بازدید 4088

كلاهبردار هزار چهره را شناسايي كنيد

چندي قبل فردي با مراجعه به بانك و ارائه اسناد مالكيت ميليونها تومان وام دريافت كرد اما كارمندان بانك پس از اينكه مشتري بد حساب به تعهداتش عمل نكرد به بررسي موضوع پرداخته و پي بردند اسناد مالكيت ارائه شده به بانك جعلي بوده و ضامنها نيز قلابي هستند.
کد خبر: ۱۸۸۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۳ 07 September 2011
ایران: كارآگاهان مبارزه با جعل و كلاهبرداري اداره پليس آگاهي براي شناسايي و دستگيري مرد هزار چهره از مردم كمك خواستند.

رسيدگي به پرونده حميدرضا – موسوم به مرد هزار چهره- از اوايل زمستان سال 89 و به دنبال شكايت نماينده حقوقي يكي از بانكهاي خصوصي در دستور كار مأموران اداره سيزدهم پليس آگاهي قرار گرفت.

شاكي گفت: چندي قبل فردي با مراجعه به بانك و ارائه اسناد مالكيت ميليونها تومان وام دريافت كرد اما كارمندان بانك پس از اينكه مشتري بد حساب به تعهداتش عمل نكرد به بررسي موضوع پرداخته و پي بردند اسناد مالكيت ارائه شده به بانك جعلي بوده و ضامنها نيز قلابي هستند.

پس از اين شكايت تحقيقات براي شناسايي هويت واقعي متهم آغاز شد تا اينكه چندي بعد مرد جواني بهنام مسعود با در دست داشتن يك فقره چك 100 ميليون توماني به بانك رفت تا آن را وصول كند اما كارمندان پس از بررسي چك دريافتند چك متعلق به تبهكار تحت تعقيب است.

بنابراين با دستگيري مسعود و اعترافات وي، هويت متهم اصلي شناسايي و مشخص شد حميدرضا از كلاهبرداران تحت تعقيب اداره چهاردهم پليس آگاهي بوده و دهها شكايت درباره ارائه چكهاي بلا محل، جعل عنوان، اجاره ملك ديگران بهعنوان مشاور املاك، اجاره املاك با سندسازي و جعل مدارك و دريافت دسته چك از بانك با هويتهاي جعلي در پليس آگاهي و مراجع قضايي از وي مطرح شده است.

بدين ترتيب رديابيها براي شناسايي متهم فراري آغاز شد اما كارآگاهان بامراجعه به مخفيگاهش دريافتند حميدرضا پس از دريافت وام متواري شده است. بنابراين بازپرس بيضيزاده از شعبه چهارم دادسراي خارك – ناحيه 6- با درخواست چاپ عكس بدون پوشش متهم در روزنامه از مردم خواست چنانچه اطلاعي از مخفيگاه وي دارند موضوع را با شماره تلفنهاي 51055435 و 51055513 به كارآگاهان اداره سيزدهم پليس آگاهي خبر دهند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی