بازدید 4763

شكست انحصار آگهي‌ دولتي ازسال آینده

محمدجعفر محمدزاده در حاشيه جشنواره مطبوعات استان آذربايجان شرقي در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشريح وضعيت سفارش آگهي‌هاي دولتي به روزنامه‌ها و برنامه‌هاي دولت براي سال آتي پرداخت.
کد خبر: ۱۴۰۸۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۸ 07 January 2011
معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: روزنامه‌ها تا پايان سال منتظر شكست انحصار آگهي‌هاي دولتي نباشند.

به گزارش فارس محمدجعفر محمدزاده در حاشيه جشنواره مطبوعات استان آذربايجان شرقي در گفت‌وگو با خبرنگاران به تشريح وضعيت سفارش آگهي‌هاي دولتي به روزنامه‌ها و برنامه‌هاي دولت براي سال آتي پرداخت.

معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به برنامه دولت در حمايت از رسانه‌ها و نشريات كشور گفت: برنامه‌هايي در راستاي عدالت‌مند كردن پرداخت يارانه‌ها مورد توجه دولت است و از اين پس كيفيت رسانه‌ها در پرداخت يارانه‌ها نقش موثري خواهد داشت.

محمدزاده بيان داشت: ‌توجه صرف به كميت در پرداخت يارانه صورت نخواهد گرفت و با تاكيد بر كيفيت‌سازي در نشريات مختلف و نيز اتخاذ سياست‌هاي ديگر در راستاي پرداخت يارانه‌ها اقدام مي‌شود.

معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين از شكسته شدن انحصار روزنامه ايران در درج آگهي‌هاي دولتي خبر داد و گفت: ‌مسئولان مختلف از جمله رئيس جمهور بر اين مسئله تاكيد دارند كه اين موضوع بايد رفع شود.

محمدزاده با اشاره به بخشنامه سپردن آگهي دستگاه‌هاي دولتي به روزنامه ايران ‌خاطرنشان كرد: براساس ضوابط اجرايي قانون بودجه امسال براي صرفه‌جويي هزينه دستگاه‌هاي دولتي مقرر شده تا آگهي‌ها به روزنامه ايران سپرده شود.

وي عنوان داشت: اين انحصار در اين موضع خلاف عدالت نيست ولي تلاش مي‌شود تا اين وضعيت رفع شود.

معاون امور مطبوعاتي و اطلاع‌رساني وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خاطرنشان كرد: آگهي‌هاي دستگاه‌هاي دولتي از سال آينده به روزنامه‌هاي مختلف سپرده مي‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی