بازدید 6072

احمدی نژاد وارد بجنورد شد

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در فرودگاه بجنورد در جمع مسئولان و خبرنگاران گفت: استان خراسان شمالی خطه خلاصه همه خوبی‌ها و زیبایی‌های ملت ایران است که مردمی پرتلاش و با ایمان‌های مستحکم دارد.
کد خبر: ۱۲۸۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۷ 03 November 2010

رئیس جمهوری اسلامی ایران در هفتاد و هفتمین سفر استانی هیئت دولت صبح امروز12 آبان 89 وارد فرودگاه بجنورد مرکز استان خراسان شمالی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در فرودگاه بجنورد در جمع مسئولان و خبرنگاران گفت: استان خراسان شمالی خطه خلاصه همه خوبی ها و زیبایی های ملت ایران است که مردمی پرتلاش و با ایمان های مستحکم دارد.

رئیس جمهور تصریح کرد: در سفر سوم به استان خراسان شمالی مروری بر اجرای مصوبات سفرهای اول و دوم می شود و پیشبرد آن مصوبات مورد بررسی قرار می گیرد ، همچنین برای پیشرفت سریع تر استان تصمیم گیری های جدیدی صورت خواهد گرفت.

احمدی نژاد گفت: وزیران و معاونان رئیس جمهور نیز به شهرستانها سفر کرده و از نزدیک با مسائل و مشکلات  مناطق مختلف این استان آشنا شده و نتایج بررسی های خود را به کارگروه های مرتبط گزارش می دهند.

وی همچنین افزود: کارگروه فرهنگی نیز با حضور رئیس جمهور تشکیل جلسه خواهد داد و برای معرفی فرهنگ اصیل استان خراسان شمالی مصوبات خوبی را خواهیم داشت.

رئیس جمهور از دیدار با خانواده شهدا، مدیران و فرهیختگان و همچنین دیدار عمومی با مردم در این استان خبر داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی