیدونم این مسئولین میدونند اصلا تو این مملکت چه خبره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
جالب اينجاست كه الان كه ما قرارداديهاي آموزش و پرورش ..حقوقمون رو كارگري ميدن....اما عيديمون رو كارمندي....اينم يه جورشه.....
یک وقتی عیدی معادل ارزش یک سکه تمام بود حالا شده نیم و لابد سال دیگه ربع و بعدا گرمی می شود . تشکر از اینهمه عیدی
از مسئولان و سایت های خبری انتظار نداشتیم این ارقام و مبالغ کلان و هنگفت و محرمانه ! را علنی و رسانه ای کنند. واقعا اعلام آشکار و زودهنگام این مبلغ بسیار زیاد عیدی باعث ربوده شدن کارمندان در شب عید نخواهد شد ؟؟؟!!!!
این آقایان یا تا خرید نکرده اند یا اینکه معنی عیدی را نمی دانند. یاد اون سال ها بخیر که معادل ریالی آن را به کارکنان عیدی می دانند .
البته امیدواریم مسولین هم به همین عیدی بسنده کنند و دست رد بر سینه کسانی که عید و عیدی را بهانه ای برای پرداخت پول و هبه غیر قابل توجیه و چشمگیر قرار می دهند بزنند .
کاش همه با هم در استفاده از بیت المال برابر بودند .
آقایان معلمان را فراموش نکنید . آنان دستشان در جیب هیچ کسی نیست . آنان را دریابید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۴
با سلام ، حقوق معلمان از همه کارمندان بیشتر است من خودم کامند هستم ... چرا این حرفها می زنید
خیلی زحمت کشیدند.بااین گرانی بچه هاتوقع عیدی بیشتری دارند.لااقل عیدی بازنشسته ها رابیشترمی کردندچون اون بیچاره هاکه نه پاداشی نه اضافه کاری وهیچ چیزدیگری وباتوقعات بچه ها و نوه هاچه باید بکنند.دیگرتوان کار کردن مجددرانیزندارند.
خدا را شکر که کرایه ایاب و ذهاب خرید عیدی درآمد.
واقعا متاسفم.نا برای اینکه نرخ تورم خیلی بالا تر ای اینهاست.برای اینکه کارمندم خیلی متاسفم
مبارکه!
این مبلغ فقط برای اموزش و پرورش هست چون بقیه دستگاه خیلی از این بیشتر هست گاهی به 4برابر هم میرسه،تابناک از این پرداختی ها هم بگه
البته عدالت همینه دیگه!!!!!!!!!!!!
طبق قانون مدیریت خدمات کشوری میزان پاداش پایان سال کارکنان دولت در هر سال معادل پنج هزار برابر ضریب ریالی همان سال می باشد . بنابراین عیدی امسال کارکنان دولت با توجه به ضریب ریالی که 700 ریل می باشد 3500000 ریال می شود . به نظر می رسد عدد 380 هزارتومان صحیح نباشد
دست گلشون درد نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
عده ای سه هزار سه هزارمیلیارد به جیب میزنند ونوش جون می کنند کارمندان هم 360000تومان صدقه می گیرند بابوق وکرنا وهزارمنت
چرا اینقدر زود مبلغ عیدی را اعلام کردید. حالا انواع و اقسام بقال ها، میوه فروش ها، پارچه فروش ها و خلاصه کل فروشندگان داخلی و خارجی مدام تا زمان واریز این مبلغ به حساب کارمندان مفلوک هی نفشه می کشند و ازالان به قیمت اجناس خود می افزایند. لذا باید گفت که این اعلام زودرس از نظر ما کارمندان به منزله خیانت در حقمان است و حق خویش را برای شکایت از این اعلام زودهنگام محفوظ می داریم.
مبارکه !
خوبه
با این روند تورم در عید سال 1391 این مبلغ ارزش 20 هزار تومان را نیز نخواهد داشت
اعلام این خبر هر سال چند ماه قبل ازعید صرفا سبب گرانی بی حساب و کتاب میشود.شما را به خدا ازاعلام این خبرها جلو گیری نمایید
از دولت محترم متشکرم این عیدی واقعا مطابق با تورم سال 90 کارشناسی شده!!!!!!!!!
از الآن روزشماري مي‌كنم تا اين پولو بگيرم و همه مشكلات پايان سال رو حل كنم. واسه بچه‌ها كفش و لباس برا عيال كفش و كيف و لباس برا خودم كفش و كت و شلوار. باقيمانده‌اش رو ببرم ميوه و آجيل و شيريني عيد بخرم. با اضافه اين پول هم به بچه‌هاي فاميل عيدي بدم. اگه شد يه سفر هم برم. بقيه پولو نميدونم چه جوري خرج كنم ...!!!
با سلام
پیشنهاد می شود با توجه به گرانی شدید کالاها و رشدی که در اواخر سال و اوایل سال جدید خواهد کرد، مبلغ عیدی کارمندان پانصد هزار تومان تعیین گردد.
با سلام
بهتر در باره میزان عیدی کارکنان دولت نظر سنجی عمومی به عمل آید.
کی داده کی گرفته
اگر 400 می شد جی می شد
به سلامتی
انالله و انا اليه راجعون
سيصدووووووووووووووووووووووهشتادددددددددددددددددددددددددددددددهزارررررررررررررررررررررررررررررتومانننننننننننننننننننننننننننننننن . خيلي زياده 80هزار تمومان بسه بقيه را نگه داريد اگر كشور با كمبود منابع مواجه شد هزينه كنيد .
سلام
چقدر زیاد..
با این همه پول چه عید خوبی خواهم داشت ...
کلی هم پس انداز میکنم...
خرید.
مسافرت..
مهمانی
زحمت کشیدن آخه با این مبلغ وبا توجه به گرانی فعلی چی میشه خرید خودتون قضاوت بفرمایید با این مبلغ جواب چند فرزند را میتوان داد.
برای سال 91 هست نه نود
حالا اگه كارمندان عمرشان به عيد برسد
آقا این همه اعتراض واسه چیه؟میدونین با این 380000 هزار تومان میشود چه کارهایی کرد؟لا اقل میشه 280 دلار از بازار ارز خرید و بعد عید با 100 هزار تومان سود آنرا فروخت!!! مگه غیر اینه؟
هیجان گرفتن 380 عیدی خواب و خوراک رو از کارمندان ربوده ...
اولا اين مبلغ برآورديه و براي پايان سال 1391 هستش ازطرف ديگه اينچنين مبالغي دردي رو از كسي دوا نميكنه چون پولاي هزار ميلياردي كه چپاول ميشه بحدي بي دردسر توي بازار ريخته ميشه كه تورمش ارزش اين عيديها رو ميبلعه . نكته از همه مهمتر اينه كه چرا اينقدر اختلاف بين عيدي كارگري و كارمندي وجود داره؟ مگه لحظه سال تحويل كارمند با كارگر فرق ميكنه كه عيدي كارگري بايد سه برابر عيدي كارمندي باشه تازه اونم با هزار منت و توي بوق و كرنا گذاشتن؟
با با تورو خدا چرا اینقدر به به فکر کارمندان هستید واقعا با اعلام این رقم همه رو شوکه کردید
با سلام برای اینکه عدالت رعایت بشود بهتر است مبلغ عیدی هم براساس تعداد نفرات خانوار محاسبه بشود نه اینکه برای همه یکسان باشد
نميدانم چرا اين فرهنگيان عزيز هميشه پيشاپيش سايرين به حق و حقوق اعتراض مي‌كنند.
حدود 5 ماه از سال تعطيل، حقوق و مزاياي ويژه و منحصر به‌فرد (به عنوان مثال كارت طلايي)
سر آخر هم عده‌ايشان باز گوش فلك را ...

چون قلم به دست و از لحاظ تعداد يه مقدار زيادند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی