بازدید 3826

به اجرا گذاشتن مهریه 214 سکه‌ای مادر آینده‌نگر!

همسرم مخالف تحصيل پسرم در مدارس غيرانتفاعي است و من مي‌خواهم زماني كه پسرم بزرگ شد با مهريه‌ام تمام سال‌هاي تحصيلش را در مدارس غيرانتفاعي و در رفاه كامل باشد.
کد خبر: ۱۲۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۰ 17 October 2010
زني به دادگاه خانواده آمد و گفت: مهريه 214 سكه‌اي‌ام را مي‌خواهم تا فرزند 3 ساله‌ام را در آينده در مدرسه غيرانتفاعي ثبت‌نام كنم زيرا شوهرم مخالف تحصيل او در مدرسه غيرانتفاعي است.

به گزارش فارس، زني با مراجعه به دادگاه خانواده شهيد محلاتي دادخواست مهريه خود را به قاضي شعبه 235 اين مجتمع قضايي ارائه كرد.

اين زن در حضور قاضي اين شعبه با بيان اينكه 5 سال از زندگي مشتركمان مي‌گذرد و يك فرزند 3 ساله داريم، گفت: من مهريه‌ام كه 214 سكه بهار آزادي است را مي‌خواهم.

وي ادامه داد: همسرم مخالف تحصيل پسرم در مدارس غيرانتفاعي است و من مي‌خواهم زماني كه پسرم بزرگ شد با مهريه‌ام تمام سال‌هاي تحصيلش را در مدارس غيرانتفاعي و در رفاه كامل باشد.

زن افزود: شوهرم به طور كل مخالف تحصيل كردن است ولي من با اصرار و قول‌هايي كه از او گرفتم، فرزندم را به مدرسه خواهم فرستاد.

زن در مقابل قاضي اين شعبه بيان كرد: مي‌دانم شوهرم براي مدرسه و تحصيل فرزندم، خرجي نمي‌كند ولي من با مهريه‌ام به اين هدفم خواهم رسيد.

مرد در دادگاه خانواده حاضر شد و گفت: مهريه همسرم را پرداخت مي‌كنم ولي به شرط اينكه آن را خرج تحصيل آينده فرزندمان نكند.

وي با اشاره به اينكه همسرم مرا درك نمي‌كند، ادامه داد: من مهريه همسرم را به صورت اقساط مي‌توانم بپردازم و او بايد شرط را بپذيرد.

قاضي اين شعبه بعد از شنيدن اظهارات طرفين، مرد را محكوم به پرداخت مهريه زن كرد و براي اجراي حكم اعسار و تقسيط مهريه، به دليل نبود مدارك لازم در خصوص وضعيت مالي مرد، رسيدگي به اين موضوع را به آينده موكول كرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
آخرین اخبار
وب گردی