بازدید 6855
۶

آغاز توليد انبوه موشكهاي راداري در ايران

خلبان علوي اظهارداشت:متخصصان نيروي هوايي ارتش توانسته اند موشك هاي راداري هواپايه را كه از نوع موشكهاي زمين پايه است، به هواپايه تغيير داده و در هواپيماهاي شكاري بكار گيرند.
کد خبر: ۱۵۴۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۰ 16 March 2011
توليد انبوه موشك هاي بهينه سازي شده از نوع راداري هواپايه توسط متخصصان نيروي هوايي آغاز شده است.

اميرسرتيپ خلبان 'محمد علوي' روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دفاعي ايرنا با بيان اين كه موشك هاي راداري هواپايه موشكهايي توانمند هستند،گفت كه اين موشك توسط متخصصان نيروي هوايي ارتش بهينه سازي شده است.

خلبان علوي اظهارداشت:متخصصان نيروي هوايي ارتش توانسته اند موشك هاي راداري هواپايه را كه از نوع موشكهاي زمين پايه است، به هواپايه تغيير داده و در هواپيماهاي شكاري بكار گيرند.

وي خاطرنشان كرد: با بهينه سازي موشك هاي راداري هواپايه كه از نظر برد و قدرت تخريب در سطح بسيار بالايي قرار گرفته ، رهگيري اهداف و انهدام آنها توسط جنگنده هاي نيروي هوايي بهينه شده است.

معاون عمليات نيروي هوايي ارتش تصريح كرد: سرعت پيشرفت در نيروي هوايي به حدي افزايش يافته كه در شرايط كنوني توان رزم نيرو را بيش از پيش توسعه داده و در رزم هوايي مي توانيم حرف اول را در منطقه بزنيم.

خلبان علوي گفت: با بهينه سازي موشك هاي راداري هواپايه و سوار كردن آنها بر روي جنگنده ها، قدرت قفل شدن اين موشك بر روي اهداف توسط هواپيماهاي رهگيري و انهدام اين اهداف افزايش يافته است.

وي افزود: موشكهاي بهينه سازي شده راداري هواپايه بارها با موفقيت در نيروي هوايي ارتش جمهوري اسلامي و در عمليات هاي مختلف اين نيرو مورد آزمايش قرار گرفته و نتايج خوبي را در برداشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
چه خبر از تولید آذوقه . رزق و روزی مردم؟؟؟؟ راستی چه خبر از تورم و فقر و بدبختی و مردن از خجالت در برابر خانواده وقتی دست خالی شب عید میری خونه؟؟!!! راستی این موشک به چه دردی می خوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آيا جنگنده ها موتوري براي پرواز دارند؟! كه بخواهند از اين موشك هاي دشمن كش استفاده كنند؟؟!!
من 5 میلیون تومن وام ازدواج میخوام. ببخشید کجا باید برم؟
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # حج
وب گردی