بازدید 3720

كودك معلول، قرباني پدر سنگدل آمريكايي

پليس باقيمانده جسد را در سطل زباله و دست و پاها را كمي دورتر از خانه پيدا كرد و براي تحقيق بيشتر، سينك ظرفشويي و آلت قتاله را به آزمايشگاه فرستاد.
کد خبر: ۱۸۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۰۷ 17 August 2011

جام جم: جرمي لي رايت، پدر سنگدل آمريكايي بعد از بريدن سر پسر 7 ساله معلولش، آن را جلوي خانه و سر جاده قرار داد تا همسرش هنگام بازگشت به خانه آن را ببيند.

نشريه ديلي‌ميل در ارتباط با اين حادثه دلخراش نوشت: پليس منطقه تيبوداكس در لوئيزيانا بعد از دريافت تلفن اضطراري خود را مقابل خانه اين مرد 30 ساله رساند و با تعجب سر بريده شده پسر بچه بيگناه 7 ساله‌اي به نام جري را مشاهده كرد كه از تنش جدا شده است.
راننده‌اي كه از كنار جاده و جلوي خانه آنها مي‌گذشت اين صحنه وحشتناك را ديده و به پليس گزارش كرده بود. پليس با ورود به خانه، پدر سنگدل را بازداشت كرد. وي نيز بلافاصله به قتل فرزند خردسالش اعتراف كرد.

جرمي لي رايت 30 ساله كه سال‌ها پيش از اين به اتهام دزدي و مواد مخدر بازداشت شده بود ظاهرا با كارد آشپزخانه در سينك ظرفشويي به جان فرزند معلول خود افتاده و حتي دست و پاي وي را نيز بريد. ظاهرا همسر جرمي به نام جسلين هنگام حادثه خودرواش را براي تعمير به مكانيكي برده بود و وقتي به خانه برگشت ديد خودروهاي پليس مقابل در خانه‌اش ايستاده‌اند. جسلين مي‌گويد فرزندش بسيار پدر خود را دوست داشت و حتي بيشتر از مادرش به وي وابسته بود. اسكات سيلوري كه اعترافات اوليه قاتل را ثبت كرده، مي‌گويد قاتل مي‌خواسته به همسرش اين صحنه مهيب را نشان دهد تا او را دچار ناراحتي روحي كند.

تحقيقات پليس نشان مي‌دهد پس از 10 سال زندگي مشترك كنار هم براساس مدارك موجود در اداره پليس اين مرد و زن ماه گذشته بر سر پول با هم دعوا كرده و پليس ناچار به دخالت براي آرام كردن اين زوج شده بود.

پليس باقيمانده جسد را در سطل زباله و دست و پاها را كمي دورتر از خانه پيدا كرد و براي تحقيق بيشتر، سينك ظرفشويي و آلت قتاله را به آزمايشگاه فرستاد.

براساس قوانين ايالت لوئيزيانا هر چند قاتل اعتراف كرده و با پليس نيز همكاري داشته، اما با قتل درجه يك روبه‌رو است و بعد از محكوميت در دادگاه، حكم اعدام در انتظار وي خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی