بازدید 1316

پیام تسلیت نبیه بری برای رهبر انقلاب

رئیس پارلمان لبنان عمیق‌ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را با مقام معظم رهبری و ملت ایران به خاطر شهادت آیت‌الله رئیسی و دکتر امیرعبداللهیان ابراز و تاکید کرد که ما گروهی از رهبران انقلابی و مجاهد را از دست دادیم.
کد خبر: ۱۲۳۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱ 20 May 2024

 به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان با ارسال پیامی برای رهبر معظم انقلاب، شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و دکتر حسین امیرعبداللهیان و هیئت همراه ایشان را در سانحه دردناک سقوط بالگرد تسلیت گفت.

در پیام نبیه بری به این منظور آمده است: جمهوری اسلامی ایران و کل جهان اسلام و همچنین ما در لبنان گروهی از رهبران پیشتاز را از دست دادیم که انقلاب را همراهی می‌کردند. در خط مقدم این رهبران شهید سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور محترم ایران و بعد از ایشان دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران و همراهان شهیدشان هستند که در حادثه دردناک سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

نبیه بری افزود: در مقابل این مصیبت بزرگی که به جمهوری اسلامی ایران و انقلاب آن و نیز به ما در لبنان وارد شد این سخن خداوند متعال برای همه ما کافیست: «بسم الله الرحمن الرحیم. الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ. أُولَئِكَ عَلَیْهِمْ صَلَوَاتٌ مِنْ رَبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ.» صدق الله العلی العظیم».

رئیس پارلمان لبنان تاکید کرد: من به نام خودم و به نام پارلمان لبنان و به نمایندگی از ملت لبنان عمیق‌ترین مراتب تسلیت و همدردی خود را با شما و ملت ایران ابراز می‌دارم و از خداوند عزیز و توانا برای شما و خانواده‌های شهدا صبر طلب می‌کنم و از خداوند می‌خواهیم که این شهدای بزرگ را در کنار سایر شهدا و اولیای الهی در بهشت خود جای دهد.

نبیه بری در این پیام خود برای رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین تاکید کرد: از خداوند سبحان و متعال می‌خواهیم به شما سلامتی و استواری برای رهبری جمهوری اسلامی ایران و انقلاب آن به سمت رشد و قدرت و اقتدار بیشتر عطا کند. همانا خداوند شنونده و اجابت کننده دعاست. عمیق‌ترین مراتب تسلیت ما را پذیرا باشید.

پیش از این «نجیب میقاتی» نخست وزیر دولت موقت لبنان در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه و هیئت همراه، سه روز عزای عمومی در لبنان اعلام کرد.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور به‌ همراه آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیئت همراه عصر دیروز یکشنبه بر اثر سقوط بالگرد به شهادت رسیدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی