بازدید 27725

تصاویر: ریزش ساختمان سه طبقه در تهران

گودبرداری غیراصولی در منطقه بلوار فردوس خیابان برنامه و بودجه شب گذشته سه کشته بر جای گذاشت. دو کودک حدودا هشت ساله و یک سالمند از قربانیان این حادثه بودند.
کد خبر: ۱۶۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹ 09 May 2011













































تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳۳
اين سه نفر را چطور مي شود زنده كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حداقل منازلي كه ساخته ميشود با ساختار كشورهاي جهان اول مقايسه و كپي شود چون در اين مملكت نظام مهندسي وشهري سازي اهميتي به اين مسئله نميدهند
انعکاس این جمله جالب بود
ملک شما را خریداریم
در یک سال گذشته چند مورد دیده اید و چقدر جلوی این مساله را گرفته اند؟ خانه من دو سال پیش بر اثر گود برداری فروریخته است .2 سال تمام است که به دنبال حقوق خود از دادگاهی به دادگاه دیگر می روم . بارها به شورای شهر نامه داده ام ، از هر کس که فکر می کنید درخواست کردم که قانونی را معرفی کند که شاید من به عنوان شهروندی که در خانه خود نشسته بودم و حال باید به جای مالک متخلف در دادگاه ها به دنبال حق خود بدوم ، کمک کند. این کار هیچ نتیجه ای ندارد . چند بار باید این مساله تکرار شود تا به فکر بیفتند؟ تا به هر کس مجوز ساخت ندهند؟ تا اصول اولیه ایمنی را رعایت کنند؟ تا کار را به کاردان بسپارند؟ هیچ کس مسوولیت نمی پذیرد زیرا که هزینه این مساله کاملا بر تمام پیکر کسانی که خانه خود ، اعضای خانواده خود را از دست داده اند . طرف مقابل فقط با پول تمامی این موارد را می خرد! دیه می دهد، خسارت می دهد ! ( اگر بدهد البته!) و به راحتی نیز به راه خود ادامه می دهد و هفته بعد خانه دیگری می ریزد. در این مورد باید قانونی برای دفاع از حق شهروندان وضع شود تا هرکس با جان و مال آنها بازی نکند.
آفرین به مهندس ناظر - مرحبا به ناظرین شهرداری و بساز و بفروش ها . خدا به بازماندگان صبر بده ( کار دیگری نمیشه کرد ) چند ماه دیگه از یاد میره و جای دیگری و ریزشی دیگر . چه ارزان شده جان و مال .
مگه اولین باره که تعجب کردین؟ تا کسی خونه خودش اینطوری نشه همه بی تفاوت از کنار این مسائل رد میشن بدون اینکه جوابی داشته باشن! دلم میخواد بدونم اون دنیا چه جوابی به خدا میخوان بدن!
شهرداری پس چه کار می کنه؟ فقط یاد گرفتن عوارض و هزینه خدمات از مردم بگیرند. جون مردم مهم نیست و بساز بفروش ها دارند خیلی راحت جولان می دن.
واقعا متاسفم. بعضی از مالکا برای احداث طبقات زیر زمین هیچ هزینه ای رو جهت احداث سازه نگهبان گودبرداری های عمیق اختصاص نمی دن. اگر این مسئله الزام بشه دیگه شاهد همچین وقایع تاسف باری نیستیم. بنده به عنوان یک مهندس ژئوتکنیک و درگیر در طراحی های سازه نگهبان به اطلاعتون می رسونم که اگر عمق گود بیش از 4 متر شد "حتما حتما " باید تدابیری برای حفاظت جداره های گود در نظر گرفته بشه. مردم در صورت مشاهده گودبرداری هایی در کنار منازلش که در این گودبرداری ها سازه نگهبان احداث نشده حتما حساسیت بخرج بدن تا شاهد همچین صحنه هایی نباشیم
اگر می خواهیم این مملکت به جایی برسد باید قانون مو به مو اجرا شود . عاقبت به اصطلاح ( زیر سیبیلی رد کردن ) تخلفات همین است . مالک زمین مسوول این بی احتیاطی است
با احترام به گویندگان این خبر من کارشناس ساختمانی هستم این عکسها که من میبینم اثبات نمی کنه که تخریب به علت گودبرداری باشه ممکنه کمک کرده باشه ولی احتمالا دلیل اصلی نیست چون دیواره گود فرو نریخته است
اون وقت میگن اسکلت فلزی مقاوم نیست
و پاسخگو...؟؟!
اي خدا كه واقعا ما چقدر از مرحله پرتيم. خداييش كجاي دنيا ديگه اين اتفاقات ميفته و جون مردم رو ميگيره. حالا كي جواب اين خانواده هاي داغدارو ميده؟ آخه كي ديگه به فكر ميفتيم كه يك كارمون رو اصولي انجام بديم. خدا رحم كنه.
درست میشه ایشالا
زلزله بیاد چی میشه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
زياد مهم نيست!!! چند وقت قبل هم در سعادت اباد همچين حادثه اي روي داد ولي اتفاق خاصي بعدش نيفتاد
ان شاء الله اين بساز و بفروش بي مبالات خير نبينند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار