بازدید 26547

نظر احمدنجفی در رابطه با طنز خنده بازار

احمد نجفي درباره تقليد اجرايش در برنامه «خنده بازار» كه همراه با طنز است، در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس گفت: من مشكلي با اين برنامه ندارم و هيچ ايرادي ندارد كه سازندگان برنامه با اجراي من شوخي كنند.
کد خبر: ۱۸۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۹ 15 August 2011
احمد نجفي كه اين روزها به عنوان يكي از سوژه‌هاي برنامه «خنده بازار» مطرح است، گفت: اين برنامه طنز است و من هم مشكلي با آن ندارم چون مردم به شادي احتياج دارند و علاقه‌مند هستند كه با ديدن برنامه‌هاي مفرح، لبخند بزنند.

به گزارش فارس؛ احمد نجفي درباره تقليد اجرايش در برنامه «خنده بازار» كه همراه با طنز است، در گفت‌وگو با خبرنگار راديو و تلويزيون فارس گفت: من مشكلي با اين برنامه ندارم و هيچ ايرادي ندارد كه سازندگان برنامه با اجراي من شوخي كنند.

وي ادامه داد: شهرت با خود طنز به همراه مي‌آورد و اصلا موضوع عجيب و غريبي نيست كه در اين برنامه طنز اداي من را درآورند. به هر جهت مردم به شادي احتياج دارند و علاقه‌مند هستند كه با ديدن برنامه‌هاي مفرح، لبخند بزنند.

نجفي تصريح كرد: «خنده بازار» حاصل كار گروهي جوان است و يك كار تئاتري محسوب مي‌شود، مردم هم با ديدن آن لذت مي‌برند و با ديدن آن خوشحال مي‌شوند.

وي افزود: اميدوارم اين برنامه كم كم از دايره هنرمندان خارج شده و كم كم بتواند با وكلا و مديران و مسئولان هم شوخي كند، البته سازندگان برنامه بايد مراقب باشند تا به تمسخر نزديك نشوند، آن وقت شايد در قالب طنز، بسياري از افراد نسبت به نقايص خود آگاه شوند.

اين هنرپيشه، مجري و كارگردان، گفت: شهرت براي چنين مواقعي است، هميشه كه نمي‌شود خوب ما را بگويند، شايد در اين برنامه برخي شوخي‌ها درست هم نباشد ولي در كل ايراد ندارد، طنز و حضور آن در جامعه لازم است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴۶
سلام بنده هم یه نظری دارم

اغلب این اظهار نظرها در خصوص تقلید صدا در روزهای اخیر ( برنامه خنده بازار، جشن تیم استقلال و ... ) به خاطر شکایت اسطوره فوتبال ایران آقای علی دائی می باشد. چون به جرا می توان گفت تنها ایشون بودند که بحث شکایت و گله را داشتند. ما بدون اینکه دلیل این موضوع یعنی ناراحتی اقای دائی را جستجو کنیم و واقع بین باشیم به درج مطالب مختلفی و اظهارات گوناگون می پردازیم. تقلید صدا به نفسه کار بدی نیست و باعث ایجاد سرور می شود. گاهی اوقات تقلید صدای اشخاص تقلید نیست تمسخر صدا است. و آن وقعه ای است که تقلید اشخاصی که از لحاظ ژنتیک و مادر زادی خاص باشند. مثل آقای علی دائی ( اسطوره جاودانه فوتبال ما) همه ما باید واقع بین باشیم که زبان آقای دائی به اصطلاح می گیرد. بنابراین تقلید صدای آقای دائی توسط دیگران تمسخر است. مانند کسی که مادر زادی پایش مشکلی دارد و ما ادای او را درآوریم ناراحت می گردد. پس در خصوص آقای دائی هیچ یک از هنرمندانی که کارشان تقلید صداست نباید از آقای دائی تقلید نمایند.
آقاي نجفي مرد بزرگي است و بزرگ فكر مي كند.
اي كاش سوژه ها ، معضلات جامعه را هدف بگيرد تا مؤثر تر باشد. معتادين- رشوه بگيران- پارتي بازها در ادارات- مدل هاي اجق وجق جوانان خود باخته - زير ميزي گرفتن دكترها- رياكاري برخي افراد- مدرك هاي بي محواي برخي دانشگاهها بخصوص ارمنستان و مالزي و بيكاري و... سوژه هاي خوبي هستند.
درود به آقای نجفی که اینقدر با جنبه هستن. البته من معتقدم گاهی خنده بازار نزدیک یا وارد تمسخر میشه اما اینکه افراد جنبه داشته باشن قابل تقدیره
درود بر شما جناب نجفی.کاش همه استانه تحملمان بالا بودواینقدر شکننده ورنجور نبودیم وان زمان حتما جامعه ای شادتر میداشتیم.پدران ما بیشتر شوخی میکردند و سربه سر هم میذاشتن.وشادتر بودن.
ای ول می خوامت به کاری چشم کسایی که این رسانه بزرگشون کرد الان دارن ...........
دمش گرم. به این میگن هنرمند مردمی
آفرين به اين جنبه و فرهنگ. واقعاً بايد ياد گرفت
بنام خدا ...چقدر فرق است بین هنرمند واقعی و عیر واقعی...مقایسه کنید با نظر دیگر آقایان!!!
آفرین و مرحبا به این پیشکسوت ارزشمند عرصه هنر کشور قابل توجه آقایانی که آستانه تحملشان پایین است و جنبه دیدن طنز خودشان را ندارند امیدواریم روز به روز فرهنگ انتقادپذیری در کشور ما بالا رود البته نظر استاد نجفی را قبول دارم امیدوارم که دامنه این برنامه پرمخاطب به عرصه سیاست و ... هم کشیده شود.
واقعا باید به آقای نجفی که خود هنرمند نیز هست تبریک گفت که تحمل زیاد یدارد.
ايول احمد نجفي اميدوارم آقاي داهي و آقاي شاكاني و آقاي فاميلي چدن نيز موافق باشند
چه عجب! بالاخره يه آدم با جنبه پيدا شد.
احسنت آقاي احمد نجفي احسنت. واقعا عالي گفتي
ای ول
بابا ظرفیت !
دمت گرم کا
نشون دادی خوزستانی ها ظرفیتشون خیلی بیشتز از خیلی هاست که ادعا می کنند.
دمت گرم نجفی جان
آفرين بر اين ظرفيت ؛ سعه صدر و قبليت بالاي اين هنرمند ارزشمند كه برخلاف برخي ديگر از اشخاصي كه مورد طنز قرارگرفته اند از خود سبكسري نشان نمي دهد. اميد است سايرين نيز از ايشان تاسي بگيرند . در سوي ديگر طنز پردازان نبايد شخصيت افراد را تمسخر نمايند و اهداف سياسي خود را دنبال نمايند
بابا خیلی مردی آقای نجفی
به این میگن آدم ظرفیت دار
اين طنزه يا لودگي....؟ به نظر بنده يكي از ضعيف ترين برنامه سيما خنده بازاره. واقعا جوان هاي آينده كه بايد از اين برنامه ها درس بگيرند چه ميشود.
به این میگن جنبه!
آفرین بالاخره یه آدم با ظرفیت دیدیم که بهش برنخورد.
به این میگن با کلاس.اما اون تازه به دوران رسیده ها که باعث شدن این طنز شسته رفته بشه واونجور که من برنامه دیشب رو دیدم خیلی خنثی بشه لطفا یادشون بیاد کی بودن! کسانی که یه زمانی آرزوی اولشون این بود که از جلوی دوربین سیما رد بشن ولی حالا غرور کاملا کاذب بردتشون تو توهم.جالب اینجاست که یه موقع ازشون در باره آزادی رسانه سوال بشه بادی به گلو میندازن و با غرور میگن.....البته به نظر من رسانه باید آزاد باشه انشاا... که در ایران هم اینجوری بشه!!
به نظر من هر رسانه ای رو مردم شکل میدن و الان اکثر مردم ما هم ببخشیدا ولی بی جنبه و از خود راضی تشریف دارند و حاله ای از قداست دور خودشون تنیده اند.
ضمن ارادت واحترام به اقای نجفی عزیز که یک هنرمند واقعیست ومن خیلی ایشان را دوست دارم باید خدمتتون بگم که در مورد اقای دایی واقعا تقلید نبود بلکه تمسخر بود بنده که فوتبالی نیستم وهیچ موضع خاصی هم نسبت به کسی یا تیم خاصی بجز تیم ملی ندارم از دیدن تمسخر ایشان که واقعا مایه غرور ایران هستند ناراحت شدم.
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی