بازدید 9708

طراحان اسرائيلي استاكس‌نت كه بودند؟

يهود باراك كه به تازگي در رأس وزارت جنگ كابينه ايهود اولمرت قرار گرفته بود به همراه ژنرال اموس يادلين، رئيس وقت اطلاعات نظامي اسرائيل موسوم به امان تصميم گرفتند جنگ سايبري را به يكي از اركان راهبرد ارتش تبديل كنند.
کد خبر: ۱۶۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۰ 03 May 2011
روزنامه «تهران امروز» نوشت: پس از گذشت حدود دو سال از انتشار ويروس استاكس نت و تلاش سرويس‌هاي اطلاعاتي غرب براي استفاده از آن به منظور ضربه زدن به برنامه هسته‌اي ايران، اطلاعاتي منتشر شده كه نشان مي‌دهد، پروسه سازماني توليد و انتشار اين ويروس در سرويس اطلاعات نظامي اسرائيل (امان) چگونه بوده است.

به گزارش مشرق به نقل از ايران هسته‌اي، روزنامه سوئيسي لوتان در يادداشتي به قلم سرژ دومون مي‌نويسد: «اطلاعات موثق حاكي از آن است كه اسرائيل تلاش‌هاي گسترده‌اي را براي تقويت توانش در جنگ رايانه‌اي به كار گرفته است. اين امر از ماه ژوئن 2007 سرعت بيشتري گرفته است. در آن زمان ايهود باراك كه به تازگي در رأس وزارت جنگ كابينه ايهود اولمرت قرار گرفته بود، به همراه ژنرال اموس يادلين، رئيس وقت اطلاعات نظامي اسرائيل موسوم به امان تصميم گرفتند، جنگ سايبري را به يكي از اركان راهبرد ارتش تبديل كنند. در آن زمان اين دو چند بار با يكديگر ديدار كردند.»

گفتني است، يادلين كه رئيس سرويس اطلاعات ارتش اسرائيل بود دو ماه پيش بازنشسته شد و جاي خود را به آويو كوخاوي داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم