بازدید 2296

زيرساخت تجارت الکترونيک فراهم شد

ایجاد شبکه ملی اطلاعات ، گامی مهم در توسعه تجارت الکترونیکی است و سازمان فناوری و اطلاعات ایران مسئولیت، ایجاد شبکه ملی اطلاعات را دارد و پیاده‌سازی سیستم را آغاز کرده‌اند.
کد خبر: ۱۷۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۴ 03 July 2011
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه زیرساخت های تجارت الکترونیک در کشور فراهم شده است ، گفت : باید 20 درصد تجارت داخلی و بیش از 30 درصد تجارت خارجی به صورت الکترونیکی انجام شود.
 
به گزارش واحد مركزي خبر تقی‌پور در سومین اجلاس مدیران عالی فناوری اطلاعات، ارتباطات و تحول اداری گفت: ایجاد شبکه ملی اطلاعات ، گامی مهم در توسعه تجارت الکترونیکی است و سازمان فناوری و اطلاعات ایران مسئولیت، ایجاد شبکه ملی اطلاعات را دارد و پیاده‌سازی سیستم را آغاز کرده‌اند.
 
 وی با بیان اینکه 95 درصد فعالیت‌‌ها در تجارت الکترونیکی نیازی به اینترنت ندارد و می‌توان در قالب شبکه داخلی با امنیت بسیار بالا انجام داد ، گفت : تجارت الکترونیک در دنیای امروز رمز توسعه‌یافتگی است و ایران نیز برای دستیابی به اهداف اقتصادی کشور باید این مسیر توسعه را سپری کند.
 
 وزیر ارتباطات با بیان اینکه وجود زیر ساخت های ارتباطی در هر کشوری ضروری است ،افزود : از ابتدای دولت دهم این بحث با جدیت و شدت دنبال می شود تا کشور صاحب شبکه مستقل اطلاعات شود و این موضوع در برنامه پنجم توسعه پیش بینی شده است.
 
تقی پور گفت : در دهه اخیر افزایش 10 درصدی ضریب نفوذ فناوری اطلاعات در کشورها موجب افزایش 1.4 درصدی تولید ناخالص ملی شده است.
 
 تقی پور گفت : ظرفیت سازی هشت مگابیتی برای منازل ؛ 20 مگابیتی برای سایرمتقاضیان و ظرفیت های بالاتر برای مراکز دولتی متقاضی در شبکه ملی پیش بینی شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج # رفح
وب گردی