بازدید 2317

بهاي نفت سير صعودي گرفت

در بورس تجاری نیویورک (نایمکس) بهای نفت خام سبک آمریکا برای تحویل در ماه اوت دو ممیز پنجاه و دو صدم درصد معادل دو دلار و بیست و هشت سنت افزایش یافت و به نود و دو دلار و هشتاد و نه سنت در هر بشکه رسید.
کد خبر: ۱۷۳۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۴ 29 June 2011
در پی افزایش احتمال حل مشکل بدهیهای یونان و همچنین کاهش ارزش دلار ، بهای نفت خام آمریکا روز سه شنبه برای تحویلهای مدت دار افزایش قابل توجهی یافت.

به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از رویترز از نیویورک ، در بورس تجاری نیویورک (نایمکس) بهای نفت خام سبک آمریکا برای تحویل در ماه اوت دو ممیز پنجاه و دو صدم درصد معادل دو دلار و بیست و هشت سنت افزایش یافت و به نود و دو دلار و هشتاد و نه سنت در هر بشکه رسید.

از هجده ماه مه تا کنون این بیشترین میزان افزایش بهای نفت خام آمریکا بوده است.

بهای نفت خام آمریکا در این تاریخ به میزان سه ممیز سه دهم درصد افزایش یافته بود.
 
همچنين بهای نفت خام برنت دریای شمال برای دومین روز پیاپی افزایش یافت و به یکصد و هشت دلار و هفتاد و هشت سنت در هر بشکه رسید.
 
 بهای نفت خام برنت دریای شمال برای تحویلهای مدت دار در بازار لندن دو ممیز شصت و سه دهم درصد معادل دو دلار و هفتاد و نه سنت افزایش یافت و به یکصد و هشت دلار و هفتاد و هشت سنت در هر بشکه رسید.
 
بهای نفت برنت در لندن در معاملات سه شنبه بین یکصد و پنج دلار و سی و پنج سنت تا یکصد و نه دلار و پنج سنت در نوسان بود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # تایید صلاحیت # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری