بازدید 15018
همه مزدوران به صف شده اند؛

تشدید فعالیت های ضدایرانی آمریکا و حامیانش در منطقه

به نظر می رسد اتاق فکر غربی ها با محوریت آمریکا و اسرائیل که تمام داشته های خود را از شمال آفریقا تا خلیج فارس بر باد رفته می بیند، تاکتیک خود را برای عبور از این شرایط دشوار، عرض اندام در سرزمین های اشغالی و تشدید فعالیت های خرابکارانه علیه جمهوری اسلامی ایران به همراه تشدید تحریم های اقتصادی قرار داده است.
کد خبر: ۱۵۵۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۰ 24 March 2011
پس از آنکه باراک اوباما در پیام نوروزی خود رسما از گروه های اپوزیسیون و برانداز جمهوری اسلامی حمایت کرد و آنها را به تشدید فعالیت های خود در داخل ایران تشویق کرد، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در شماره امروز خود به نقل از منابع صهیونیستی نوشت: آمریکا در صدد است با توجه به فرصت پیش آمده، آشوب ها را به سوریه بکشاند تا از این طریق و با فشار بر ایران، از نفوذ بیشتر جمهوری اسلامی در کشورهای منطقه جلوگیری کرده و تا حد امکان فشار وارد آمده بر اسرائیل را خنثی کند.

به گزارش «تابناک»، از سویی پس از موضع گیری روز گذشته اوباما در مورد حوادث چند روز اخیر غزه و محکوم کردن دفاع حماس در برابر جنایات صهیونیست ها که شامگاه سه شنبه از زمین و هوا، نوار غزه را هدف حملات وحشیانه خود قرار داده و بر اثر آن هشت نفر از جمله سه کودک شهید شدند، جنگنده های این رژیم در ساعات اولیه بامداد امروز پنجشنبه نیز، چندین نقطه دیگر در نوار غزه را بمباران کردند.

از سوی دیگر در حالی که «نبیل العربی» وزیر امور خارجه مصر درباره جنایات صهیونیست ها در غزه به سران این رژیم هشدار داده است، نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین، در فرمانده جنبش جهاد اسلامی را در غزه به اتهام شلیک موشک به سمت شهرک نشینان اسرائیلی بازداشت کردند!

در همین حال رادیو رژیم صهیونیستی در خبری اعلام کرد: وزیر خارجه اسرائیل فردا برای رایزنی با همتای فرانسوی خود درباره اوضاع نوار غزه و مواضع ایران و حزب الله لبنان در قبال رویدادهای اخیر منطقه به فرانسه سفر می کند.

بنابر این گزارش همچنین در ادامه فعالیت های آمریکا و سرسپردگانش برای جلوگیری از نفوذ معنوی ایران در میان ملت های انقلابی منطقه و تحت الشعاع قرار دادن این انقلاب ها در کشورهای عربی، ستاد ویژه ای با فرماندهی آمریکا برای ارتباط گیری با گروه های معارض در جنوب عراق تشکیل شده که دو گروهک تروریستی منافقین و «پ.ک.ک» به همراه فرقه «الاحوازی» در این ستاد فعال هستند.

در همین رابطه مریم رجوی با انتشار پیامی موسوم به پیام نوروزی، ضمن تمجید از تحرکات جریانات ضد انقلاب در عاشورای 88 و تجمع 25 بهمن، هواداران خود را به ادامه اغتشاش و آشوبگری تا سرنگونی جمهوری اسلامی فراخوانده است!!

گفتنی است بنابر اطلاعات رسیده به «تابناک»، عربستان سعودی نیز که خود در کنار اعتراضات داخلی در باتلاق بحرین نیز فرو رفته است، برای تکمیل پازل آمریکایی در منطقه و با هدف زیر فشار گذاشتن جمهوری اسلامی، طی این چند روز به کمک عوامل خود در عراق، بسته های غذایی و دارویی به پادگان اشرف ارسال کرده است.

به هر حال به نظر می رسد اتاق فکر غربی ها با محوریت آمریکا و اسرائیل که تمام داشته های خود را از شمال آفریقا تا خلیج فارس بر باد رفته می بیند، تاکتیک خود را برای عبور از این شرایط دشوار، عرض اندام در سرزمین های اشغالی و تشدید فعالیت های خرابکارانه علیه جمهوری اسلامی ایران به همراه تشدید تحریم های اقتصادی قرار داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج