بازدید 12466

فيلمهاي سينمايي تلويزيون در عید سعید فطر

کد خبر: ۱۸۷۳۴۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۲ 30 August 2011
فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «آغاز سحر»، «سه شنبه»، «آخرین روز ماه»، «کودک وروباه»، «که به تردید می‌گذرد»، «طلا و مس»، «نبردواترلو»، «جایی برای بودن» / «کانتینتال، فیلمی بدون اسلحه»، «دست ها بالا»، «غلط انداز»، «بی قید و شرط»، «آفتاب پرست حمله می‌کند»، «یوگی خرسه»، «راه شیری»، «دربست تا بهشت» / «به رنگ باران»، «دو برادر»، «من کی هستم»، «مسابقه بزرگ»، «آخرین دشمن 1»، «پل»، «ووچی»، «کلید ازدواج»، «آخرین دشمن 2»، «اراده قوی»، «اسپارتاکوس»، «دو نخاله فراری»، «آخرین دشمن 3» / «خارج ازقانون»، «جین ایر»، «تماس»، «نامحدود» / «رفیق فابریک»، «کوچولوی خیال پرداز»، «کبری0011»، «آقا و خانم شگفت انگیز»، «جایی در قلب من» / «ایکی سلطان»، «بازگشت شیرین» و «به دام افتاده» سه شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شهریورماه مصادف با عید سعید فطر از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و شما پخش می‌شود.


شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «آغاز سحر»، سه شنبه 8 شهریورماه ساعت 16 ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: دو مجرم سابقه‌داربه نام «ادرین» و «ورنر» که هر کدام مهارت زیادی در تیراندازی دارند، از سوی مردی به نام رادمن که برای مافیای کشور مجارستان کار می‌کند، استخدام می‌شوند تا در بوداپست ماموریتی ویژه انجام دهند.
ریچارد بری و سید تاکموی در فیلم سینمایی «آغازسحر» ساخته الکساندر آرکادی محصول مشترک سال 2002 فرانسه و آمریکا ایفای نقش کرده‌اند.

****************************

فیلم سینمایی «سه شنبه» به کارگردانی ساشا بنت، محصول سال 2008 کشور انگلیس چهارشنبه 9 شهریورماه ساعت 16 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
فیلم سینمایی «سه شنبه» با بازی فلیپ گلنیسترو جان سیم داستان سرقت ازیک بانک دریک روز مشخص (سه شنبه) توسط سه گروه دزد مختلف شامل چهارمرد که به کابوی معروفند، دو تحویلدار بانک و مردی به نام و معروف که نقشه‌های آنها به علت دزدی در روزسه شنبه که بین آنها مشترک است، درست از کاردر نمی‌آید.
گفتنی است فیلم سینمایی «سه شنبه» صبح جمعه 11 شهریورساعت 9 صبح بازپخش می‌شود.

****************************

فیلم تلویزیونی «آخرین روز ماه» به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه کنندگی مهدی گلی زاده 15 دقیقه بامداد روز پنجشنبه 10 شهریورماه ازشبکه یک سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: بهروزمردی کلاش است و یک باره دچارحادثه عجیب وغریبی می‌شود. او پیوسته درزمان حال گرفتار است. بهروزاز پدرزنش 50 میلیون تومان پول می‌خواهد تا طلب خود را به طلبکاران بپردازد. همسرش با مادر خود هماهنگ می‌کند و پدرزن موافقت می‌کند تا این پول را بپردازد.
امیرجعفری، ریما رامین فر و شهره سلطانی در فیلم تلویزیونی «آخرین روزماه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************

فیلم تلویزیونی «کودک و روباه» به کارگردانی لوک جیک پنجشنبه 10 شهریورماه ساعت 30/10 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
در خلاصه داستان فیلم آمده: در یکی از روستاهای شمال فرانسه کودکی هنگام بازگشت از مدرسه به یک روباه برمی خورد. روباه می‌گریزد، اماکودک درصددبرمی آید تابا اودوست شود.

****************************

فیلم تلویزیونی «که به تردید می‌گذرد» به کارگردانی فربد شکرایی و تهیه کنندگی علیرضا خطیبی، پنجشنبه 10شهریورماه ساعت 16ازشبکه­ یک سیما روی آنتن می‌رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: مسعود 65 ساله مردی است که به بیماری آلزایمردچارشده است. درکناراین بیماری که مشکلات زیادی را برای او به ارمغان آورد. دچارنوعی اختلالات خوابی نیزشده است و او به طورمرتب دختربچه کوچکی را درخواب می‌بیند که قصه گفتن حرفی به او دارد.
محسن قاضی مرادی و مهوش افشارپناه درفیلم تلویزیونی «که به تردید می‌گذرد» نقش آفرینی کرده‌اند.

****************************

فیلم سینمایی «طلا و مس» پنجشنبه 10 شهریورماه ساعت 22 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
در خلاصه داستان این فیلم آمده: سید رضا طلبه‌ای است که به تازگی همراه خانواده‌اش به تهران آمده تا تحصیلاتش را تکمیل کند. او متوجه می‌شود که همسرش به بیماری خاصی مبتلا شده است. او مجبور می‌شود برای تامین هزینه‌های درمان همسرش، هم کارهای مربوط به خانه‌داری و بچه‌داری را به عهده بگیرد و هم با بافت قالی ناتمامی را که همسرش مشغول بافت آن بوده را ادامه دهد.
بهروزشعیبی، نگارجواهریان، سحردولتشاهی، رضا رادمنش و جواد عزتی درفیلم سینمایی «طلا و مس» به کارگردانی همایون اسعدیان و تهیه کنندگی منوچهرمحمدی به ایفای نقش پرداختند.

**********************
فیلم سینمایی «نبرد واترلو» ساخته سرگئی بوندار چوک جمعه 11شهریورماه ساعت 1 بامداد از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
این فیلم، شرح نبرد واترلو است که طی آن، نیروهای ناپلئون درمقابل نیروهای انگلیسی، در محلی به همین نام شکست خوردند. داستان، اززمان آزاد شدن ناپلئون اززندان و به دست گرفتن قدرت درفرانسه آغازمی شود وسپس به نبردمعروف واترلومی رسد. دراین نبرد، نیروهای انگلیسی به سرکردگی «ولینگتون» درابتدا، ازناپلئون شکست می‌خوردند ولی با پشتیبانی نیروهای پروسی به فرماندهی «بلوخر» موفق می‌شوند ناپلئون را شکست دهند.
فیلم سینمایی «نبرد واترلو» با بازی بازیگرانی چون اداستگر، اورسون ولزو اچ. ا. ال کریگ محصول مشترک ایتالیا و روسیه سال 1970 است.

****************************
فیلم تلویزیونی «جایی برای بودن»، جمعه 11 شهریورماه ساعت 16 ازشبکه­ یک سیما روی آنتن می‌رود.
این فیلم قصه زنی را روایت می‌کند که درگذشته در زمان جنگ تحمیلی پزشک بوده و با همسرو تنها پسرش درتهران زندگی می‌کرده است. همسرش در زمان بمب باران ها و جنگ تمایل به خروج ازایران را داشته، اما او راضی به این امرنبوده است. یک روزخانم دکتر ماهرخ به محل کارخود می‌رود. همسرش کودک دوساله را برداشته و قصد خروج و فرار از ایران می‌کند.
ژاله صامتی، رامین راستاد و لیلا باستانی درفیلم تلویزیونی «جایی برای بودن» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی پژمان لشگری پوربازی کرده‌اند.


شبکه دو

30 دقیقه بامداد روزسه شنبه 8 شهریورماه فیلم سینمایی «کانتینتال، فیلمی بدون اسلحه» در قالب برنامه «سینما مهتاب» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
فیلم سینمایی «کانتینتال، فیلمی بدون اسلحه» داستان زندگی چند انسانِ مختلف در شرایط زمانی مشابه است که دربرخی موارد با یکدیگرتلاقی می‌کنند. مردی که درپایان سنینِ جوانی خود به سرمی برد، به خاطر رهایی از زندگی روزمره و شغل یکنواختش، تصمیم می‌گیرد، مدّتی به عنوان بازاریاب بیمه فعّالیت کند. او به همین نیت، به شهردیگری سفر کرده درآنجا سعی می‌کند برای بیمه عمرِشرکتش مشتریانی جذب کند. اما دراین کارتوفیق چندانی نیافته و پس از مدّتی به شهر خود و نزد خانواده اش بازمی گردد.
فیلم سینمایی «کانتینتال، فیلمی بدون اسلحه» محصول سال 2007کانادا به کارگردانی استفان لافلور و تهیه کنندگی لوس دری ساخته شده است.

****************************
سه شنبه 8 شهریورماه ساعت 14:30 فیلم سینمایی «دست ها بالا» به کارگردانی فریدون حسن پور، درقالب برنامه «سینما مهتاب» ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.
دراین فیلم تعدادی پسربچه با شیطنت‌های خود، بزرگترها را اذیت کرده ولی به خاطربروز حادثه‌ای متوجه می‌شوند که...

****************************
 
چهارشنبه 9شهریورماه ساعت 17:30 فیلم سینمایی «غلط انداز» از شبکه دو سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: آ تش اشک ریز جوانی است که در محدوده جنوب شهر تهران به همراه عمه پیرش «اق بی بی» که ازبچگی به خاطر نداشتن فرزند او را بزرگ کرده زندگی می‌کند. " آتش " به دلیل فراهم کردن جهیزیه برای خواهر زاده اش مجبوربه کشیدن چک شده است، اما توان پرداخت آخرین چک را ندارد و به هرکس که می‌تواند رو می‌زند، ولی فایده‌ای ندارد. حتی «محسن خطی» که نزدیکترین دوست او است کاری برایش انجام نمی‌دهد و احتمال به وجود آمدن دردسر برایش زیاد است.
رامین راستاد، امیرحسین صدیق، شهرام عبدلی، صبا کمالی وحلیمه سعیدی درفیلم سینمایی «غلط انداز» به کارگردانی و تهیه کنندگی محمد تقی راوندی ایفای نقش کرده‌اند.

*********************************

30 دقیقه بامداد روزپنجشنبه 10شهریورماه فیلم سینمایی «بی قید و شرط» به کارگردانی اسکات هیکس و تهیه کنندگی سرجیو آگوئرو، محصول 2007 استرالیا و آمریکا بر روی آنتن شبکه دو سیما می‌ رود.
فیلم سینمایی «بی قید و شرط» درمورد زندگی یک سرآشپز زن است، او دریک رستوران بزرگ مشغول به کاراست و ازاین طریق امرارمعاش می‌کند. او درکارش موفق و صاحب سبک و روش خاصی است درهمین شرایط مطلع می‌شود که خواهرش در یک تصادف کشته شده و او مجبورمی شود خواهرزاده خود را از این پس نگه دارد. این موضوع باعث مختل شدن نظم زندگی او می‌شود. حالا او مجبوراست یک شیوه جدید برای زندگی خود درپیش گیرد و تعهدات یک مادر را درزندگی مجردی خود رعایت نماید وهمین مسئله عامل مرخصی‌های اجباری و ناخواسته می‌شود.

*********************************

فیلم سینمایی «آفتاب پرست حمله می‌کند» به کارگردانی هنریگ جرسونو تهیه کنندگی چریستر اِبراهامسن، پنجشنبه 10 شهریورماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما روی آنتن می‌رود. داستان فیلم سینمایی «آفتاب پرست حمله می‌کند» درباره ماجراهای میان رئیس پلیس شهری کوچک با تبهکاری سابقه داراست. رئیس پلیس شهرسالها پیش تبهکاری را دستگیرمی کند. این تبهکاردرتغییرچهره دادن بسیار موفق است. ازاین رو پلیس به سختی می‌تواند او را دستگیرکند. بعد از آنکه رئیس پلیس او را دستگیرمی کند و به 20 سال زندان محکوم می‌شود؛ این تبهکار تصمیم می‌گیرد؛ با رئیس پلیس این قضیه را تلافی کند. ازطرفی دراین شهر کوچک که "وال بی" نام دارد؛ افسانه‌ای معروف وجود دارد.
فیلم سینمایی «آفتاب پرست حمله می‌کند» با بازی ماتیلدا گراهن محصول سال 2008 کشور سوئد است.

****************************
فیلم سینمایی «یوگی خرسه» جمعه 11شهریورماه ساعت 17:30 ازشبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
داستان درمورد آقای اسمیت رنجرنگهبان پارک جلی إستون است، دراین پارک، یوگی و دوستش بوبو که دو خرس هستند زندگی می‌کنند، یوگی و بوبو معمولا سبد غذای کسانی را که ازپارک دیدن می‌کنند می‌دزدند و اسمیت بارها این دو خرس را از انجام این عمل منع کرده است، ولی یوگی دائم درحال اختراع انواع وسایل دزدی سبد غذا است.
تام کاوانا، تی جی میلرو ناتان کردری درفیلم سینمایی «یوگی خرسه» به کارگردانی اریک برویگ بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم تلویزیونی «راه شیری» جمعه 11شهریورماه ساعت 19 ازشبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم با بازی بیتا فرهی، نعمت اله اسدالهی، بهزاد خداویسی، هادی اسکندری درباره شیری است که عده‌ای می‌خواهند آن را ازچنگ مردی درآورند و با هدیه دادن آن به یکی از شیوخ عرب، کاروتجارت خود را رونق بدهند. مردی معروف به "پهلوان" بعد ازبی کارشدن از کار دریک سیرک، بوسیله شیری که ازآن سیرک به او رسیده زندگی خود را می‌گذراند. برادرهمسراین مرد به همراه دو تن ازدوستانش سعی دارند تا این شیررا ازپهلوان خریداری کنند وبا هدیه دادن آن به یکی ازشیوخ عرب، واردات سنگ پای الکترونیکی را در انحصار خود بگیرند.
فیلم تلویزیونی «راه شیری» به کارگردانی فرزين مهدي پور و تهیه کنندگی مجتبی شاهسوند ازتولیدات سال 89 مرکزسیما فیلم است.

****************************
فیلم تلویزیونی «دربست تا بهشت» ساعت 23 جمعه 11شهریورماه ازشبکه دو سیما پخش می‌شود.
دراین فیلم خواهید دید: عزیزجوانی است که به تازگی با قرض گرفتن و پول نزول اقدام به تهیه یک ماشین قسطی نموده است، اما هرروزبرمشکلاتش افزوده می‌شود. مریم همسرعزیزمضاف براین که درآستانه فارغ شدن است با سعه صدر خود سعی دارد مشکلات عزیز را کم کند. اما عزیز با فروش و پول طلاهای همسرش که برای دوران زایمان و مخارج بیمارستان به وی داده اقدام به خرید لاستیک‌های دور سفید برای ماشینش می‌کند وهمین موضوع باعث می‌شود تا مریم از منزل عزیز برود و او تنها ماند. مشکلات، عزیز را به ستوه می‌آورد و او دست به دامن خدا شده و توبه می‌کند.
مجيد ياسر، جعفر دهقان، عنايت بخشي، پرديس افكاري، پانته مهدي نيا، كاظم افرندنيا، زهره صفوي و داود اسدي درفیلم تلویزیونی «دربست تا بهشت» به کارگردانی حسین تبریزی و تهیه کنندگی مسعود اطیابی و مهرزاد نبات چیان به ایفای نقش پرداخته‌اند.


شبکه سه

فیلم تلویزیونی «به رنگ باران» به کارگردانی سیدمجیدموسوی وبه تهیه کنندگی امان اله پیشنماززاده، سه شنبه 8 شهریورماه ساعت 15/20ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: عزیزاله طلبه جوانی که بعدازملبس شدن به لباس روحانیت راهی روستای خودبرای انجام پاره‌ای کارهای شخصی می‌شود. امادربدو ورود شرایط خاصی برایش اتفاق می‌افتد.
فیلم تلویزیونی «به رنگ باران» با نقش آفرینی حمیدابراهیمی و اسماعیل خلج ساخته شده است.

******************
فیلم تلویزیونی «دوبرادر»، سه شنبه 8 شهریورماه ساعت 15/23ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: دو برادرکه یکی ازآنها مسئولیت کارخانه شیرپدرش را به عهده گرفته و دیگری که رحمت نام دارد، رابطه خوبی با برادرش که نصرت نام دارد ندارد. پدر آنها را که درخانه سالمندان بود می‌دزدند، خواهرزاده آنها ازخارج برای پیگیری این جیران به ایران می‌آید.
فیلم تلویزیونی «دوبرادر» با نقش آفرینی بهنوش بختیاری و خشایار راد به کارگردانی محسن منشی زاده ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «من کی هستم» به کارگردانی بنی چن، محصول سال 1998 کشورهنگ کنگ با بازی جکی چان، میشل فورد و آوه نلسون، چهارشنبه 9 شهریورماه ساعت 9:30 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم آمده: یک مامورمخفی پس ازسقوط ازهلی کوپتر، حافظه خود را از دست می‌دهد. پس ازمدتی تحت تعقیب گروهی دیگرقرارمی گیرد. بدون آنکه به یاد بیاورد که دلیل این کارچیست.

****************************
فیلم سینمایی «مسابقه بزرگ» به کارگردانی بلاک ادواردس، محصول سال 1965کشور آمریکا با بازی تونی کورتیس و ناتالی وود، چهارشنبه 9 شهریورماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.
دراین فیلم می‌بینیم: زن جوان و زیبایی به نام مگی تصمیم می‌گیرد تا به عنوان اولین زن در مسابقه رانندگی که ازنیویورک تا پاریس می‌باشد، شرکت کند. او با اجبارخود را به یکی از روزنامه‌های شهرتحمیل می‌کند و قراراست که اتفاقات مسابقه را ثبت کند. این مسابقه به فروش ماشین ها هم کمک می‌کند.

****************************
فیلم سینمایی «آخرین دشمن 1»، چهارشنبه 9 شهریورماه ساعت 14:45 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: استیون برای خاکسپاری برادرش مایکل ازچین به لندن باز می‌گردد و درمنزل استیون که یک زن بیمار و درکما است متوجه می‌شود که برادرش درگیریک مسئله محرمانه‌ای شده است.
بندیکت کومبرباچ و اناماریا ماریکو درفیلم سینمایی «آخرین دشمن 1» محصول سال 2008 کشورانگلستان به کارگردانی جان بی مک دونالد بازی کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «پل» به کارگردانی گرگ موتولا با بازی سیمون پگ و نیک فروست، چهارشنبه 9 شهریورماه ساعت 20:15 ازشبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
دراین فیلم محصول 2011 کشورهای آمریکا و انگلستان می‌بینیم: دو دوست که برای سیاحت به غرب آمده‌اند، تصمیم می‌گیرند با یک کاروان به سرتا سرسرزمین غربی سفرکنند. آنها در راه سفربه یک موجود فضایی برمی خورند، آنها درابتدا ازدیدن موجود فضایی وحشت می‌کنند، ولی رفته رفته درمی یابند که موجود فضایی­ که، پل نام دارد. بسیارخونگرم و اجتماعی است و درکناراو به آنها خوش­می گذرد.

****************************
فیلم سینمایی «ووچی» به کارگردانی دونگ هون چوی، چهارشنبه 9 شهریورماه ساعت 23:15 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم بابازی یون سئوک کیم سووجنونگ لیم آمده: براساس افسانه‌ای کهن دراثریک اشتباه دیوهای شرارت ازبندرهاشده به شکل انسان به زمین می‌آیند. نگهبان آنها بانواختن نی دریک روزپیش ازموعد مقرردچاراشتباه شده و چند جادوگر درپی یافتن دیوها ونابودی آنها هستند.

****************************
فیلم تلویزیونی «کلید ازدواج» به کارگردانی داود موثقی وتهیه کنندگی خسروامیرصادقی پنجشنبه 10 شهریورماه ساعت 11:30 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی علیرضا خمسه، نادرسلیمانی و فاطمه صامتی آمده: جوانی برای سیزدهمین باربه خواستگاری می‌رود. اوکه ازدفعات مراجعه برای خواستگاری تجربیاتی اندوخته است سعی می‌کند با رفع همه اشتباهات گذشته و فراهم کردن امکانات لازم این بارموفق شود.

****************************
فیلم سینمایی «آخرین دشمن 2» به کارگردانی جان بی مک دونالد، پنجشنبه 10 شهریورماه ساعت 14:45 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
درخلاصه داستان فیلم آمده: همسراستیون النور به او می‌گوید دکترومنشی خودکشی کرده‌اند اما استیون قبول نمی‌کند. زن بیماری که دراتاق استیون بوده مرده یاسیم با کمک همکارش او را دفن می‌کنند، ولی نیروهای اطلاعاتی او را پیدا و جسد را می‌سوزانند.

****************************
پنجشنبه 10 شهریور ماه ساعت 20:15 فیلم سینمایی «اراده قوی» ازشبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم با بازی جف بریدجیس و مت دیمون درمورد متی دختر تاجری است که خبردار می‌شود پدرش دراثرخیانت کارگرش کشته شده. او با استخدام یک کلانترسعی می‌کند تا چینی که قاتل پدرش است را پیداکند و از او انتقام بگیرد.
 فیلم سینمایی «اراده قوی» محصول سال2010کشورآمریکا به کارگردانی ادهان کوان ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «اسپارتاکوس» به کارگردانی استنلی کوبریک پنجشنبه 10شهریورماه ساعت 23:30 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی کرک داگلاس و لورنس الیورآمده: اسپارتاکوس، برده متولد و بزرگ شده است، پس ازهفته ها آموزش برای مبارزه به سبک گلادیاتورها، بوسیله مربی گلادیاتورها به فروش می‌رسد. اسپارتاکوس منجربه شورش بردگان دیگربرعلیه ظلم و ستم و برده داری می‌شود. به همین ترتیب برده ها شهربه شهرحرکت می‌کنند و لشکری ازبرده‌های فراری تحت رهبری اسپارتاکوس تشکیل می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «دو نخاله فراری» جمعه 11شهریورماه ساعت 11:15 ازشبکه سه سیما پخش می‌شود.
 «دو نخاله فراری» داستان وکیلی دست و پاچلفتی است که موکلش متهم به قتل و منتظراجرای حکم اعدام است. زمانی که به دیدن او می‌رود، زندانیان شورش می‌کنند و موکلش بعد از زدن او، از زندان فرارمی کند بنابراین همه فکرمی کنند که این وکیل بی دست و پا باعث فرار او شده است.
پیرریچارد و ریکتورلئوکس درفیلم سینمایی «دونخاله فراری» محصول سال 1978 کشور فرانسه به کارگردانی جرارد اری ایفای نقش کرده‌اند.

****************************
فیلم سینمایی «آخرین دشمن 3» جمعه 11 شهریورماه ساعت 14:45 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.
درفیلم سینمایی «آخرین دشمن 3» می‌بینیم: مایکل و استیون متوجه می‌شوند. واکسن ها حاوی یک ردیاب کوچک به‌اندازه یک قطره خون است که نیروهای امنیتی بصورت آزمایشی وارد خود افراد افغانی و پاکستانی کرده‌اند تا بتوانند روی آنها این آزمایش را انجام دهند و آنها را تحت کنترل بگیرند.


شبکه چهار
فیلم سینمایی «خارج از قانون» به کارگردانی رشید بوشارپ، محصول سال 2010 کشور فرانسه، پنجشنبه 10 شهریورساعت 9 صبح ازشبکه چهارسیما بازپخش می‌شود.

****************************
فیلم سینمایی «جین ایر» به کارگردانی سوزانا وایت، محصول سال 2007 انگلستان، چهارشنبه 9شهریورساعت 18 ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
داستان فیلم با بازی روت ویلسون و تابی استفان روایت زندگی دختری است به نام جین ایر که دوران کودکی خود را درپرورشگاه می‌گذراند. دردوران جوانی خود درهمان پرورشگاه به عنوان یکی ازمسئولین مشغول به کارمی شود تا اینکه نامه‌ای به دست او می‌رسد و از او برای معلم خانگی دختربچه‌ای ازخانواده اشراف زاده دعوت به عمل می‌آید.

****************************
فیلم سینمایی «تماس»، پنجشنبه 10 شهریورساعت 18 ازشبکه چهارسیما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: الینور(الی) ارووی اخترشناسی که سال ها پیش پدرش را از دست داده است، نمی‌تواند بپذیرد که بشر در کهکشان ها تنهاست. او تحت تاثیرخاطره پدرخود به دانشگاه رفته و مدارج عالی علمی را کسب می‌کند.
فیلم سینمایی «تماس» به کارگردانی رابرت زمه کیس، محصول سال 1997آمریکا ساخته شده است.

****************************
فیلم سینمایی «نا محدود» به کارگردانی نئیل برگر، محصول سال 2011 کشورآمریکا، جمعه 11 شهریورماه ساعت 20:30 درقالب برنامه «سینما4» از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.
داستان فیلم سینمایی «نامحدود» با بازی بردلی کوپر، آنا فرای و رابرت دنیرو درمورد یک مرد معتاد و بیکار است که ازهمسرش جدا می‌شود و همه او را ترک می‌کنند، یک روزبه قصد قدم زدن در خیابان با یک آشنایی رو به رومی شود که برادرزن سابق او است و از او یک قرص می‌گیرد و برادر زن او می‌گوید این قرص این توان را به اومی دهد که از100 درصد مغزش استفاده کند، درحالیکه درحالت عادی او از 30 درصد مغزش استفاده می‌کند.


شبکه تهران
چهارشنبه 9 شهریورماه ساعت 13:30 فیلم تلویزیونی «رفیق فابریک» ازشبکه تهران پخش می­ شود.
داستان فیلم ازاین قراراست که: شاپور و صمد دو دوست خوب و صمیمی هستند که در فست فود آقای بهرامی کار می‌کنند. صمد در آشپزخانه مشغول است و شاپور هم غذاها را با موتور به مشتری ها می‌رساند. آقای بهرامی بخاطر سوزاندن سوسیس ها قصد دارد صمد را که دانشجوی پزشکی است بیرون کند و شاپور هم به خاطر صمد وارد جر و بحث شده و بهرامی او را هم بیرون می‌کند. آنها به دنبال کار می‌گردند و در یک سرای سالمندان که خانم سلطانی آنجا را اداره می‌کند کار پیدامی کنند آنها برای اینکه باهم باشند دو نفرشان با یک حقوق در آنجا مشغول می‌شوند.
مهران غفوریان، رامین ناصر نصیر، سحر زکریا، سروش صحت وسعید پیردوست درفیلم تلویزیونی «رفیق فابریک» به کارگردانی علیرضا نجف زادهوتهیه کنندگی ابراهیم بهادری ومحمد شایسته به ایفای نقش پرداخته‌اند.

****************************
9صبح روزپنجشنبه 10 شهریورماه فیلم سینمایی «کوچولوی خیال پرداز» به کارگردانی اسلیک انگمارک ازشبکه تهران روی آنتن می‌رود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: پسرکی که او را با نام کوچولو صدا می‌زنند، همراه والدینش به یک خانه قدیمی می‌آیند. پدرکوچولو مدتی است که کارثابتی ندارد و اوضاع اقتصادی خانواده به همین خاطربه هم ریخته است. پدرکوچولومجبورشده است دراین شرایط به کارموقت فروش لباس‌های دست دوم رو بیاورد که البته چندان درآن هم موفق نیست.
آدریان گرونویک، پتروس ای. کریستن سن و پرنیل سورنسن درفیلم سینمایی «کوچولوی خیال پرداز» محصول سال 2009 کشورنروژبازی کرده‌اند.
گفتنی است فیلم سینمایی «کوچولوی خیال پرداز» صبح جمعه ساعت 9 صبح بازپخش می‌شود.

****************************
فیلم تلویزیونی «کبرا 0011» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی سید امیرپروین حسینی، چهارشنبه 9شهریورساعت 21:45 ازشبکه تهران روی آنتن می‌رود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی مهران غفوریان می‌بینیم: ددمیر و گریس دریک اتوبان در حال حرکت هستند که به آنها ماموریتی داده می‌شود. اما این دو به محض آغازماموریت دچار مشکلاتی می‌شوند.

****************************
فیلم سینمایی «آقا و خانم شگفت انگیز» به کارگردانی وینسنت کک، محصول سال 2011 کشورهای هنگ کنگ و چین، پنجشنبه 10شهریورساعت 13:30 ازشبکه تهران روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم با بازی لوئیس کوو، ساندرا نگی کوان یو، چپمن تو و ون زانگ درمورد و خانم خارق العاده زوجی هستند که هر دو قدرت بسیار زیاد و فوق طبیعی دارند و با استفاده از این نیرو به افراد ستمدیده کمک می‌کنند. آنان روزی رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند تا باهم مبارزه کنند، اما به همدیگر علاقمند می‌شوند و ازدواج می‌کنند. همزمان با مراسم ازدواج تصمیم می‌گیرند تا دیگر هیچگاه از قدرت زیاد خود استفاده نکنند و همانند مردم عادی زندگی کنند.

****************************
فیلم سینمایی «جایی درقلب من» به کارگردانی رابرت بنتون، محصول سال 1984 آمریکا، جمعه 11شهریورساعت 13:30 ازشبکه تهران روی آنتن می‌رود.
داستان فیلم با بازی سافی فیلد، لیندسی کروس و اد یوس ازاین قراراست که رویس اسپالدینگ، کلانترقصددارد یک پسربچه سیاه پوست راازروی ریل راه آهن دورکند که پسربچه به طوراتفاقی به سوی رویس شلیک می‌کند وجراحت منجربه مرگ رویس می‌شود.


شبکه شما
فیلم تلویزیونی «ایکی سلطان» به ­کارگردانی باقر پیران و تهیه کنندگی فرزین صالحی چهارشنبه 9 شهریورماه ساعت 23:30 ازشبکه شما پخش می­شود.
این فیلم درباره زن ومردی است که با یکدیگر اختلاف بسیاری دارند و نام هر دوی آن ها سلطان است و هیچ کدام حاضر نیستند اسم خود را تغییر دهند تا اینکه یک روز به دلیل مسئله‌ای برای آقا سلطان مشکلی پیش می‌آید. او همسرش «سلطان خانم» را طلاق می‌دهد و به تنهایی در دل کوه ها زندگی جدیدی آغاز می‌کند. یک روز متوجه می‌شود که آقاسید رضا همزمان با روز عید فطر توسط یاشار پسر عموی سلطان خانم به روستا دعوت شده است، در این هنگام آقا سلطان دچار سوء تفاهم می‌شود و فکر می‌کند سلطان خانم می‌خواهد با یاشار ازدواج کند.
هاشم چاوشی، فاطمه شکری و علیرضا تاج شهرستانی ازباریگران اصلی فیلم تلویزیونی «ایکی سلطان» محصول صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی می‌باشند.
 
****************************
فیلم تلویزیونی «بازگشت شیرین» به کارگردانی مهدی مظلومی و تهیه کنندگی حسن روستایی پنجشنبه 10 شهریورساعت 23:45 از شبکه شما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم با بازی امیرحسین رستمی آمده: خانواده جوانی که ازیاسوج به تهران مهاجرت کرده بودند با گذشت چهارسال هنوزبه شرایط تهران خو نگرفته بودند، توسط صاحب خانه، جواب می‌شوند تا دنبال منزلی دیگرباشند، اما از آنجا که اوضاع مالی آن ها وشرایط سخت اجاره خانه درتهران بسیاردشواربود سعی می‌کنند، صاحب خانه را راضی کنند که بازهم درهمان خانه بمانند.

****************************
فیلم تلویزیونی «به دام افتاده» جمعه 11شهریورساعت 13:30 از شبکه شما پخش می‌شود.
درخلاصه داستان فیلم آمده: برات اصلانی به همراه برادرزنش ناصرمغازه و نیز یک ماشین سیاربه کارکلیدسازی و نصب دزدگیرسیستم‌های امنیتی مشغولند. برات در زندان است بواسطه یادآوری خاطراتش مشخص می‌شود که یکی ازمشتریان وانمود کرده که بیمار است و ازتبعات بیماریش فراموشی است و خانواده اش ازبیماری اوسوء استفاده می‌کنند.
مجید یاسر، عباس جمشیدی و بهارذوالفقاری در فیلم تلویزیونی «به دام افتاده» به کارگردانی سعید کاشفی و تهیه کنندگی سعید مرادی بازی کرده‌اند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار