بازدید 12986

پسر13ساله در دام 3شیطان آشنا

طولی نکشید که رویاهای هیجان‌انگیز پسر نوجوان در سیاهی شب خاموش شد و در کنار خرابه‌های حاشیه بزرگراه خود را در برابر توطئه هم‌محلی‌هایش دید.
کد خبر: ۱۵۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۳۶ 18 April 2011
وطن امروز: کودک 13 ساله نمی‌دانست پسران همسایه وی را به دام نقشه شیطانی خود می‌کشند.

چندی پیش وقتی آرش در کوچه تاریک محله‌شان در حال قدم زدن بود با 3 هم‌محلی خود برخورد که از وی خواستند برای رفتن به سینما آنان را همراهی کند.

پسر بچه 13 ساله وقتی خود را تنها دید پیشنهاد 3 آشنا را پذیرفت و با آنان راهی سینما شد.

طولی نکشید که رویاهای هیجان‌انگیز پسر نوجوان در سیاهی شب خاموش شد و در کنار خرابه‌های حاشیه بزرگراه خود را در برابر توطئه هم‌محلی‌هایش دید.

3 ابلیس که آرش را در تاریکی و خلوتی شب به آنجا کشانده بودند به اجرای نقشه سیاه خود پرداختند و التماس‌های پسربچه نیز فایده‌ای نداشت.

این 3 پسر پس از اینکه از صحنه‌های سیاه عکس و فیلم تهیه کردند پس از تهدید آرش پا به فرار گذاشتند. آرش ترسیده بود اگر خانواده‌اش را در جریان این سرنوشت سیاه خود قرار می‌داد عکس‌ها و بلوتوث‌هایش در محله و بین همکلاسی‌هایش پخش می‌شد و به همین خاطر سکوت کرد تا اینکه سناریوی اخاذی‌های این 3 آشنا کلید خورد. آرش وقتی خود را در برابر باج‌گیری‌های 3 پسر شیطان‌صفت دید راز شوم خود را فاش کرد.

آرش به همراه پدرش به شعبه دوم دادسرای شهید فهمیده رفت و از 3 بچه‌محلش شکایت کرد و گفت: روز حادثه وقتی از کلاس زبان به خانه می‌رفتم با پیشنهاد یک گروه از هم‌محلی‌هایم روبه‌رو شدم که همیشه برای اینکه وارد تیمشان بشوم، تلاش می‌کردم. با درخواست آنان خیلی خوشحال شدم و پذیرفتم که با 3 پسر آشنا به سینما بروم. سوار تاکسی شدیم ولی در کنار بزرگراه از راننده تاکسی خواستند که پیاده شویم. وقتی خواستم اعتراض کنم که اینجا چرا پیاده شدیم مرا به زور به سمت خلوتی پشت بزرگراه کشاندند و از آن صحنه سیاه فیلم و عکس تهیه کردند. سپس مرا تهدید کردند اگر از این ماجرا به کسی حرفی بزنم عکس‌ها و فیلم‌ را بلوتوث خواهند کرد. ولی وقتی متوجه شدم می‌خواهند از من باجگیری کنند جریان را به پدر و مادرم گفتم.

بازپرس طاهری با شنیدن سرنوشت شوم این پسربچه به تیمی از پلیس دستور داد 3 بچه‌محل شیطان‌صفت وی را بازداشت و تحت تعقیب بگیرند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات # تایید صلاحیت # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری
آخرین اخبار