بازدید 18776
داستان سرمربیگری مس: از مرفاوی تا بلازوویچ

حکایت جالب مرفاوی و مس کرمان

رئیس سازمان لیگ برتر گفت: برای قطع همکاری یک باشگاه با سرمربی‌اش، فرستادن استعفای کتبی و یا تفاهم‌نامه طرفین به سازمان لیگ برتر ضروری است که با این شرایط، استعفای شفاهی مرفاوی مورد پذیرش ما نیست؛ اما مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان نظر دیگری دارد. وی می گوید، ایشان در رسانه ملی استعفای خود را اعلام کردند و ما هم بر همین اساس با آن توافق کرده و با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شدیم؛ البته با این مربی برای قطع همکاری به توافق خواهیم رسید!
کد خبر: ۱۸۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴ 28 August 2011
سرویس ورزشی «تابناک» ـ جريان مربیگری مس گرمان در نوع خود جالب است . در حالی که شنیده می شود بلازویچ سرمربی سابق ایران بزودی هدایت این تیم را بر عهده می گیرد ، هنوز وضعیت مرفاوی سرمربی فعلی این این تیم مشخص نیست ! استعفاي صمد مرفاوي و پس گرفتن اين استعفا از داستان‌هاي جالب فوتبال ايران در ليگ يازدهم است. اگرچه او استعفايش را از سرمربيگري مس پس گرفته اما هيات مديره باشگاه مس بر اساس همان حرفهاي شفاهي، او را كنار گذاشته‌ اند .

استعفاي شفاهي پس گرفته شد

 پس از استعفاي شفاهي صمد مرفاوي از هدايت تيم فوتبال مس كرمان رييس هيات مديره باشگاه مس از موافقت با استعفاي سرمربي تيمش خبر داد و گفت: هيات مديره پيشتر به اين تصميم رسيده بود كه به دليل نتايج ضعيف و نارضايتي‌هاي هواداران از تيم كادر فني و مديرعامل باشگاه را تغيير دهد و به نظر مي‌رسد صمد مرفاوي نيز به همين تصميم رسيده بود كه پس از بازي برابر فجر استعفايش را به خبرنگاران اعلام كرد. داوري در حالي به تصميم مرفاوي به استعفا از سرمربيگري مس اشاره مي‌كند كه اين مربي در گفتگو با ايسنا از پس گرفتن استعفايش سخن گفت و اعلام كرد صحبتهايي كه پس از بازي با فجر مطرح كرده است از روي عصبانيت بوده و او واقعا قصد استعفا نداشته است. به نظر مي‌رسد صحبتهاي اخير مرفاوي به اين علت باشد كه اومي‌خواهد با پس گرفتن استعفايش هيات مديره باشگاه را مجبور به بركناري خود كند تا از اين طريق بتواند بر اساس قانون مطالبات مالي‌اش را از باشگاه بگيرد !

حاشيه‌هاي ديدار تيمهاي مس كرمان و فجر سپاسي

ديدار تيمهاي مس كرمان و فجر سپاسي شيراز در چارچوب هفته پنجم ليگ برتر داراي حاشيه‌هايي نيز بود كه شعار هواداران مس ليه صمد مرفاوي بخشي از اين حاشيه‌هاست. در بازي شب گذشته و زماني كه نماينده كرمان با نتيجه دو بر يك از حريفش عقب افتاده بود هواداران شروع به اعتراض عليه بازيكنان اين تيم كردند و سپس شعارهايشان را به سمت ساسان موسوي سرپرست فصل گذشته تيم و مدير نقل و انتقالات تيم در فصل جاري و صمد مرفاوي كشاندند. هواداران مس فصل گذشته نيز به حضور موسوي در كادر فني تيمشان معترض بودند و گفته مي‌شود يكي از دلايل اختلاف رييس هيات مديره باشگاه و مديرعامل نيز حضور همين فرد در چارت اداري باشگاه بوده است. همچنين پس از ديدار تيم‌هاي مس كرمان و فجر سپاس شيراز سه تن از بازيكنان تيم فوتبال مس با گزارشگر ديدار درگيري فيزيكي پيدا كردند و همچنين بين بازيكنان و رشيدي سرپرست تيم فوتبال مس نيز زد و خوردي پيش آمد. محسن بياتي‌نيا، عادل كلاه‌كج و مهرداد پولادي سه بازيكني بودند كه با گزارشگر ديدار درگيري فيزيكي پيدا كردند. پس از پايان بازي نيز تعدادي از تماشاگران و يكي از مسوولان تربيت بدني استان كرمان از غفلت مسوولان حراست ورزشگاه استفاده كرده و با حضور در كنار زمين با صمد مرفاوي درگيرشدند.

استعفا نداده و به کارم ادامه می‌دهم !

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: به دلیل توطئه‌ای که برخی‌ها انجام داده‌اند از سمت خود در تیم مس کرمان استعفا نمی دهم و تا آخرین لحظه به کارم در این باشگاه ادامه خواهم داد.

صمد مرفاوی در خصوص اتفاقات بعد از دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و فجرسپاسی شیراز گفت: نتیجه بازی ناعادلانه بود. نیمه اول موقعیت‌های ما به مراتب بیشتر از فجر بود. با این حال تیم فجر در نیمه دوم فقط از یک اوت دستی استفاده کرد و تنها یک موقعیت خطرناک ضدحمله داشت. البته در پایان این تیم مس بود که بازی را باخت و من به تیم فجر تبریک می گویم.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان خاطر نشان کرد: شرایط سکوها از ابتدا به ضرر من و تیمم برنامه ریزی شده بود و این موضوع  باعث شد از شدت ناراحتی بعد از بازی با فجر بصورت شفاهی استعفا دهم اما بعد از کنفرانس خبری این بازی فهمیدم که همه مسائل برای نتیجه نگرفتن تیم و برکناری من برنامه‌ریزی شده بود.


بلاژويچ گزينه اصلي سرمربيگري مس كرمان

مشاور رييس هيات مديره باشگاه مس كرمان گفت: 'ميروسلاو بلاژويچ' گزينه اصلي سرمربيگري مس كرمان است و تاكنون مذاكرات با وي روند خوبي داشته است.

 'حسن واحدي' در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: البته چند گزينه داخلي و خارجي ديگر نيز مورد نظر اعضاي هيات مديره قرار دارد كه تا امشب سرمربي تيم مس كرمان معرفي خواهد شد.

وي ادامه داد: شرايط انتخاب سرمربي تيم مس كرمان با توجه به بازيكنان موجود در تيم، فرهنگ منطقه، روحيات و دانش فني و قدرت و توان مديريتي مربي سنجيده شد كه در حال حاضر با توجه به ملاك هاي مورد نظر گزينه اصلي بلاژويچ مي باشد.

استعفای شفاهی مرفاوی پذیرفته نیست

رئیس سازمان لیگ برتر گفت: برای قطع همکاری یک باشگاه با سرمربی‌اش ارسال استعفای کتبی و یا تفاهم نامه طرفین به سازمان لیگ برتر ضروری است که با این شرایط استعفای شفاهی مرفاوی مورد پذیرش ما نیست.

عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد قانونی بودن استعفای شفاهی صمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال مس کرمان ضمن بیان مطلب فوق افزود: از نظر سازمان لیگ هیچگونه استعفای شفاهی، حتی اگر به صورت تلویزیونی و رادیویی باشد، پذیرفته نیست و برای قطع همکاری یک باشگاه با سرمربی‌اش ارسال استعفانامه کتبی و یا تفاهم نامه طرفین به سازمان لیگ ضروری است که تا این لحظه هیچکدام از این دو مورد از سوی باشگاه مس کرمان به سازمان لیگ نرسیده است.

مس با تغییر سرمربی به آرامش می‌رسد

مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان ابراز امیدواری کرد با تغییر سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به آرامش برسد.

حمید حاج اسماعیل زاده مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان در گفتگو یی ضمن بیان مطلب فوق گفت: با نظر اعضای کمیته بررسی وضعیت باشگاه مس، به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شدم.

مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان در مورد گزینه‌های سرمربیگری این تیم اضافه کرد: گزینه اصلی باشگاه بلاژویچ است و اگر با این مربی به توافق نرسیم، با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره خواهیم شد.

حاج اسماعیل زاده در مورد وضعیت صمد مرفاوی و اینکه رئیس سازمان لیگ گفته است باید استعفای وی کتبی باشد، تاکید کرد: ایشان در رسانه ملی استعفای خود را اعلام کردند و ما هم بر همین اساس با آن توافق کرده و با گزینه‌های دیگر وارد مذاکره شدیم. البته با این مربی برای قطع همکاری به توافق خواهیم رسید !

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی