بازدید 3283

وضعیت لایحه عفاف و حجاب در مجلس

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی از ارسال لایحه عفاف و حجاب به شورای نگهبان تا هفته آتی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰ 09 April 2024

به گزارش «تابناک»، مهدی باقری در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آخرین مراحل بررسی لایحه عفاف و حجاب اظهار کرد: در اعمال دقت نظر در بررسی لایحه «حمایت از خانواده از طریق فرهنگ عفاف و حجاب» و همچنین با هدف تصویب قانونی شسته و رفته و موثر و خوب  تاکنون نشست‌های متعددی داشته‌ایم و ایرادات و ابهاماتی را که شورای نگهبان داشت با دقت بررسی کردیم و ان شاءالله هفته بعد این لایحه را نهایی و به شورای نگهبان ارسال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه «از حقوقدانان و فقهای شورای نگهبان که تعاملی سازنده‌ای و دقت‌های فنی و حقوقی بسیار به جا و موثری دارند، تشکر می‌کنیم»، عنوان کرد: در خصوص لایحه عفاف و حجاب ابهاماتی نه درباره متن مصوبات بلکه درباره فرآیند اجرا برای برخی کارشناسان پیش آمده است که باید تکلیف آنها تا پیش از نهایی شدن مشخص شود که حین اجرا برای مردم و مجریان آن ابهامی وجود نداشته باشد.

به گزارش ایسنا، روز گذشته حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت‌وگو با ایسنا گفت که جلسه روز دوشنبه ۲۰ فروردین این کمیسیون جهت رسیدگی به لایحه «حمایت از خانواده از طریق فرهنگ عفاف و حجاب» در شورای نگهبان برگزار می‌شود.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۸
انتشار یافته: ۲۱
حداقل جالا که معلوم شده رئیس کل ستاد حجاب خودش نیازمندامربه معروف شده خجالت بکشند ودست از این کارها بردارند. بخصوص که خودشان هم میدانند درصورت تصویب این لایحه سرنوشت قانون ماهواره درانتظارش است. یعنی رفتن توی کوزه آب
بابا دلار و سکه و تورم را دریابید
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
فقط جنبه ها ازتصویب لایحه میترسندبایدهم بترسید دورانتون تموم شدعلفهای هرز
ترسم که به مقصد نرسی اعرابی
این ره که تو میروی به ترکستان است.
پاسخ به حملات نظامی دشمن، زمین خواری ، اختلاس ، ارزش ریال و قیمت افسار گسیخته دلار و سکه و طلا ، وضعیت اقتصادی و معیشتی بعد شما به دنبال تصویب لایحه برای حجاب هستید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گرانی ، دلار ، معیشت مردم و هزار یک موضوع مهم تر از تار !!!!!!! برای اونها چه کردند نمایندگان دولت (ببخشید نمایندگان مردم )
تورم ۳۰۰درصد
از صدیقی چه خبر ؟!!!
وضعیت بی حجابی در شهرها به وضع مشمیز کننده و نگران کننده ای رسیده است مملکت اسلامی است زنان دختران در بالاشهر تهران با تی شرت به خیابان می ایند دیکر . اگر شل بگیرید نمیشود دیگر جمع اش کرد یک سر فقط شبها به اطلس مال دیوار به دیوار مرکز پژوهشهای مجلس بزنید ببنید چه خبر است ادم خجالت میکشد با زن بچه به آنجا برود . چه جوری به بچه بگوییم باید رعایت ججاب کنی وقتی اینها جلوی چشمش است میگوید چرا اینها ندارند من باید داشته باشم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
خب راست میگه
اگه میتونی توجیحش کن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
از خم شدن زنان و دختران تو سطل زباله خجالت نمیکشی؟؟؟
از دختران و پسران که دیگه نمیتونن ازدواج کنن خجالت نمیکشی؟؟
از اینهمه دروغ که به خوردت میدن خجالت نمیکشی؟؟
از اینکه مردم نمیتونن به مرغ فروشی و گوشت فروشی حتی نزدیک هم بشن خجالت نمیکشی؟؟؟
این لایحه بایدزودترازاین تصویب میشد تاعلفهای هرز فرصت رشدپیدانمیکردند
از اقای صدیقی و پناهیان هم نظر پرسیدین .برید خجالت بکشید که سرتونو تاکجا تو مسائل خصوصی مردم می کنید اما یک اقتصاد رو از بس که فساد و رانت هست نمی تونید درست کنید وایسید فقط برای مر م حکم صادر کنید
پاسخ ها
افسانه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
سایبری ؛خصوصی ماله چهار دیواری خونه هست نه خیابون
قطعا باید پاسخ گوی خون اون شهیدی باشید که وصیت کرد ،اگر لایق شهادت باشم فردای قیامت جلوی کسانی که به حجاب اهمیت ندن میگیرم، مسولین الان که از سفره انقلاب دارید میخورید! همش مرهون شهداهستش فردای قیامت چکار میکنید مثل الان سکوت! یا مصلحت اندیشی میکنید!کدوم!!
بالاخره با یه چیزی باید سرم ما گرم بشه
جمع کنید این بی حیاهای رسوارو از سطح شهر خونه باباتون که نیست جامعه عمومیه و احترامش واجب.
بی حجابی در فضای واقعی باید کنترل شود نه در فضای مجازی و از طریق سرک کشیدن با دوربین های هوشمند و در خودروهای شخصی
اگر حجاب و به ویژه (عفاف) با لایحه مجلسیان درست میشد خدا را شاکر بودیم اما مشکل اقتصادی است نه فرهنگی. معاش خراب است معاد را هم خراب کرده تلاش کند دولت معاش مردم را درست کند مردم وظیفه خود را در عفاف میدانند البته متجرّیان و اشاعه دهندگان فساد و فحشا حسابشان جداس
همه چیزمون سر جایش هست فقط مونده این مسئله
تورا خدا زود تر بداد این ولنگاری ها وسیگار کشیدن ها ماج و بوسه کنار خیابان‌ها برسید و قانون را زود پیاده کنید ممنون
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم
آخرین اخبار