بازدید 6013

اخاذی عاشق شکست‌خورده از دختران جوان

اين ماجرا حدود سه ماه ادامه يافت تا اينكه به‌طور ناگهاني لحن سياوش تغيير كرد و گفت بايد يك ميليون تومان پول به او بدهم. او مدعي شد تعداد زيادي از عكس‌هاي خصوصي‌ام را در اختيار دارد كه اگر به خواسته‌اش تن ندهم اين تصاوير را در اينترنت منتشر مي‌كند.
کد خبر: ۱۸۳۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۹ 14 August 2011
شرق: شكست عشقي يك جوان، از او تبهكاري اينترنتي ساخت و باعث شد با به دست آوردن تصاوير خصوصي دختران جوان از آنها اخاذي كند.

تحقيقات پليس در اين‌باره زماني آغاز شد كه دختر جواني همراه با والدينش به دادسراي رسيدگي به جرايم اينترنتي رفت و مدعي شد فردي با به دست آوردن تصاوير خصوصي‌اش از او اخاذي كرده است. او در اين‌باره به بازپرس شعبه دوم گفت: «مدتي قبل در حالي كه در يكي از شبكه‌هاي اجتماعي مجازي در حال گشت و‌گذار بودم با جواني به‌نام سياوش آشنا شدم. او خودش را دانشجوي پزشكي معرفي و ادعا كرد وضعيت مالي خوبي دارد.

همين آشنايي ساده مقدمه دوستي من و سياوش را فراهم كرد و باعث شد رابطه‌مان روز به روز نزديك‌تر شود و بعد از مدتي او از من خواستگاري كرد. چون فكر مي‌كردم در اين مدت او را كاملا شناخته‌ام و از طرفي چون او موقعيت مناسبي داشت، زياد طول نكشيد كه به خواستگاري‌اش پاسخ مثبت دادم. اين در حالي بود كه من و سياوش حتي يك‌بار هم يكديگر را نديده بوديم و تنها راه ارتباطي‌مان چت كردن بود.»

دختر جوان ادامه داد: «مدتي از خواستگاري سياوش گذشته بود اما او هيچ اقدام عملي‌اي نمي‌كرد و حتي شماره تلفنش را هم به من نداده بود و وقتي درباره ازدواج با او صحبت مي‌كردم وعده آينده را مي‌داد و مي‌گفت مي‌خواهد وقتي درسش تمام شد رسما از من خواستگاري كند.

اين ماجرا حدود سه ماه ادامه يافت تا اينكه به‌طور ناگهاني لحن سياوش تغيير كرد و گفت بايد يك ميليون تومان پول به او بدهم. او مدعي شد تعداد زيادي از عكس‌هاي خصوصي‌ام را در اختيار دارد كه اگر به خواسته‌اش تن ندهم اين تصاوير را در اينترنت منتشر مي‌كند.

ابتدا فكر كردم حرف‌هاي سياوش فقط يك شوخي است اما وقتي چند تصوير خصوصي‌ام را برايم فرستاد، فهميدم او با من شوخي نمي‌كند. من كه نگران بودم خانواده‌ام از اين ماجرا باخبر شوند، پولي را كه پس‌انداز كرده بودم براي سياوش واريز كردم. فكر مي‌كردم با اين كار بتوانم از شر او خلاص شوم ولي باز هم مي‌خواست از من باج‌گيري كند. به همين دليل مجبور شدم ماجرا را براي پدر و مادرم تعريف كنم و از آنها كمك بگيرم.»

بازپرس پرونده بعد از تشكيل پرونده به افسران پليس فتا دستور داد در اين‌باره تحقيق كنند. بررسي‌هاي مقدماتي نشان مي‌داد متهم از يكي از مناطق غربي تهران با طعمه‌اش در ارتباط بود. به اين ترتيب او شناسايي و دستگير شد. ماموران در بازرسي از رايانه متهم به تعداد زيادي تصوير خصوصي از دختران جوان دست يافتند كه نشان مي‌داد او با دختران ديگري نيز در ارتباط است. در چنين شرايطي متهم 27‌ساله كه نام اصلي‌اش فريد است، تحت بازجويي قرار گرفت.

او گفت: «مدتي قبل با دختري آشنا شدم و مي‌خواستم با او ازدواج كنم. من دلبستگي زيادي به آن دختر داشتم اما او به من خيانت و با فرد ديگري ازدواج كرد. بعد از آن چون بيكار بودم و از طرفي نسبت به دختران نفرت پيدا كرده بودم، تصميم گرفتم از طريق اينترنت با آنها طرح دوستي بريزم و اخاذي كنم».

وي ادامه داد: «وقتي در اجراي اولين نقشه‌‌ام موفق شدم، سراغ دختران ديگري نيز رفتم و با آنها طرح دوستي ريختم و مي‌خواستم از آنها هم باج‌گيري كنم ولي پيش از آن دستگير شدم.»

بر اساس اين گزارش هم‌اكنون متهم در بازداشت به سر مي‌برد و تحقيقات از او ادامه دارد.

   
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی