بازدید 4950
۲

كلاهبرداري زن رمال با پيامك

زن رمال از كيف خود كاسه‌اي بيرون آورد و چند سكه درون آن انداخت و 2 شمع روشن كرد. سپس وردهايي خواند و يك نسخه برايم نوشت و در قبال آن 300 هزار تومان از من پول گرفت و گفت 3 ماه بعد اين طلسم شكسته مي‌شود. قرار شد 10 جلسه ديگر نيز او را ملاقات كنم.
کد خبر: ۲۰۰۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۰ - ۰۸:۴۷ 31 October 2011
جام جم: زن رمال كه با ارسال پيامك و ملاقات حضوري با دختران و زنان جوان براي شكستن طلسم‌هايشان از آنها كلاهبرداري مي‌كرد، در شهرستان محلات دستگير شد.

رسيدگي به اين پرونده هفته گذشته با شكايت 2 زن مبني بر كلاهبرداري از سوي يك زن رمال، در دستور كار ماموران آگاهي شهرستان محلات از توابع استان مركزي قرار گرفت.

با تحقيق از شاكيان معلوم شد، آنها در دام يك زن رمال گرفتار شده‌اند و او 36 ميليون تومان از آنها كلاهبرداري كرده است. يكي از شاكيان در اظهاراتش به پليس گفت: از چندي پيش با نامزدم اختلاف پيدا كردم. يك روز در بازار با زن ميانسالي آشنا شدم كه ادعا مي‌كرد نسخه خوشبختي مي‌نويسد و مشكلات مردم را حل مي‌كند. او ادعا كرد طلسمي در زندگي‌ام وجود دارد كه اگر شكسته نشود، ممكن است زندگي‌ام تباه شود.

شاكي اضافه كرد: او شماره تلفن همراه خود را به من داد و خواست در صورت نياز فقط براي او پيامك ارسال كنم. چند روز بعد پيامكي برايش فرستادم و خواستار ملاقات با او شدم. زن رمال در پاسخ پيامكم، نشاني خانه‌ام را خواست و روز بعد به ديدنم آمد.

طلسم‌هاي رمال نمي‌شكست

وي با اشاره به كلاهبرداري‌هاي زن رمال گفت: زن رمال از كيف خود كاسه‌اي بيرون آورد و چند سكه درون آن انداخت و 2 شمع روشن كرد. سپس وردهايي خواند و يك نسخه برايم نوشت و در قبال آن 300 هزار تومان از من پول گرفت و گفت 3 ماه بعد اين طلسم شكسته مي‌شود. قرار شد 10 جلسه ديگر نيز او را ملاقات كنم.

شاكي اضافه كرد: هر بار به او پيامك مي‌زدم و پول درخواستي را به حساب بانكي‌اش واريز مي‌كردم. او پس از دريافت پول به ملاقاتم مي‌آمد و هر بار نسخه‌اي همراه اشياي بي‌ارزش به من مي‌داد تا آن را چند روزي درون رختخوابم يا كنج خانه پنهان كنم. اما با اين اوصاف وضعيت زندگي‌ام روز به روز بدتر مي‌شد. در جريان اين ملاقات‌ها وقتي فهميد يكي از اقوامم نيز با شوهرش مشكل دارد، از من خواست آنها را با هم آشنا كنم.

وي افزود: من هم زني كه از اقوامم بود را به خانه‌ام دعوت كردم. او نيز مانند من با زن رمال از طريق پيامك ارتباط برقرار مي‌كرد. در آخرين ملاقاتمان، زن رمال مهره ماري را به ما داد و خواست تا پيراهن‌هايي كه با آب زعفران شسته و وردهايي را كه بر آنها خوانده، به مدت يك هفته بپوشيم تا مشكلاتمان به طور كامل حل شود، اما اين بار نيز بي‌فايده بود. با تلفن همراه او تماس گرفتيم اما خاموش بود. شاكي اضافه كرد: در مجموع، زن رمال از من 6 ميليون تومان و از زن فاميلمان 30 ميليون تومان گرفت و متواري شد.

در پي شكايت اين 2زن ، زن رمال تحت تعقيب قرار گرفت و 2 روز پيش در شهرستان محلات دستگير شد.

سرهنگ ميرزايي، سرپرست معاونت اجتماعي فرمانده انتظامي استان مركزي در اين باره گفت: با تحقيق از زن رمال معلوم شد او ساكن اراك است و از چندي پيش با سفر به شهرهاي تهران و مشهد از دانشجويان به بهانه حل مشكلات آنها كلاهبرداري كرده است. علاوه بر آن از دختران دم‌بخت و زوج‌هاي نازا نيز كلاهبرداري كرده است.

ميرزايي افزود: متهم با كلاهبرداري در اين شهرها وقتي تحت تعقيب پليس قرار مي‌گيرد، دوباره به اراك بازمي‌گردد و با سفر به شهرستان محلات، رمالي و كلاهبرداري‌هاي خود را از سر مي‌گيرد. بنابراين گزارش، زن رمال با قرار قانوني در بازداشت به سر مي‌برد. تحقيقات تكميلي از او ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
تا افراد ساده دلي مثل اين افراد وجود دارند، رمالها نيز يكه تازي مي كنند. بايد فرهگ جامعه را بالا برد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی