بازدید 26130
در حضور نماینده دفتر رهبری، شخصیت ها، و مردم

حجت الاسلام علوی: این سه خانواده سربلندند

شما هم حركات اين نيروهاي خودسر را به پاي نظام و انقلاب و به محوريت انقلاب ننوشتيد چرا كه رهبر انقلاب را هم در اين زمينه همراه و هم احساس خود مي‌ديديد/دستور رهبر انقلاب در مورد بازداشتگاه كهريزك نشان داد كه مجاري اطلاع‌رساني به رهبر انقلاب را هيچ فردي نمي‌تواند محدود كند و ايشان با اطلاع از جريانات و مسائل به محض اينكه با موارد مغاير با قانون اساسي و معارف اسلامي مواجه شوند، دستور برخورد را صادر مي‌كنند
کد خبر: ۱۷۷۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۷ 15 July 2011
عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه خانواده‌هاي درگذشتگان كهريزك امتحان موفقي را پس دادند، گفت:رهبر انقلاب از جايگاه پدر فرزندان اين كشور، زماني كه متوجه شدند كه اقدامي از طريق افرادي خودسر در كهريزك صورت گرفته، با سينه‌اي پر از خشم دستور توقف اين بازداشتگاه را صادر فرمودند.

به گزارش «تابناک» دومين سالگرد درگذشت روح‌الاميني، جوادي‌فر و كامراني روز گذشته با حضور جمعي از شخصيت‌هاي سياسي، فرهنگي و بستگان آنها برگزار شد؛ در اين مراسم حجت‌الاسلام علوي عضو مجلس خبرگان رهبري نيز طي سخناني به بيان ديدگاه اسلام در زمينه مصائب و ناملايمات پرداخت.

از ويژگي‌هاي اين مراسم حضور آقاي حسين محمدي به نمايندگي از دفتر مقام معظم رهبري براي ابراز همدردي و التيام زخم جانكاه اين مصيبت تلخ بود كه اين بار نيز باعث آرامش هرچه بيشتر اين خانواده‌هاي داغدار به دليل حمايت و تفقد مقام معظم رهبري در پي‌گيري خواسته‌هاي به‌حق ايشان بود.

قبلاً نيز مقام معظم رهبري طي ديدارهاي خصوصي با خانواده‌هاي اين مرحومان، ضمن تقدير از صبوري و طينت اين خانواده‌ها و اينكه نگذاشتند دشمنان از اين حادثه سوء استفاده نمايند بر دو نكته تأكيد فرموده بودند: 1- حمايت قاطعانه از پي‌گيري حقوق قانوني اين خانواده‌ها 2- هركس عنوان مجرمانه بر او صدق كند براي او هيچ حاشيه‌ امني نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمين علوي طي سخناني در اين مراسم گفت: ناملايمات و خستگي‌ها در زندگي انسان، خارج از اختيارات است و انسان در برابر اين ناملايمات دو حالت مي‌توند داشته باشد.

وي افزود: اول اينكه انسان در برابر ناملايمات مي‌تواند جزع و فزع كند اما اين رفتار فشار روحي به انسان وارد كرده و نهايتاً انسان را تحت تاثيرات منفي قرار مي‌گيرد.

عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: دوم اينكه انسان مي‌تواند در برابر ناملايمات شكيبا بوده و فقط آثار مصيبت را تحمل كند، اسلام عزيز نيز به ما تأكيد مي‌كند كه در برابر ناملايمات صبر پيشه كنيم.

حجت الاسلام والمسلمين علوي در ادامه خطاب به خانواده‌هاي معزا، اظهار داشت:‌ شما خانواده‌هاي اين سه جوان از دست رفته صبوري كرده و امتحان موفقي را پس داديد. آنچه كه به صبر و تسلي خاطر شما منجر شد، اين بود كه رهبر انقلاب هم از جايگاه پدر فرزندان اين كشور، زماني كه متوجه شدند كه چنين اقدامي از طريق افرادي خودسر صورت گرفته، با سينه‌اي پر از خشم دستور توقف اين اقدامات را صادر فرمودند.

وي خاطرنشان كرد: شما هم حركات اين نيروهاي خودسر را به پاي نظام و انقلاب و به محوريت انقلاب ننوشتيد چرا كه رهبر انقلاب را هم در اين زمينه همراه و هم احساس خود مي‌ديديد.

عضو مجلس خبرگان رهبري اضافه كرد: رهبر انقلاب به عنوان ابر پاسدار قانون اساسي وقتي مي‌بينند كه اصلي از قانون اساسي كه شكنجه را در هر عنوان و شرايط ممنوع مي‌كند، خدشه‌دار شده است، به شدت از اين معنا متأسف شده و فوراً دستور پايان دادن به آن را صادر مي‌كنند.

حجت الاسلام والمسلمين علوي همچنين اظهار داشت: دستور رهبر انقلاب در مورد بازداشتگاه كهريزك نشان داد كه مجاري اطلاع‌رساني به رهبر انقلاب را هيچ فردي نمي‌تواند محدود كند و ايشان با اطلاع از جريانات و مسائل به محض اينكه با موارد مغاير با قانون اساسي و معارف اسلامي مواجه شوند، دستور برخورد را صادر مي‌كنند.

وي در پايان سخنان خود خطاب به خانواده‌هاي روح‌الاميني، جوادي‌فر و كامراني گفت:‌ شما خانواده‌ها از اينكه درد خود را با افراد در ميان نگذاشته و آنرا به عنوان راز انقلاب مكتوم نگاه داشتيد، حتماً اجر خواهيد داشت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی