بازدید 16335

قتل به خاطر يک نگاه!

ساعت ۱۱ شب چند روز قبل، جوان ۲۴ ساله اي به اتفاق همسرش وارد قهوه خانه اي در تربت حيدريه شد و در کناري نشستند اما او در يک لحظه احساس کرد جوان ۲۰ ساله اي که در سوي ديگر قهوه خانه نشسته است به همسرش نگاه مي کند!
کد خبر: ۱۸۳۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۷ 13 August 2011
خراسان: جواني که با ۴ تن از دوستانش به جوان ديگري در يک قهوه خانه حمله کرده و او را به خاطر «يک نگاه(!)» کشته بود ۱۲ ساعت پس از ارتکاب جنايت دستگير و به پنجه عدالت سپرده شد.

ساعت ۱۱ شب چند روز قبل، جوان ۲۴ ساله اي به اتفاق همسرش وارد قهوه خانه اي در تربت حيدريه شد و در کناري نشستند اما او در يک لحظه احساس کرد جوان ۲۰ ساله اي که در سوي ديگر قهوه خانه نشسته است به همسرش نگاه مي کند!

او که از اين موضوع عصباني شده بود بدون اين که چيزي به همسرش بگويد از او خواست تا از آن جا بيرون بروند.

جوان ۲۴ ساله پس از آن ماجرا را به ۴ تن از دوستانش گفت و از آن ها خواست تا براي تنبيه جوان ۲۰ ساله او را همراهي کنند. دوستان او نيز با برداشتن قمه به سمت قهوه خانه به راه افتادند. ۲ تن از دوستان اين جوان بيرون قهوه خانه ماندند تا نگهباني بدهند و ۲ نفر ديگر به همراه جوان ۲۴ ساله وارد قهوه خانه شدند و به سمت جواني که به همسر او نگاه کرده بود حمله کردند.

در اين لحظه يکي از دوستان او در حالي که در هر دستش يک کارد بزرگ بود ضرباتي را بر بدن جوان ۲۰ ساله فرود آورد. آنان پس از اين درگيري از محل فرار کردند و جوان مجروح نيز به دليل اصابت ضربه اي به قلبش و به علت خونريزي جان سپرد.

با اعلام نزاع منجر به قتل در قهوه خانه به نيروهاي انتظامي، بلافاصله ماموران به محل حادثه عزيمت کردند اما عاملان اين نزاع متواري شده بودند. اين گزارش حاکي است: ماموران انتظامي با حفظ صحنه حادثه، مراتب را به قاضي علي آذري (رئيس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب تربت حيدريه) اطلاع دادند. با حضور مقام قضايي در محل، بررسي هاي قضايي در اين باره آغاز و جسد مقتول براي انجام معاينات به پزشکي قانوني حمل شد.

با توجه به اهميت موضوع، قاضي آذري با صدور دستورات ويژه، از ماموران خواست تا هر چه زودتر نسبت به دستگيري متهمان اين پرونده اقدام کنند. ماموران انتظامي نيز با راهنمايي هاي مقام قضايي عمليات شناسايي و دستگيري متهمان را در دستور کار قراردادند و در کمتر از ۱۲ ساعت موفق شدند عوامل نزاع منجر به قتل را شناسايي و آنان را دستگير کنند.

يکي از متهمان اين پرونده که در شعبه اول دادسرا تحت بازجويي قرار گرفته بود ارتکاب قتل را پذيرفت و به وارد آوردن ضربه کشنده به مقتول اعتراف کرد.

وي گفت: آلات قتاله را نيز داخل چاه فاضلاب منزل يکي از بستگانش انداخته است که بلافاصله آلات قتاله با همکاري نيروهاي آتش نشاني کشف و ضميمه پرونده شد. پس از بازجويي هاي مقدماتي و تفهيم اتهام مشارکت و معاونت در قتل به افراد دستگير شده از سوي مقام قضايي، آنان تا تکميل تحقيقات و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری