بازدید 4868

انصراف از خودكشي روي پل عابر پياده

به گفته عباس خصالي، فرمانده نجاتگران، اين جوان، اختلافات خانوادگي را دليل تصميم خود براي خودكشي اعلام كرد و با تهديد و پرخاشگري سعي داشت تا از نزديك شدن نجاتگران به خود جلوگيري كند.
کد خبر: ۱۸۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۰ 17 August 2011
شرق: جوان 30ساله‌اي كه براي خودكشي روي يك پل عابر پياده رفته بود، بعد از حضور امدادگران در محل و گفت‌وگو با آنان از تصميم‌اش منصرف شد.

اين جوان 30ساله ساعت 32‌:‌20 دوشنبه با رفتن روي سقف سايبان پل عابر پياده در خيابان فداييان اسلام، بعد از بزرگراه آزادگان تهديد به خودكشي كرد و شهرونداني كه شاهد ماجرا بودند، در تماس با سامانه 125 از آتش‌نشانان كمك خواستند.

ستاد فرماندهي آتش‌نشاني تهران در پي تماس شهروندان گروه نجات 2 را به محل اعلام‌شده اعزام كرد. به گفته عباس خصالي، فرمانده نجاتگران، اين جوان، اختلافات خانوادگي را دليل تصميم خود براي خودكشي اعلام كرد و با تهديد و پرخاشگري سعي داشت تا از نزديك شدن نجاتگران به خود جلوگيري كند.

خصالي گفت: گروهي از نجاتگران تشك مخصوص نجات را زير پل عابر پياده آماده كردند و گروه ديگري از آنان براي ايمن‌سازي نرده‌هاي فلزي وسط خيابان را برداشتند.

نجاتگران همچنين پس از گفت‌وگو با اين جوان كه رضا نام دارد. وي را از انجام تصميم‌اش منصرف كردند و با پايين آوردن او از بالاي پل به نگراني خانواده او و شهروندان حاضر در محل پايان دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی