بازدید 45142

خواننده ـ تحلیلگر سیاسی ایرانی +عکس

وی که در سال2003 به عنوان دختر شایسته آمریکای شمالی انتخاب شده بود و به عنوان یک خواننده شناخته می‌شد، چندی است با حضور در عرصه رسانه‌های آمریکایی و در همسویی با آن‌ها برعلیه ایران و وضعیت حقوق بشر زادگاهش داستان سرایی می‌کند.
کد خبر: ۱۲۸۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۴ 04 November 2010
یک مدل - خواننده ایرانی تبار ساکن کانادا که پیش از این در سال 2003 به عنوان دختر شایسته امریکای شمالی انتخاب شده بود ناگهان تحلیلگر سیاسی شد و با انتشار مقاله‌ای در نشریه الکترونیکی آمریکایی «هوفینگتون پست» آمریکا به تحلیل سیاسی جامعه ایران پرداخت.

به گزارش فرارو، نازنین افشین‌جم که در سال ۱۹۷۹ میلادی، همزمان با انقلاب عظیم مردم ایران علیه رژیم شاهنشاهی در تهران به دنیا آمد، در سال 1981 به همراه خانواده اش به کانادا مهاجرت کرد، به عنوان تحلیلگر مسائل سیاسی ایران در روزنامه‌ها و نشریات امریکایی مطلب می‌نویسد.

وی که در سال2003 به عنوان دختر شایسته آمریکای شمالی انتخاب شده بود و به عنوان یک خواننده شناخته می‌شد، چندی است با حضور در عرصه رسانه‌های آمریکایی و در همسویی با آنها علیه ایران و وضعیت حقوق بشر زادگاهش داستان سرایی می‌کند.



افشین جم چندی پیش با انتشار مطلب در «هفینگتون پست» و «دی ولت» از کشورهای غربی خواسته است که به داد حقوق بشر در ایران برسند! این مدل سابق و کارشناس! کنونی در تحلیل خود، با عباراتی مضحک نوشت: «جهان اجازه ندارد به رژیم ایران اعتماد کند. کسی که از حقوق‌بشر در ایران دفاع می‌کند، باید مانع از آن شود که ملاها به سلاح اتمی دست یابند.» همین یک پاراگراف به اندازه کافی نشان دهنده وجه کارشناسی بحث‌های او است.



یک نمونه دیگر بیانات مدل ـ تحلیلگر این است که فرمودند: «رژیم ایران روی غنی‌سازی اورانیوم سرمایه‌گذاری کرده و اکنون آنقدر اورانیوم غنی شده دارد که بتواند دو بمب اتمی بسازد.»

البته نازنین افشین جم نه تنها یک مدل خوب، خواننده خوب، تحلیلگر قوی و البته «دختر شایسته» مناسب برای آمریکایی ها به حساب می‌آید بلکه فیلم‌ساز نیز هست.

ماه‌ها پیش در گیرودار درگیری‌های پس از انتخابات و ماجرای «ندا آقا سلطان» اخباری مبنی بر ساخت فیلم «ندا آقا سلطان» توسط این مدل ـ تحلیلگر ایرانی ـ کانادایی در هالیوود منتشر شد.



البته تاکنون که این اتفاق رخ نداده است شاید هالیوودی ها به این نکته پی برده‌اند که احتمالا فیلمسازی این مدل نیز همانند تحلیل‌های سیاسی‌اش است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹۹
درود بر تمام ایرانی ها در همه جای دنیا.
پاسخ ها
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۵ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۳
درود بر ایرانی های سرافراز در سراسر دنیا ولی نه از نوع وطن فروش و منافقش
ولی خداییش شایسته است!!!!!!!!
چه اشکال داره آیا کمند ایرانیانی که در همین داخل کشور دارای تحصیلات عالی بوده و در موسیقی هم دستی دارند . آیا مهندس همایون خرم یکی از همین افتخارات کشور نمی باشد .
شما فضا را باز می گذاشتید تا خبرنگاران و روزنامه نگاران داخلی انتقادشان را بکنند ، کسی به اینها توجه نمی کرد
حالا شما چرا اينقدر حسادت مي‌كنيد. تحليل‌هاي شما هم كه تعريفي ندارد كاش لااقل قبلاً مدل بوديد!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۳
دمت گرم.
خواهشا عکس اول رو هم سانسور کن همه چی مشخصه
عکس اول را هم یه ذره سانسور کنین مورد داره !!
نمیشه یه طرفه به قاضی رفت چون شاید این کارشناس داره از طرف دیگران حرف میزنه...! : )
دیوونه ها ایشون خواننده نیست. دختر شایسته بوده الانم وارد کارهای حقوق بشر شده
vatann froosh ziad dareem
اینکه ایشان مدل بوده اند، یا دختر شایسته، دلیل نمی‌شود که نتوانند تحلیل سیاسی بکنند. مثل این است که بگویید چون من مهندسی‌ خواندم پس تحلیل سیاسی بلد نیستم و یا ...این هایی که شما از قول این خانم نوشته اید را اغلب کارشناسان سیاسی و حقوق بشر در دنیا هم می‌گویند.
can i ask you what is wrong with that?
barchasbatono hal kardam
مبارکه !!
az inke mibinam tabnak delesh mikhad az hoghooghe bashar sohbat kone vali nemitoone geryam migireh!!!
این خودش هم میدونه بین دافی های آمریکا جایی نداره، میخواد به این روش خودش رو مطرح کنه.
اصلا تا الان ایران رو دیده. یا سفری به ایران داشته تا ببینه وضعیت ایران با اون چه رسانه های اون وری میگن چه فرقی داره؟
از بچگی اون جا بوده، خب چه فرقی با یه آمریکایی داره؟ واصلا نظرش در مورد مسائل سیاسی ایران که کمترین سررشته ای ازش نداره چه اهمیتی داره؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۸:۴۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۳
از افعال معکوس استفاده کردی دیگه؟
بابا اين بنده خدا فارغ التحصيل حقوق سياسيه. خوب اونجا يک جامعه آزاده و افراد می تونن حرفشونو بگن و مخالفين هم نظر ميدن. چرا توهين؟؟
تحلیل گر سیاسی باید مراتب آکادمیک و علمی رو در حیطه سیاست بگذرونه همینطوری کشکی کشکی کسی تحلیل گر سیاسی نیست.
بیان نظرات شخصی با تحلیل علمی تفاوت داره.
متاسفانه در این کشور ما به جایی که حرف دیگرانو نقد کنیم خود شخص رو نقد میکنیم و سعی میکنیم به زور به دیگران برچسب بزنیم و غیر موجه خطابشون کنیم. حال اینکه از نظر من حرفهایی که این خانم زدند از دغدغه های اصلی خیلی از کارشناسان دیگم باشه.
ما که از شایستگی ایشون بی بهره ایم! بگذارید امریکاییها بهره ای ببرند. محمد رصا از نروژ
با خوندن این مطلب این سوال در ذهنم شکل گرفت که نگارنده ی این مطلب مدرک دانشگاهیشان چیست ؟؟؟؟!!!
پس از پایان دبیرستان به دانشگاه بریتیش کلمبیا رفت و لیسانس خود را در رشتهٔ روابط بین‌الملل و علوم سیاسی دریافت کرد و سپس تحصیلات خود را در پاریس و انگلستان ادامه داد. او پس از پایان تحصیلات تاکنون با صلیب سرخ و سازمان عفو بین‌الملل همکاری می‌کند
جالبه تحلیل های ایشون چقدر به تحلیل های ریس سابق موساد شباهت داره!!!

این خانم و خانوادش از اون دسته از هموطنان میهن دوست مان که جنگ شروع شد و بابت ارادت و وطن دوستی فرار کردن دیگه؟؟؟؟
وقتی شما که نه مدل هستید ، نه دختر شایسته نه هنرمند می تونید تفسیر سیاسی آبکی منتشر کنید ، این خانم که به گفته شما همه این ها رو هست نمی تونه ؟؟
نظر آقای مشایی راجع به ایشان چیست
با عرض تاسف!!! افرادی که از این خانم حمایت کردن(در نظرات) می تونن بگن چطوری به این مهم نایل آمدن که این خانم واقعا کارشناسه ؟ مثل بقیه کارشناسا ؟ کسی که به راحتی به دیگران توهین می کنه کارشناس نیست . اصلا حقوق بشر برای کدوم آدماست ؟ باید بگیم طرفدار حقوق ضد این انقلاب والا بشر همه آدما هستن و کسی که عنوان مدافع حقوق بشر رو می خواد یدک بکشه حق نداره به کسی توهین کنه!!
درود بر او.
چه ربطي دارد كه او مدل است يا نه؟!!
مدل يا فيلم ساز نمي تواند نظر سياسي داشته باشد.
البته غربی های ترجیه می دهند مهره های ضد ایرانی را ایرانی تبار انتخاب کنند و البته خیلی از ایرانی تبار ها برای رسیدن به آرزو ها و آرمان های تعریف شده غربی خود جاسوس هم می شوند . تحلیل گر سیاسی و حقوق بشر بر علیه ایران که رقمی به حساب نمی یاد
جدای اظهار نظراتی که داشته اند لازم است مطلع باشید که رشته تحصیلی ایشون علوم سیاسی بوده است
بهتره تو گوگل اسمش سرچ کنید خودتون تصمیم بگیرد
او يك مزدور است
گیرم حق با تو تابناک ولی اون عکس دوم اگه مشکل داره رو واسه چی با اون سانسور تابلو گذاشتی...
اخه جو سازی هم حدی داره
از او طرفی هم میشه به قضیه نگاه کنید: چرا با بهبود وضعیت حقوق بشر در ایران بهانه را از دست این قبیل تحلیل گران نمی گیرد. تابناک ترسواگر جرات داری نمایش بده .
مثلا همین مر.. جنایاتش برای همگان روشن شده چرا نباید مجازات شود؟ چرا رئیس دولت به او یک پست مهم داده؟ آیا اینکار حمایت از جانیان و ناقضین حقوق بشر نیست؟
بدبخت آمريكايي ها كه به هر سو‍ژه اي متوسل مي شوند. خواننده ، زن فاحشه جنايكار و قاتل همسر، فاحشه هاي سياسي وظن فروش

اينها نشانه اوج درماندگي است.
پاسخ ها
م.ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۶ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۳
خیلی ممنون. الان شما اصلا به شیوه ی ناسزا اصلا روی نیاوردی. عزیز دل. اینجا سر کوچه ی مبارک نیست.
از نگاه ابلهانه شما متنفرم.
بنده کاری به این خانم ندارم ولی آیا تا کنون از خود پرسیده اید که چرا هر کس از ما انتقاد کند ایرانی یا غیرایرانی می شود ضد انقلاب و صهیونیست و در کل بد و شیطانی!! آیا واقعا ما هیچ نقص و مشکلی نداریم؟ همین خبرهای امروز را ببنید که صد بار فیلتر شده و نرم گشته تا مثل غذای بچه نکند ذائقه کسی را مخدوش کند، آنوقت هر کس را که با ما مشکل دارد دنبال خانه و خانواده و اصل و نصبش می گردیم که نقصی در او پیدا کنیم.
وقتی ما کارشناس مسایل سیاسیِ شمال غربی پاکستان هم داریم دلتون می خواد اونا نداشته باشن.
هر کی خوانده بود دیگه نمی تونه تحلیلگر سیاسی باشه ؟
آقای تابناک صداقتت منو کشته. چرا نظر من را تغییر میدی؟ اگر دوست نداری اصلا نگذار برادر. من گفتم چون من مهندس هستم؟ ویا در مورد مهندس بودن و فقه خواندن دو نفر دیگه صحبت کردم؟ شما نظر من را نه تنها سانسور کردی که به نفع خودت هم تغییر دادی. حالا میفهمم چرا میزان نظر‌های موافق و مخالف با تعداد مثبت و منفی‌‌ها نمیخونه.
خوش به حال باباش و اینا...
ای تابناک متقلب !!!!!

نازنین افشین‌جم که در سال ۱۹۷۹ میلادی، همزمان با انقلاب عظیم مردم ایران علیه رژیم شاهنشاهی در تهران به دنیا آمد، یعنی چه ؟؟؟ چه ربطی داره ؟؟؟
برچسب منتخب
# انتخابات # تایید صلاحیت # مسعود پزشکیان # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # محمدباقر قالیباف # انتخابات ریاست جمهوری