بازدید 9510
۸

«سلام بر سید موسای عزیز...»

کد خبر: ۱۸۸۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۲۰:۵۲ 03 September 2011
سعید صدراییان در وبلاگ 313 نفر نوشت:

چند روزی است که با خودم مشغول این فکرم که زنده باشی  بهتر است یا شهیدت کرده باشد آن ملعون.

چرا؟

چون امروز عده ای آنچنان برای تو امام امام می کنند که خنده ام می گیرد، همان هایی که ما را به داشتن امام سیزدهم متهم کرده و می خندیدند.

امروز عده ای آنچنان از خدمات تو در لبنان سخن می گویند که خنده ام می گیرد، همان ها که در چشمان ما زل می زدند و شعار نه غزه نه لبنان سر می دادند.

دارند سید موسای ما را به نفع خودشان مصادره می کنند این سامری ها!

دارند از تو چماقی می سازند سید عزیز تا بر سر ما بزنندت. اما نمی دانند که چاقو دسته ی خودش را نمی برد تو از مایی، نه از جنس آن ها، من این را از حمایت های آقای روح الله مان از تو فهمیدم.

امروز عده ای تسبیح به دست گرفته و ذکرشان امام موسی امام موسی شده است و ما می دانیم که نام مقدس تو چقدر به دهان این ها نچسب است.

اصلا این که تو را امام نامیدند دلیلش مگر جز این بود که تو پیشوا بودی و پیشرو. همانی که اگر با فقاهت پیوند می خورد همین ولایت فقیه خمینی عزیز می شد. آنهایی که از ابطال ولایت فقیه سخن می گفتند بی خود می کنند که بخواهند از تو و ولایتت سخن به میان بیاورند.

نام تو با وحدت گره خورده و با مبارزه پیوند. مبارزه . . . بله  . . . مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی. پس آنهایی که نه غزه نه لبنان سر می داند و با رادیو اسرائیل همپالگی، بی خود می کنند که بخواهند از تو و هدف مقدست حرفی بزنند.

اصلا این ها خودشان هم آرزو می کنند که تو شهید شده باشی. چون مرده ی بدون سخن تو بیشتر به دردشان می خورد برای چماق ساختن! می آئی و سخن می گویی و آنها را بیش از پیش رسوا می کنی.

سید بیا

این ها با عمامه ی مشکی تو هم مشکل دارند. چون جنس عمامه ی مشکی تو از جنس عمامه ی خمینی و خامنه ای و نصرالله است. نه از جنس عمامه ی مشکی سلطان حسین ها!

سید بیا

و این ها را رسوا کن! مگر نه اینکه پسر عمویت مهدی موعود هم که بیاید گردن بسیاری از منتظران مدعیش را خواهد زد. پس بیا و به سنت هاشمی ات در رسوا کردن دجال ها عمل کن برادر

سید بیا

مگر نه اینکه تو موسایی ولی مسیحای لبنان بودی، بیا و به سبک عیسی به جانشین مهدی اقتدا کن نماز خود را. تا پیروانت اگر راست می گویند چپ نشوند.

سید درد دل با تو طولانی ترین متن چند وقت اخیرم شده. بیا بیا نه اینکه با هشتاد ـ نود سال سن توقع گذشته را از تو داشته باشیم. فقط بیا. تو نشانه ای برای راه حقیقت و رهروانش.

البته در ته دل آرزو می کنم به سال ها باشد میهمان خوان گسترده اباعبادالله باشی و متنعم. که این دنیا جای تو نبوده و نیست.

راستی اگر شهید هستی و شاهد، سلام ما را به امام و شهیدان برسان.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۸
چشم به راهیم سید!
خیلی دلمون از استقرار سامانه های ناتو علیه ایران عزیزمون گرفته. کاش این سید که به قول اون بزرگ: ذخیره خداست بیاد و اندکی دلمون از این غم رها بشه
سلام بر امام موسی عزیز
رواق منظر چشم من اشیانه توست
قدم گذار و فرودا که خانه خانه توست
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی