بازدید 4106
۲

تقدیر نمایندگان مجلس از مدال آوران مسابقات گوانگجو

کد خبر: ۱۳۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۶ 23 November 2010
تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مدال آوران مسابقات گوانگجو تقدیر کردند .

حسین اخوان : دوره طلائی ورزش شروع شده است

حسین اخوان نماینده تفرش در مجلس شورای اسلامی به راه مردم گفت: شور و شعف درمیان مردم با پیروزی های قهرمانان در مسابقات گوانگجو ایجاد شده است مردم که سالیان سال منتظر پیروزی جوانان خود بوده اند به لطف خدا در میان دو عید قربان و غدیر به وقوع پیوست.

وی افزود: سعیدلو در دوره تصدی سازمان ورزش کشور ثابت کرد که دوره طلائی ورزش شروع شده است و با حضور مستمر خود در میان قهرمانان موجب دلگرمی آنان شده است.

او در ادامه گفت: خارج کردن از حاشیه یکی از موفقیت سازمان ورزشی کشور بوده است و می بایست سازمان تربیت بدنی خود را برای بازی های المپیک لندن آماده کند چون توقع مردم با توجه به افتخارات اخیر از سازمان ورزش کشور بیشتر شده است.
 

نو باوه وطن نماینده تهران گفت: شور و شعف زیادی دست داد که پرچم کشور را در دست بهترین جوانها دیدم این بار نقش خانمها بسیار چشمگیر بود وی افزود: ضمن اینکه ما از ورزش به عنوان معرفی انقلاب و آداب و رسوم کشور خویش بهره می بریم و بازیهای آسیایی نقش بسیار خوبی در ترویج آداب کشورما دارند.

دلخوش نماینده صومعه سرا

دلخوش عضو هیئت رئیسه فراکسیون مجلس و نماینده صومعه سرا گفت: خوشحالیم از اینکه می بینیم جوانان ما در آسیا افتخار آفرینی کرده اند و به عنوان هیئت رئیسه فراکسیون مجلس کار سازمان تربیت بدنی را  بسیار عالی ارزیابی می کنم و از سعیدلو تشکر می نمایم به خصوص که خانمها مدال طلا نیز دریافت کرده اند که این پیروزیها مشوق خوبی برای دیگر ورزشکاران است


در هر دوره ای، درخشش ورزش به مدیریت فعلی آن دوره بر می گردد

سید علی محمد بزرگواری نماینده مردم کهکیلویه در ارتباط با افتخارات ورزشکاران اعزامی به گوانگجو و هیئت همراه، گفت: در هر عرصه ای که پرچم نظام جمهوری اسلامی ایران برافراشته و سرود ملی نواخته شود، صحنه افتخاری برای کشور ماست. و در ارتباط با حضور مدال آوران، در گوانگجو که بر سینه خود، مدال افتخارآویختند مربوط به ملت ایران است و ملت ایران، دعا گوی همه این عزیزان است و اشک شوق و شادی را هنگام اهدای مدال می توان در چشمان مردم ما دید و افتخار می کنند که چنین فرزندانی دارند وی افزود: اینها علامت اقتدار نظام ما و نیز سند ملی افتخار ما هستند بنابراین به این عزیزان تبریک ویژه می گوییم و دعا می کنیم همیشه پیروز و سرافراز باشند زیرا این افتخارات ثمره خون شهداست که پرچم جمهوری اسلامی را بر افراشته می بینیم وی با تأکید بر این نکته که از حضور صمیمانه سعیدلو کمال تشکر و تقدیر را داریم، گفت:

 حضور ریاست تربیت بدنی، مایه دلگرمی است ما منکر زحمات قبل از ریاست فعلی نیستیم اما در هر دوره ای و درخششی که امروز از ورزشکاران می بینیم، عقل حکم نمی کند که افتخارات را به مدیریت وقت نسبت دهیم و الانه  شاهد جهش و خیزش بلند مسئول فعلی تربیت بدنی در آسیا و دنیا هستیم. و عقل سلیم حکم می کند که این افتخارات  برای مدیریت فعلی است زیرا سالهای گذشته و در زمان مدیریت این آقایان نیز این بازیها بوده و شاهد چنین افتخاراتی نبودیم.
نماینده- آشوریان :

پهلوانی ارزشمند تر از قهرمانی است

یوناتن بت کلیا نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار راه مردم ضمن تبریک به ورزشکاران اعزامی به گوانگجو، گفت: به عقیده من هر قدر برنامه ریزی ها در امر ورزش خوب باشد، نتیجه بخش تر خواهد بود . وی افزود: ورزش برای کشور ما کسب کننده افتخارات و باعث سر بلندی هر ایرانی می شود و بنده به عنوان نماینده جامعه آشوریان آرزوی سلامتی و سربلندی برای این عزیزان دارم. بت کلیا در ادامه افزود: امیدوارم روزی برسد که ما حرف اول را در ورزش بزنیم زیرا بچه ها ی ورزشکار ما لیاقت بهترینها را دارند. وی با تأکید بر این مطلب که: برای سعیدلو، ریاست سازمان تربیت بدنی، آرزوی موفقیت دارم، گفت: اگر دولت برای تمامی برنامه های ورزشی سرمایه گذاری و مجلس نیز، این برنامه ها را تصویب نماید، به طور قطع، افتخارات زیادی عاید کشورمان خواهد شد. و در آن صورت می توانیم بگوییم که پهلوان هستیم. زیرا کشور ما همیشه خواستار پهلوانی بوده و برای ما پهلوانی بیشتر از قهرمانی ارزشمند است.

 
نماینده ممسنی :
حضور ریاست تربیت بدنی باعث دلگرمی ورزشکاران شده است

عبدالرضا مرادی نماینده ممسنی و عضو کمیسیون قضایی و حقوقی به خبرنگار ما گفت: حضور ورزشکاران ما در بازیهای آسیایی گوانگجو، با توجه به درخششی که این عزیزان داشتند، باعث افتخار آفرینی برای کشورمان بوده است. وی افزود: تعداد طلاهایی که عزیزان ما در این دوره از مسابقات کسب کردند، نتیجه تلاش آنها برای سر بلندی کشور عزیزمان است. مرادی با تأکید بر حضور ریاست تربیت بدنی در این مسابقات گفت: توصیه ها، تلاشها، تشویق هاو نکاتی که ایشان به ورزشکاران در این دوره از مسابقات داشتند باعث دلگرمی مجموعه ورزشکاران به ورزش کشور شده است و خود این دلالت بر عزم ملی مسئولین جهت مدیریت کارآمد بر ورزش دارد. و مهمتر از اینها این است که کسب مدالهای طلا، نقره، برنز توسط ورزشکاران خانم بوده که در واقع اثبات حقانیت با نوان ما و تأثیر گذاری آنها در میادین ورزشی بین المللی می باشد.

نماینده تبریز :
خداوند را شاکریم که در همه عرصه ها، جوانان با استعدادی داریم

شکور اکبر نژاد نماینده تبریز در ارتباط با پیروزیهای پی در پی اخیر کاروان اعزامی به گوانگجو، گفت: خداوند را شاکریم که در همه صحنه ها اعم از علمی و ورزشی، بچه ها ی با استعدادی داریم که توانسته اند پرچم کشورمان را در جاهای مختلف بالا ببرند. وی خاطر نشان کرد: همه ما برای این عزیزان آرزوی موفقیت داریم و برایشان دعا می کنیم تا پیروزیها و مدالها ی بیشتری کسب کنند.

 
مرعشی نماینده رودبار رقابت ورزشکاران ایرانی در گوانگجو را، بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: ورزشکاران ما در عرصه های آسیایی خوش درخشیدند و افتخارات بسیاری را نصیب کشور نمودند. و در این راستا مسئولان باید تلاش این عزیزان را ارج نهند وی در ادامه افزود: عملکرد سعیدلو که همواره در کنار ورزشکاران جای تقدیر و تشکر خاص دارد امیدواریم که این مسئله مقطعی نباشد و جهت ورزش کشور، مستمر باشد. مرعشی با تأکید بر این مطلب که این موفقیت ها حاصل یک کار گروهی بوده گفت:  و اگر قرار باشد افتخارات را از آن خویش بدانیم افت و خیزها و کمی و کاستی و کمبودها و شکستها نیز از آن ماست بنابراین، این کار گروهی بوده ودر کارنامه نه یک شخص بلکه ملت ایران خواهد بود.

مقیمی نماینده بهشهر ضمن تبریک به تمامی ملت ایران گفت: مردم جوانان غیر تمند خودشان را در عرصه های ورزش که نام آور روزهای تلاش و افتخار آفرینی هستند، فراموش نخواهند کرد.


حشمت ا...فلاحت پیشه در ارتباط با بازیهای گوانگجوگفت: نتایجی که بچه های ما بدست آوردند انصافاً نتایج خوبی است و نشان داد که در ورزش کار زیر بنایی در حال انجام  است و امیدواریم در ادامه بازیها نیز، نتایج خوبی بدست بیاید وی افزود: خوشحالم که تنها کشوری هستیم که مثلث را تهدید می کنیم و همچنین سرمایه گذاری در ورزش بانوان نشان دهنده کار جمعی تر بیت بدنی می باشد و مطمئناً با رشد بیشتری همراه باشیم و امیدواریم سهم بیشتری از  مدالها داشته باشیم و همه اینها حاصل زحمت مسئولان بوده که برنامه ریزی درست انجام دادند.

شریف حسینی  بیان کرد:
افتخارات بچه ها به نام نظام جمهوری اسلامی ثبت می شود، نه شخص .....

سید شریف حسینی نماینده اهواز ضمن خسته نباشید به کاروان اعزامی به گوانگجو و ریاست تربیت بدنی گفت: افتخار آفرینی جوانان ما در کشور چین باعث افتخار ملی برای همه مردم کشور می باشد. بنابراین به همه این عزیزان خسته نباشید گفته و آرزو می کنم سایر جوانان ورزشکار نیز همانند کسانی که طلاهای رنگارنگ کسب کرده اند، به این مهم نائل بیایند. وی در ادامه افزود: در این راستا باید از همه عزیزانی که تلاش کرده اند، تشکر و قدر دانی کرد زیرا اینها نمادهایی هستند که شاهد آن هستیم. حسینی در ارتباط با کسانی که در این مسابقات زحمت کشیدند، گفت:

 افراد بسیار زیادی تلاش کردند تا بچه ها به این مدالها دست یابند و مهمتر از همه خانواده های ایشان بودند که این فرصت را در اختیارشان قرار دادند تا این عزیزان شکوفا شوند بعد از آن مربیان ورزشکاران هستند که در سطوح مختلف تلاش کردند و در انتها امکانات و مسائل فرهنگی و فضاهای ورزشی که دولت در اختیار این عزیزان قرار داده است و از همه مهمتر تلاشهای شبانه روزی عزیزان ورزشکار بود. ولی برای اینکه یک ورزشکار به جایگاه رفیع برسد، زحمات زیادی را متحمل می شود و در واقع انگیزه بالای آنها است که این مشقات را تحمل می کنند تا به این سمت کشیده می شود که امروز مدال آور باشند. نماینده اهواز در ارتباط با کسانی که اعلام کرده اند، این مدالها نتیجه زحمات ما بوده، گفت:

 البته تمامی این زحمات و افتخارات از آن نظام جمهوری اسلامی و میهن عزیزمان است. وی افزود: علی آبادی عضو مجموعه دولت نهم و دهم بوده. و سعیدلو نیز عضو دولت نهم و دهم می باشد. و این پیروزی ما به نام نظام جمهوری اسلامی ثبت می شود نه شخص....تلاشهای علی آبادی نیز نتیجه امکاناتی بوده که دولت در اختیارش گذاشته عضو کمیسیون صنایع و معادن در انتها افزود: ما ضمن تشکر از این عزیزان، معتقدیم نباید این پیروزیها را به نام خودمان ثبت کنیم. بلکه همه افتخارات از آن ایران اسلامی است. و نام ایران است که در گوانگجو می درخشد و امیدواریم روز بروز موفق تر باشند.

 
نماینده آبادان گفت:
حرکت جمعی همراه با مدیریت توانای سعیدلو نتیجه مطلوبی از تلاش ورزشکاران داشت.

عبدا...کعبی نماینده آبادان ضمن تبریک به کاروان ورزشی ایران، گفت: البته با برنامه ریزی های خوبی که تربیت بدنی انجام داده بود، انتظار چنین جایگاهی را داشتیم. وی افزود: جوانهای ما با اعتقاد راسخ خود توانستند، به چنین پیروزیهای دست پیدا کنند به خصوص مدیریت تربیت بدنی، سعیدلو، که توانست به نحو احسن مدیریت کند و به شایستگی ورزشکاران را تا به اینجای کار همراهی نماید. کعبی در ادامه گفت: البته غیرت جوانان ورزشکار را نباید نادیده گرفت که تمام هم و غم خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و بردهای شیرین را برای کشور به ارمغان آوردند. بنابراین، حرکت جمعی همراه با مدیریت توانای سعیدلو و همچنین ایجاد بستر مناسب برای ورزشکاران سبب شد نتیجه مطلوب از تلاششان بگیرند.

 مقدم نماینده ماهشهر ضمن تشکر از ورزشکاران،گفت:  بنده دست همه این عزیزان را می بوسم، زیرا افتخاراتی که ورزشکاران کسب کردند، موجب مباهات ما در آسیا می باشد ضمن اینکه باید توجه ویژه ای به این عزیزان نمود و امتیازات به آنها داد تا باعث تشویق دیگران شود وی افزود: کسب این افتخارات در چین حاصل تلاش سعیدلو مجموعه ورزش، مربیان و خانواده های آنها بوده و این افتخارات متعلق به همه می باشد.

 
نماینده شهر بابک در مصاحبه اختصاصیئ بیان کرد:
از زحمات سعیدلو تقدیر و تشکر می نمایم

رضا حسینی نماینده شهر بابک و عضو کمیسیون صنایع و معادن در گفت و گو با راه مردم ضمن خوشحالی از کسب مدالهای پی در پی جوانان ورزشکار در گوانگجو گفت: ضمن تقدیر و تشکر از تمامی ورزشکاران حاضر در گوانگجو شاهدیم که تا اینجای کار بچه های ما خوب بودند و کسب مقام چهارمی با مدالهای رنگ رنگ، نشان از تلاش، و استعداد جوان ایرانی است و در حقیقت لبیک به توصیه مقام معظم رهبری است وی در ادامه گفت: قرار گرفتن ایران پایگاه اولی در همه زمینه ها در افق      1404است که این سر آغاز رسیدن به قله های افتخار در حوزه ورزش است و میسر نبود مگر با توکل به خداوند و تلاش خواستن جوانان ورزشکار و مربیان و خانواده هایشان آنان که شبانه روز وقت گذاشته اند حسینی تصریح کرد: امیدواریم الباقی روزهای مسابقات و باقیمانده رشته هایی شاهد کسب مدالهای بیشتر به ویژه طلا و حفظ جایگاه باشیم. نماینده شهر بابک در ادامه تأکید کرد:

 حضور سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی از بدو بازیها، همراه تیمهای مختلف، ضمن اینکه موجب دلگرمی و مدالهای قهرمانان پرچم جمهوری اسلامی ایران، بر روی آنتن های رسانه ای جهان قرار گرفته است. عضو کمیسیون صنایع و معادن در انتها خاطر نشان کرد: تقدیر و تشکر و خوشحالی دارد و لازم می دانم از زحمات همه نمایندگان ورزش کشور به ویژه دکتر سعیدلو که عاشقانه در کنار ورزشکاران ایستادند تقدیر و تشکر کنم.

 کواکبیان نماینده سمنان ضمن تبریک به مردم ایران و مدیریت سازمان تربیت بدنی گفت: کار بسیار موفقیت آمیزی بوده و آرزو می کنم که درپایان پنج ساله در منطقه دوم باشیم، بتوانیم در چشم انداز نیز به مقام اول برسیم و در بازیهای آسیایی بتوانیم پیش از پیش موفق شویم
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی