بازدید 25445

اننخاب آرم مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری+عکس

«این آرم پس از برگزاری مسابقه طراحی آرم مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری که طی آن 100 اثر از 70 طراح از سراسر کشور دریافت شد، سه اثر از دید کارشناسان و مسئولان به عنوان برترین طرح‌ها شناخته شدند که پس از تشکیل جلسات کارشناسی با حضور مسئولین مرکز آرم برتر برگزیده شد.»
کد خبر: ۱۳۰۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۳ 13 November 2010

پس از بررسی آثار نفرات اول تا سوم مسابقه‌ طراحی آرم مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آرم برتر و مورد تأیید مرکز انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار «تابناک اجتماعی»، مسئول روابط عمومی مرکز بررسی جرایم سازمان یافته گفت: «این آرم پس از برگزاری مسابقه طراحی آرم مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری که طی آن 100 اثر از 70 طراح از سراسر کشور دریافت شد، سه اثر از دید کارشناسان و مسئولان به عنوان برترین طرح‌ها شناخته شدند که پس از تشکیل جلسات کارشناسی با حضور مسئولین مرکز آرم برتر برگزیده شد.»

وی افزود: «هدایای برگزیدگان این مسابقه طی مراسمی با حضور مسئولین مرکز اهداء خواهد شد.»

مسئول روابط عمومی مرکز بررسی جرایم سازمان یافته در پایان از تأخیر چندباره در اعلام اسامی برندگان این مسابقه به علت حجم کار و فزونی مأموریت‌های این مرکز از محضر کاربران پوزش طلبید.


نگاهی به آرم برگزیده مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری
ویژگی اصلی در طراحی این آرم، در نظر داشتن زمینه فعالیت مرکز بررسی جرایم سازمان یافته سایبری است، که با توجه به تعریف ماموریت مرکز در فضای مجازی سعی شده است نمادهای مورد استفاده در آرم نمایانگر این موضوع باشد. در طراحی این آرم سادگی و پرهیز از پیچیدگی و نیز ابلاغ پیام مورد نظر به بهترین وجه ممکن مد نظر بوده است.

اجزاء به کار گرفته شده در آرم مرکز به شرح زیر است:

1. کره زمین: از نماد کره زمین در آرم سپاه اقتباس شده است. با توجه به فعالیت مرکز در فضای سایبری، تلفیق نماد کره با حرف"e" نمایانگر جهان مجازی و فضای سایبری می‌باشد. "e" آرم مرورگر اكسپلورر است. نشان اكسپلورر به عنوان نماد اينترنت و فضاي مجازي شناخته می‌شود.

2. کمربند حفاظتی: از آرم اكسپلورر كه به صورت كمربندي يا هاله‌اي به دور كره زمين پيچيده، به عنوان نماد كنترل و تحت نظر بودن استفاده شده و برآمده از نماد اسلحه در آرم سپاه است. این کمربند در ترکیب با نماد فضای مجازی، مفهوم محافظت و اشراف بر آن را ارائه می‌کند.

3. اعداد باینری در طرح نیز با توجه به دنیای مجازی و فضای سایبری طراحی شده که بیانگر عدد 110 از یک سو و 121 از سوی دیگر در سیستم باینری است.

4. در طرح رنگي اين آرم، کمربند دورانی و فضای بین آن، نشانگر سه رنگ پرچم ایران است كه احاطه مركز بررسي جرایم سازمان یافته سایبری بر فضاي مجازی را می‌رساند.

اسامی برندگان مسابقه طراحی آرم نیز بدین شرح است:
نفر اول؛ آقای محمد حسینی‌زواره‌ای، برنده 3 سکه تمام بهار آزادی
نفر دوم؛ آقای یاسر حکیمی‌نسب، برنده 2 سکه تمام بهار آزادی
نفر سوم؛ آقای امین برنج‌کار، برنده 1 سکه تمام بهار آزادی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
وب گردی