بازدید 2582
نماينده تالش و رضوانشهر:

وزارت ورزش نيازمند شخصي جوان است

کد خبر: ۱۸۱۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۱ 03 August 2011
نماينده تالش و رضوانشهر به عنوان موافق وزير پيشنهادي ورزش و امور جوانان گفت: تصدي مسووليت مهم اين وزارتخانه نيازمند شخصي جوان با سابقه ذهني و مديريتي مطلوب است كه همه اينها را در جناب آقاي عباسي شاهديم.

به گزارش ايسنا، محمد محمدياري گفت: در جهان امروز ورزش بخش عمده‌اي از زندگي انسان‌ها را به خود اختصاص داده و عامل مهمي در پيوند ملت‌ها شده است.

وي افزود: بكارگيري همكاران موجه و توانمند در دوره تصدي وزارت تعاون توسط جناب آقاي عباسي از نكات مثبت ايشان است. همچنين عضويت در كميسيون بودجه مجلس مي‌تواند كمك فراواني را به حل مساله هميشگي ورزش كه همان مسائل بودجه است، بنمايد.

وي ادامه داد: نمايندگي مجلس و مسووليت وزارت تعاون يك نقطه مثبت در جهت ايجاد تعامل و استفاده از همه ظرفيت‌هاي نظام براي جناب آقاي عباسي است. همچنين تصدي مسووليت نائب رييس فدراسيون جهاني كبدي نشان از نقش و توانمندي‌ ايشان در حوزه ورزش دارد.

نماينده مرم تالش و رضوانشهر تصريح كرد: يكي از خصوصيات بارز ايشان پايبندي به اصول اوليه انقلاب و نظام اسلامي است كه اگر غير ازاين بود من به عنوان موافق سخن نمي‌گفتم.

محمدياري خطاب به نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفت: دوستان، فرصت‌هاي زيادي را براي حمايت از رشته‌هاي مختلف ورزشي از دست داده‌ايم و بايد بدانيد كه ما المپيك لندن و رقابت‌هاي مقدماتي جام جهاني را در پيش داريم و تعلل ما اگر موجب اين شود كه حتي يك بار پرچم مقدس جمهوري اسلامي در ميادين جهاني به اهتزاز در نيايد بسيار زيان‌آور است.

وي خاطرنشان كرد: موفقيت‌هاي بين‌المللي در عرصه‌ي ورزشي متاثر از بهره‌گيري از مديريت اصولي و كلان ورزش است و در بسياري از رشته‌هاي ورزشي رسيدن به مدال و موفقيت متاثر از لحظه‌ها و صدم ثانيه‌هاست. اما متاسفانه در حوزه‌ مديريت كلان ما ماههاي فراواني را از دست داده‌ايم و در اين شرايط چطور مي‌توانيم انتظار داشته باشيم كه از فرصت‌ها و ثانيه‌ها بهره ببريم.

محمدياري در پايان تاكيد كرد: حمايت و تامين منابع مالي و حمايت ورزش‌هاي بومي و ملي از ديگر نقاط قوت برنامه‌هاي جناب آقاي عباسي است و همه اينها در جهت نيل به هدف ايجاد نشاط و شادابي در ميان رشته‌هاي مختلف جامعه و سطح جوانان بسيار تاثيرگذار است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی