بازدید 9934

گودبرداري موجب مرگ دو كودك و يك زن شد+عکس

کد خبر: ۱۶۳۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۲ 09 May 2011
مديرروابط عمومي اورژانس تهران از مرگ 3تن و مجروح‌شدن سه نفر ديگر در پي ريزش منزل مسكوني در غرب تهران خبر داد.

حسن‌ عباسي با بيان اينكه امدادگران اورژانس در ساعت 20:9 دقيقه شب گذشته از طريق تماس شهرونداني در جريان وقوع حادثه‌اي در منطقه بلوار فردوس قرار گرفتند، گفت: با توجه به گزارش مردمي امدادگران با دريافت اين خبر با شش دستگاه آمبولانس به منطقه حادثه در خيابان سازمان برنامه جنوبي واقع در بلوار فردوس اعزام شدند.

به گفته وي امدادگران با حضور در صحنه حادثه با ساختمان فرو ريخته‌اي روبرو شدند كه به دليل گودبرداري غيراصولي دچار ريزش شده بود.



عباسي افزود: در اين حادثه پنج نفر زيرآوار ساختمان سه طبقه محبوس شده بودند كه در عمليات هفت ساعته امدادگران و آتش‌نشانان دو نفر از افراد گرفتار كه مردي 54 ساله و 41 ساله بودند توسط امدادگران به بيمارستان حضرت رسول(ص)منتقل شدند.

به گفته وي يكي از آتش‌نشانان نيز در هنگام انجام عمليات نجات دچار سانحه شد كه توسط امدادگران به بيمارستان آتيه منتقل شد.

مدير روابط عمومي اورژانس تهران به ايسنا گفت: در اين حادثه يك زن 35 ساله، دو پسر شش و هفت ساله به علت گرفتار شدن در زير آوار جان خود را از دست دادند.

تيموري معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني تهران، درباره نحوه امدادرساني به اين حادثه به ايسنا گفت: ريزش يك آوار در بلوار فردوس درساعت 20:7 دقيقه شب گذشته به سازمان آتش‌نشاني اعلام شد و آتش نشانان ايستگاه‌هاي 27، 80، 77 و گروه‌هاي نجات 7 و 3 عازم محل حادثه شدند.

وي افزود: آتش‌نشانان پس از حضور در محل متوجه شدند كه يك ساختمان مسكوني سه طبقه به دليل گودبرداري غيراصولي در مجاورت اين ساختمان فرو ريخته است.

تيموري با بيان اينكه ساختمان حادثه‌ديده يك ساختمان قديمي بوده است افزود: بر اثر اين حادثه شش واحد مسكوني تخريب شده بود كه خوشبختانه برخي از ساكنان زماني كه صداي آوار را شنيده‌اند به سرعت خانه‌هاي خود را ترك كرده بودند.

معاون عمليات سازمان آتش‌نشاني اضافه كرد: با آغاز عمليات آواربرداري در دقايق اوليه يك تن سالم از زير آوار بيرون آورده شد اما متاسفانه در اين حادثه دو كودك حدود 8 ساله و يك زن كه در زير آوار گرفتار شده بودند جان خود را از دست داده و توسط آتش‌نشانان اجساد آنان از زير آوار بيرون كشيده شد.

به گفته تيموري در اين عمليات، آتش‌نشان آسيب‌ديده به مراكز درماني منتقل شد.

معاون عمليات سازمان آتش نشاني تهران با بيان اينكه عمليات آواربرداري در محل حادثه حدود 7 ساعت و 30 دقيقه به طول انجاميد به ايسنا گفت: آتش‌نشانان در ساعت يك و 25 دقيقه بامداد امروز به عمليات خود پايان دادند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل