بازدید 19240

پنج شهر خوزستان تعطیل شد

با وجود اینکه استان خوزستان دو روز پر بارش را تجربه کرده بود ولی بروز پدیده گرد و غبار که بلافاصله بعد از بارش باران آغاز شد، امروز به شدت افزایش یافت بگونه ای که استانداری خوزستان بر مبنای پیش بینی هواشناسی، فعالیت های اداری و تحصیلی پنج شهر را تعطیل اعلام کرد.
کد خبر: ۱۳۶۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۴۸ 14 December 2010
به علت بروز پدیده گرد و غبار در استان خوزستان مدارس، دستگاههای دولتی و بانکهای پنج شهر این استان امروز سه شنبه تعطیل اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر در اهواز، با وجود اینکه استان خوزستان دو روز پر بارش را تجربه کرده بود ولی بروز پدیده گرد و غبار که بلافاصله بعد از بارش باران آغاز شد، امروز به شدت افزایش یافت بگونه ای که استانداری خوزستان بر مبنای پیش بینی هواشناسی، فعالیت های اداری و تحصیلی پنج شهر را تعطیل اعلام کرد.

بر همین اساس فعالیت ادارات، مدارس و بانکها برای امروز در شهرهای اهواز، خرمشهر، آبادان، شادگان و دشت آزادگان تعطیل اعلام شد ولی فعالیت مراکز درمانی و همچنان ادامه دارد.

ستاد حوادث غیر مترقبه استان از شهروندان درخواست کرده تنها در مواقع بسیار ضروری از منازل خارج شوند و در هنگام خروج از ماسک مناسب برای دهان خود استفاده کنند ضمن کودکان و افراد سالخورده و بیماران تنفسی به هیچ وجه از منزل خارج نشوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی